MPRC 2017

..dla miłośników rajdowania w kółko i "bezpośrednich " starć ;)

Moderator: SebaSTI

Re: MPRC 2017

Postprzez Sherman » piątek, 5 maja 2017, 12:19

ten focus ma w ogłoszeniu "polish winning car" a taki w budzie 1 generacji byl tylko jeden - Ludwiczaka, pozniej ktos inny przejal i na koncu trafil do Wicika. Mysle ze to auto bez problemu walczyloby z C4 Kuchara, nawet jesli jest ten sam silnik od tych 15 lat :D

U Wicika zalegac może focus mk2, bo fiesta chyba tez poszla

U Ludwiczaka tez pewnie stoi pare aut z ciekawa rallcrossowa historia - chociaz te wszystkie fordy byly powystawiane na rallycross.com, ciekawe czy ktos sie zainteresowal ;)
Avatar użytkownika
Sherman
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): piątek, 20 lip 2012, 22:28


Re: MPRC 2017

Postprzez voytec » sobota, 6 maja 2017, 14:47

Sherman napisał(a):ten focus ma w ogłoszeniu "polish winning car" a taki w budzie 1 generacji byl tylko jeden - Ludwiczaka, pozniej ktos inny przejal i na koncu trafil do Wicika.


Owy "później ktoś" to M.Witkowski (ten sam, co z ostatnim z ww. odstawił w parku maszyn na pradawnych słomczyńskich zawodach tragikomedię MMA fed. KFC, chociaż za jakiś czas obaj się uczuciowo zbliżyli).
Tak, to jest ten sprzęt. I wniosek, że technicznie nic w nim nie zmieniono od rączek M.Wicika.

, nawet jesli jest ten sam silnik od tych 15 lat :D


Oczywiście, że.. nie. Za czasów pozakupowych, w najlepszej formie sprzętu, czyli jeszcze spod ręki Josa Sterkensa - pojemność 2.3 (2263ccm) w peaku'u ca.620-630KM (na programie zasadnicznym w mistrzostwach Belgii, bo wygenerowany max przy zwężce 45mm wyrzucał już "ryzykowne" okolice 680KM) i nieco poniżej 800Nm . Ludwiś jeździł na nieco lżejszych parametrach (pod 600KM lub mniej - w zależności od sensownosci i zużycia ekspl, - czyt. ilości i kondycji trytytek i/lub "drutu").
"Wacik" przebudował jednostkę pod aktualne już wówczas przepisy MERC czyli 2.0 (do 2049ccm), również na bloku Coswortha i nie wdając się już w szczegóły, z Ludwiczakowego speca nie za dużo tam pozostało tak w wydaniu 1:1, częściowo lub w ogóle.
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Re: MPRC 2017

Postprzez Szeszkin » środa, 10 maja 2017, 22:33

Ludwisiowy motor 2300 zabił Witkowski na Litwie przez brak smarowania.
Osobiście uważam,że Ludwiś w Foce nigdy nie miał powyżej 520 kucy,bo dość dobrze znałem ten pojazd...

P.S.voytec- max pojemność skokowa silnika w SC wg zał J FIA art 279 to 2058ccm:)
Szeszkin
Szeszkin
N1
 
Posty: 58
Dołączył(a): środa, 20 lut 2008, 22:42
Lokalizacja: Olsztyn

Re: MPRC 2017

Postprzez Mad Max » środa, 10 maja 2017, 23:17

Panowie (i Panie) czy ktoś był w końcu na zawodach w Toruniu w ten weekend, może podzielić się wrażeniami i naskrobać parę zdań ??
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3687
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: MPRC 2017

Postprzez voytec » czwartek, 11 maja 2017, 09:21

Szeszkin napisał(a):Ludwisiowy motor 2300 zabił Witkowski na Litwie przez brak smarowania.
Osobiście uważam,że Ludwiś w Foce nigdy nie miał powyżej 520 kucy,bo dość dobrze znałem ten pojazd...


Skoro Ty Krzyśku tak twierdzisz to pewnie tak było. Zresztą to nie kłóci się kategorycznie z moim wpisem (<600). Ale sam wiesz, że Boguś różne też rzeczy prawił, potem również jak przyszło do okazjonalnej zabawy "na ćwiartkę", a żadnych konkretnych kwitów, danych etc. na podważenie dostępnych nie było, turbiny padały najczęściej w dosyć typowych okolicznościach itd. - także można było to jakoś przyjąć na wiarę, jak i obligatoryjnie wyprzeć z powodów nadmienionych. OK, uściślone, dzięki.
Niemniej o "belgijskich" czasach to info nie od ww., również nie wyłącznie od Sterkensa (bo on interesownie mógł nieco koloryzować, a każda, nawet topowa hamownia (kolo zamach/rolki) wykaże tyle i na tyle dokładnie, na ile precyzyjnie zostaną wpisane _faktyczne_ dane wejściowe oraz zachowany zostanie reżim pomiaru - tutaj metod "podkręcenia" jest parę), ale także od np. K.Pauwelsa.

P.S.voytec- max pojemność skokowa silnika w SC wg zał J FIA art 279 to 2058ccm:)


Wiem, to było odniesienie wyłącznie do konkretnego speca.
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Re: MPRC 2017

Postprzez Sherman » wtorek, 16 maja 2017, 23:19

Widzę że tor w Bednarach rozkwita :roll: https://www.facebook.com/poland.rallycr ... 3215821965
Avatar użytkownika
Sherman
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): piątek, 20 lip 2012, 22:28

Re: MPRC 2017

Postprzez MSG Racing » czwartek, 18 maja 2017, 07:18

Spodziewałem się tego.
Tor zrobiony w najprostszy sposób, zapewne bez odwodnień i utwardzenia to i taki efekt.
Z drugiej strony to tak jak piszę najprostszy sposób na stworzenie toru, który mogliby podchwycić inni i tory mogły by powstawać jak grzyby po deszczu.
Szkoda w tym momencie, że ludzie tak bardzo są zapatrzeni w rajdy bo i zawodników za wielu nie przybywa. Ale może może
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: MPRC 2017

Postprzez Sherman » czwartek, 18 maja 2017, 17:42

No i Bednary wypadły z kalendarza http://www.rallycross.com.pl/2017/05/zm ... undy-mprc/

Co do nowego toru pojawiła się taka plotka: https://www.facebook.com/RWDidiots/post ... 7276969263
Avatar użytkownika
Sherman
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): piątek, 20 lip 2012, 22:28

Re: MPRC 2017

Postprzez speedyzxz » czwartek, 18 maja 2017, 21:13

Ehhh, a tak się cieszyłem że dwie rundy blisko. No ale wygląd trasy nie napawał optymizmem
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2780
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: MPRC 2017

Postprzez Sherman » wtorek, 23 maja 2017, 10:09

ehhh, z jednej strony kompletnie nieprzygotowana nitka MPRC, z drugiej nowe inwestycje i prace projektowe przy nowym torze wyścigowym https://www.facebook.com/ZasadaCentrum/ ... 8588164765

Przypadek? Nie sądze.. Ktoś się chyba nie dogadał, a to podobno jak PRX zostało promotorem był bunt organizatorów, PRX było takie złe bo zmieniano lokalizacje zawodów itp itd.. :roll:

Dziwne to wszystko.
Avatar użytkownika
Sherman
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): piątek, 20 lip 2012, 22:28

Re: MPRC 2017

Postprzez dutra » środa, 21 cze 2017, 08:16

http://www.rallycross.com.pl/zawodnicy1/3-runda-mprc/
Pojawiła się lista zawodników biorących udział w 3 rundzie mistrzostw.
Avatar użytkownika
dutra
 
Posty: 5
Dołączył(a): środa, 3 maja 2017, 20:02

Re: MPRC 2017

Postprzez Sherman » poniedziałek, 21 sie 2017, 14:53

Czyżby nowy tor się szykował? I to na południu Polski. http://www.projektytorow.pl/index.php/o ... ferencyjne

Obrazek
Avatar użytkownika
Sherman
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): piątek, 20 lip 2012, 22:28

Re: MPRC 2017

Postprzez moto_angel » wtorek, 22 sie 2017, 14:46

Czy to nie chodzi o tor Kościuszki?

Bywalcy MPRC czy warto jechać na pierwszy dzień tzn wolne treningi i kwalifikacje do niedzielnych zawodów?
Mam ewentualną tylko taką możliwość i się zastanawiam a wręcz szukam porady bo do zrobienia jest trochę kilometrów...
Generalnie chodzi o fakt, że treningi to wiadomo że lżej latają a czy kwalifikacje 1 i 2 to już są topowe samochody bo w niedziele są kwalifikację 3 i 4.
Dzięki z góry za info.

ps. ktoś z Krakowa lub okolic byłby zainteresowany wyjazdem na jeden dzień to tak przy okazji ;)
Wymienię się kartkami polskich zawodników oraz ogólnie rajdowymi z autografami lub bez :)
Avatar użytkownika
moto_angel
N3
 
Posty: 266
Dołączył(a): piątek, 23 lis 2012, 21:56
Lokalizacja: Kraków

Re: MPRC 2017

Postprzez Sherman » wtorek, 22 sie 2017, 15:16

Nie raczej, inna nitka toru jest.

W każdej z 4 kwalifikacji startują wszystkie auta ze wszystkich klas, dopiero w półfinałach jedzie 12 najlepszych z każdej klasy a w finale po 6.
I myślę że jak najbardziej warto, nawet jeśli miałaby to być tylko sobota. Wstęp jest chyba nadal za darmo, parkować to najlepiej jest gdzieś przed bramą giełdy, lista zgłoszeń powinna lada moment się pojawić :)
Avatar użytkownika
Sherman
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): piątek, 20 lip 2012, 22:28

Poprzednia strona

Powrót do Rallycross

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości