Kierownice do gier rajdowych

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

Kierownice do gier rajdowych

Postprzez raffael » środa, 6 lis 2002, 17:12

Skoro jest o grach w innych topicach to chcialbym zapytac o kontrolory gier (kierownice) do grania w dane gierki. Zebralo mi sie troche grosza i chcialbym sobie ew. kupic takie cacko. Jezeli ktos jezdzil albo jezdzi na jakiejs to moglby polecic czy wogole warto jest inwestowac w taka zabawke czy tez nie z powodu odejscia od realizmu ale zakladam ze kazda kierowncia lepiej sie sprawdzi od strzalek na klawiaturze. No i oczywiscie jakies konkretne modele ktore sa godne uwagi. Wole zapytac tutaj niz w sklepie gdzie beda chwalone najdrozsze na zbyciu :) No i wogole topic poswiecony kierownicom bo przeciez co wazna sprawa w kazdym rajdzie :)
Pozdrawiam
P.S. Mam nadzieje ze tkaiego topicu nie bylo (szukalem i nie znalazlem) bo w przecinym razie zostane zlinczowany ;]
Avatar użytkownika
raffael
N1
 
Posty: 68
Dołączył(a): poniedziałek, 28 paź 2002, 20:36
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez kewals » środa, 6 lis 2002, 19:25

jesli zadawala Cie tania prosta bez bajerów kiera...to polecam Dexxe...mam i fajnie sie na niej śmiga...choc na pewno z FD lepeij sie jezdzi...chociaz nie zawsze ten system dobrze dizała w każdej grze
zapraszam do dyskusji na www.dnkforum.prv.pl
Avatar użytkownika
kewals
N3
 
Posty: 254
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 18:04
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez **FanKuzaja** » środa, 6 lis 2002, 22:43

Co do kierwnic to na sam poczatek polecił bym ci Dexxe która kosztuje od 200zł do 270zł zalerzy gdzie . Ja na takej zaczynałem kierownicy i wyniki sa o 20% lepsze od szczałek. Ale osatanimy czasem sprzedałem tamta kierownice i kupiłem sobie najlepsza na rynku kierownice czyli Logitech Momo .

Jestem z tej kierownicy zadowolony lez niestety cena troszke odstrasa ale jesli w towim miejscu jest sklep Media Markt to cena jest 540zł taka ja placiłem w Krakowie.

Ale kierownica jest usper swietnie sie spusuje w cmr2 ale juz z inymi grami sa problemy ale w Pro rally 2001 i Rally champions 99 Pli rally champions extreme spisuje sie Celujonco.

Wienc jesli masz 600zł to nie czekja tylko kupiuj a wydatek sie opłaca.

Dane kierownicy Oice kierownicy z prawdziwej skóry rama kierownicy jest ze stali a pod kierownica sa ukryte skrzynia biegó twzienta z Subaru.

Jesli chcesz cos poczytac o nej to http://www.logitech-sklep.com.pl/
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez raffael » środa, 6 lis 2002, 22:56

Dzinks ... czegos sie powoli dowiaduje :)
Czesto spotykam ta z czerwona guma ona tutaj nazywa sie Formula Force GP i cena przystepna a chyba taka zla tez nie jest?
Avatar użytkownika
raffael
N1
 
Posty: 68
Dołączył(a): poniedziałek, 28 paź 2002, 20:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Zepter » czwartek, 7 lis 2002, 16:04

Absolutnie warto inwestować w kierownice i to taką z force fedbackiem. Realizm grania wzrasta wielokrotnie, kiedy np jadąc w rajdzie akropolu (w colinie) kontrujemy kierownicą i odczuwamy "szarpanie" jedąc po kamieniach lub całkowitą swobodę podczas hopy w finlandii. Swoją kierownicę LMP Destiny Force Fedback (firmy Leda Media Product) kupiłem w 95 czy szustym roku za zawrotną wówczas kwotę 900 zł i służy mi wiernie do dzisiaj. Nie żałowałem ani złotówki wydanej na nią. Rok czy dwa lata temu pękły mi tylko sprężyny oporowe w pedałach zastąpine sprytnie dwoma, trzema sprężynami od polonezowskiej klamki. Korzystając z kierownicy przeszłem gry takie jak TOCA - turing car championchip, TOCA 2, Colin McRae rally, Colin 2, Ned for speed III hot pursuit, Driver, Rally championschip natując fantastyczne czasy okrążeń, oesów i niedając się złapać policji :wink: .
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez raffael » niedziela, 10 lis 2002, 21:31

znalazlem na sieci takie cacko
http://www.manta.com.pl/serwis/hardware ... ownice.php

ta na samej gorze kosztuje 149 w tesco. Jak wam sie wydaje z tego komentarza jest na co zwrocic uwage czy odpada. Zaskakuej niska cena a w sumie parametry jakies tam sa. Wprawieni jakby ja ocenili?
Avatar użytkownika
raffael
N1
 
Posty: 68
Dołączył(a): poniedziałek, 28 paź 2002, 20:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez DZIUBAK » poniedziałek, 11 lis 2002, 01:15

moim zdaniem to badziew :( .
DZIUBAK
 
Posty: 40
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:54
Lokalizacja: WARSZAWA

Postprzez **FanKuzaja** » poniedziałek, 11 lis 2002, 16:20

Jak ktos powiedzial co tanie to drogie a co drogie to tanie.
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez alfan » poniedziałek, 11 lis 2002, 19:13

Bawiłem sie tym w Media Markt
Dzwignia hamulca ręcznego praktycznie unimozliwia zmiane biegów :!:
a sam drązek ma luz 5cm w kazda strone

Wieniec jest cienki jak w starym maluchu

jednym słowem dno
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez TommiCrazy » wtorek, 25 lis 2003, 00:41

kumpel z moich okolic ma do spylenia kierownice , zadbana

WingMan Formula GP ( Żółta )

chce 100zł
moze komus potrzbna?

http://www.logitech-sklep.pl/local/katalog/9
jakby co piszcie do niego na gg

3726151 RAFAL
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez tomas » wtorek, 25 lis 2003, 01:10

Osobiście uważam, że jeśli ktoś już decyduje się na kupno takiego bajeru to nie powinien oszczędzać. W gre wchodzą tylko kierownice Microsoftu i Logitecha. Pierwsza firma oferuje dwa modele, jeden z FF, drugi bez. Obie są bardzo dobre, solidne. Jakie są ceny? Nie potrafię powiedzieć dokadnie. Model bez FF kosztuje poniżej 300pln. Sam posiadam taką kierwnicę, zapłaciłem za nią 300pln prawie 2 lata temu. W tej chwili takie "cacko" kosztuje odrobinę mniej. Jestem z tej kierownicy absolutnie zadowolony. W tym przedziale cenowym jest jeszcze "żółta" kierownica Logitech. Jest ona znacznie słabsza, ale jednocześniej tańsza. Jeśli chcesz przeznaczyć na ten cel więcej pieniędzy to wedłóg mnie powinieneś wybierać pomiędzy Logitech MOMO i MS Precision Racing Wheel z FF. Wielu moich kumpli pokupowało sobie kierownice typu "Dexxa" czy jakieś "Twin Turbo....", testowałem wiele kierownic i muszę przyznać, że o większości można powiedzieć "gówno".
Pamiętam, że kiedyś były takie fajne kierownice z logo Ferrari. Obite były ładnie w gume. Sam chciałem sobie taką kupić, ale w każdym sklepie mówiono mi, że już ich nie ma i nie będzie, dlatego kupiłem MS :D
Pozdr.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez TommiCrazy » wtorek, 25 lis 2003, 03:33

ale zwrociles uwage ze ten moj kumpel ma wlasnie kierownice logitecha? Wingman to chyba model, własnie ten żółty
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez munieck » wtorek, 25 lis 2003, 11:42

Kierownica... przeciez bez kierownicy nie da sie grac w zadne rajdowki :D:D

Sam zaczynalem od juz tutaj wspomnianej MS SideWinder bez FF. Bylem bardzo zadowolony do momentu w ktorym wyemigrowalem i kiera zostala w polsce. Gdy przyszla ochota na granie no to tuptup do marketu... patrze... mam w sumie dwie do wyboru. Logitech MOMO i wlasnie ta z licencja Ferrari. Obie sprawialy wrazenie bardzo solidnych, jednak MOMO kosztowala duzo bo 120euro, ale Ferrari... prawie 200 :D Wybor byl prosty - prosze zapakowac MOMO :D

Do dzis zastanawiam sie jak to mozliwe, ze moglem grac bez tej kierownicy. Jest poprostu boska. W CMR2 przy wlaczonym max FF po kilku odcinkach bola rece od walki z samochodem.

Jezeli macie okazje kupic taka kierownice (Xmas r comming), nie zastanawiajcie sie nawet ani sekundy. Goraco polecam :!:
Nie sztuka zabic muche na przedniej szybie. Na bocznej juz tak :-)
Avatar użytkownika
munieck
N3
 
Posty: 420
Dołączył(a): środa, 12 lis 2003, 17:11
Lokalizacja: Śląsk/Nowy Sacz

Postprzez lukas » wtorek, 25 lis 2003, 13:11

http://www.tomshardware.pl/consumer/20020524/index.html
Nawet niezły teścik :) Polecam przeczytać a potem decydować się na jakąś kierę.
GG: 1012459
Avatar użytkownika
lukas
N2
 
Posty: 137
Dołączył(a): czwartek, 23 sty 2003, 11:02
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez tomas » wtorek, 25 lis 2003, 17:02

TommiCrazy napisał(a):ale zwrociles uwage ze ten moj kumpel ma wlasnie kierownice logitecha? Wingman to chyba model, własnie ten żółty


Jeżeli ten post był skierowany w moją stronę to musisz wiedziec, że nie pisałem o kierownicy Twojego kolegi. Napisałem ogólnie, żeby nie oszczędzać. Np. zamiast jakiegoś Twin Turbo czy innego gówna, lepiej kupić używaną kierownicę Logitech czy MS, jeżeli nie dysponuje się dużą gotówką.
Pozdr.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Następna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości