Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Beret » czwartek, 21 cze 2012, 00:16

Zgadzam się, że z pucharu należy wywalić auto R2 i R3. jak dla mnie nie powinny być dopuszczone auta nawet z kłowymi skrzyniami, że o sekwencji nie wspomnę. Wywalenie grupy A powyżej 1600 ccm (czyli po staremu klasy a7) to jak dla mnie chybiony pomysł: takich aut jest po prostu za dużo. Zobacz, że tą metodą odpadają auta jak BMW e30. Większość Astr z klasy markowej to też a-grupy. no i oczywoście multum nowszych samochodów.
większość poważnych mediów nie kręci na łączonych rundach RPP. ekipy tv mają też okrojony budżet, zatem też ludzi jest niewielu. w efekcie muszą latać jedynie za czołówką RSMP, RPP w tej sytuacji odpada.
Kalendarz RPP jest wg mnie źle pomyślany. zwróćcie uwagę, jak mało było czasu na przygotowanie aut na mazowiecki po świdnickim. później było to samo z karkonoskim. naprawdę tylko bogate zespoły są w stanie sobie z tym poradzić. a właśnie RPP ma być dla tych uboższych.
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1231
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno


Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Zoe » czwartek, 21 cze 2012, 00:54

kostek45 napisał(a):HANS - obowiązkowy. Reszta ekwipunku - w miarę rozsądku finansowego, ale bezpiecznie.


HANSA można podarować jak dla mnie, ale obowiązkiem powinny być kołnierze usztywniające. Przypominam, że HANS to nie tylko dwa kawałki plastiku ale często inne fotele, mocowania, pasy, kaski... Czyli kasa, za którą można kupić rajdówkę.

Jak dla mnie to rozwiązanie jest takie - albo wypierniczyć RPP i wydłużyć 3L, albo zliberalizować regulaminowe zagwozdki RPP i je zostawić
Auta klas R powinny zostać w pucharze, ale punktować tylko w swoich klasach.
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 627
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez MSG Racing » czwartek, 21 cze 2012, 06:56

Panowie żadnego uwsteczniania przepisów nikt nie zrobi.
Dlaczego?
Ponieważ jak już coś wymyślono i ma to większość albo prawie wszyscy to nikt nie cofnie pewnych zapisów dla 2-3 nowych zawodników w roku. Niestety.
Tak samo z R2/R3 nie cofną decyzji bo zawodnicy już te auta mają i pewnie będą się upierać żeby przy nich zostać. Poza tym PZM nie lubi starszych aut. Sędziowie techniczni mają podejście takie jakby najważniejsze było to co nakazuje FIA i ich homologacje. Tymczasem w Finlandii w 2 Lidze i niżej jeżdżą auta przerabiane z FWD na RWD i 4x4. U nas pogonili auta niehomologowane z 3L.
Do tego mam wrażenie, że z tymi hansami to ktoś komuś posmarował żeby na tym zarobić. Bezpieczeństwo było drugoplanowe.
Obecnie RPP to ciut mniejsze RSMP, a utrzymywanie dwóch jakby takich samych cykli asfaltowych nie ma sensu szczególnie gdy 3 rajdy nie są połączone z RSMP. Gdyby to był cykl szutrowy to co innego. Ale tak nie jest bo szuter bee. Lub całkowicie osobne rajdy w RPP. Tak jak kiedyś na tych samych trasach ale w innym terminie. RSMP np na wiosnę a rpp na jesień. Ale za tym idzie kasa. Taka na zrobienie rajdu, jak i kasa od RPP dla PZM i RSMP przy czym RPP dobrze jakby nie było.
Dlatego wywalenie RPP ma sens według mnie, które i tak jeździ razem z RSMP. Najbogatsi z RPP mogą zrobić awans do RSMP a często mówiono że wolą dwu-dniowe RPP (bo niby tańsze). Biedniejsi by zasili małe rajdy z 3L (tylko oby je wydłużono wówczas), które co prawda istnieją tylko na Śląsku.
Ogólnie to niestety jest zapaść. Co z tego że mamy podobne ilości zawodników jak rok temu. Bogaci jeżdżą za swoje ale chodzi o to, że nie ma sponsorów :!: reklamodawców. Medii żeby tych sponsorów przybywało :!: Bo co to jest to co pokazują w tvp, śmiech na sali. Sytuacja od kilku lat się nie zmienia i ciężko mówić, że jest nawet dobrze. Rajdów ubywa. W tym roku jest tylko 10 różnych rajdów + jak na razie dwa w 3L. We Francji jest tyle rajdów w jednym ich "województwie".
Proszę nie mówić, że porównywanie do takich krajów jest złe czy bez sensu bo należy brać przykład od lepszych.
Manewry typu usuwanie całej A7 też nie na miejscu są. Odpada wtedy z 20 zawodników, a przesiadka do Saxo czy Civica wcale nie jest/musi być tańsza.
Można jedynie jak mówi beret ograniczenia co do pewnego osprzętu. Z Ciuchami będzie ciężko w samym RPP.
Co innego w 3L. Kto ma nowe ma nowe kto ma stare ma stare i wejście nowych zawodników nie jest utrudnione kosztami ciuchów. Inna sprawa, że nie wiedzieć czemu rynek używanych ciuchów praktycznie nie istnieje.
Jeszcze jedno. Rajdami powinna zająć się w wielu przypadkach firma prywatna. Kluby źle prowadzone w ostatnich latach (10-20) straciły często swoje majątki, zaufanie i ludzi i nie ma kto tego robić. Miejsc na nowe rajdy także szutrowe jest mnóstwo. Nie można się tylko ograniczać i zamykać.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez gregortest » czwartek, 21 cze 2012, 08:06

Fakt, klasa A7 istnieje i ma się bardzo dobrze.
W porządku, w takim razie zrobić klasa A7, ale auta tylko z utraconą homologajcą.
Hans został wymyślony po to aby wyciągnąć kasę od wszystkich bez wyjątku.
Poszła działa z firm produkujących fotele itp i zrobiło się przepisy obowiązkowe.
Koszty, koszty koszty.
Przygotowanie w ciuchach z homo i hansem to ponad 5 koła x 2.
Przy startach Astrą to koszt skrzyni ze szperą.
Generalnie jest Rada zawodników - ma powstać i do nich powinno się skierować te wszystkie uwagi.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » czwartek, 21 cze 2012, 17:26

gregortest napisał(a):Fakt, klasa A7 istnieje i ma się bardzo dobrze.
W porządku, w takim razie zrobić klasa A7, ale auta tylko z utraconą homologajcą.
Hans został wymyślony po to aby wyciągnąć kasę od wszystkich bez wyjątku.
Poszła działa z firm produkujących fotele itp i zrobiło się przepisy obowiązkowe.
Koszty, koszty koszty.
Przygotowanie w ciuchach z homo i hansem to ponad 5 koła x 2.
Przy startach Astrą to koszt skrzyni ze szperą.
Generalnie jest Rada zawodników - ma powstać i do nich powinno się skierować te wszystkie uwagi.

Kolego nie ma już klasy A 7, bo sie zmieniły regulaminy. Technologi nie po wstrzymasz. Za kilka lat 30% aut w rpp będzie grupy R, bo stare Astry po prostu rdza zje, a hans to element bezpieczeństwa, które sie rownież rozwija( kilkanaście lat temu zobacz jak wyglądały klatki, a idąc twoim tokiem myślenia po co je rozbudowywać przecież mogą być z przed 15 lat). Za 2 lata wszystkie kaski bedą pod hansa, bo zmienia sie homologacja na całym świecie. Po za tym jak kogoś stać na zbrojenie sie w szpery itd. To chyba hans nie jest taka tragedią. Rada zawodników tez musi myśleć realnie. Jest jeszcze kwestia tego, ze zawodników z rpp trzeba mobilizować do nowszych bezpieczniejszych aut, które maja rownież możliwość startów w MP po za klasa historyczną.
viper
S1600
 
Posty: 2825
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez MSG Racing » czwartek, 21 cze 2012, 20:26

Mówisz Rada musi myśleć realnie. A realnie mieszkamy w Polsce i eRki w RPP to poroniony pomysł.
Powtarzam jeszcze raz coś co zostało wprowadzone nie zostanie cofnięte. A nowe w RPP mogą wejść po kilku latach i nic się nie stanie.
Ja tylko nie rozumiem po co utrzymywać RPP w obecnej sytuacji.
Gregortest to o czym piszesz czyli brak hansa, tanie ciuchym, tanie rajdy to teraz nazywa się 3Liga i np Mistrzostwa Śląska. Dobrze zorganizowany zawodnik z przyjaciółmi jedzie taki rajd za 1000(oszczędnie)-1500zł(na bogato) mieszkając gdzieś blisko Śląska. Dotychczasowe rajdy nie miały się czego wstydzić :)
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » czwartek, 21 cze 2012, 21:10

Realnie znaczy przyszłosciowo. Zobacz 10 lat temu type r był tak jak dzisiaj c2, a dzisiaj type r masz na prawdę dużo o r2 już nie wspomnę. Nie można sie cofać o 20 lat do tylu, bo to przesada. Zobacz pare lat temu c2 kosztowała grubo ponad 200 000.
Dzisiaj kupisz za 130 000. Ja nie mówię oczywiście, ze to mało, ale nie można wiecznie liczyć przez pryzmat Astry. Co do utrzymywania rpp to osobna bajka. jeżeli ktoś chce sie tani ścigać to jest taka opcja. Klasa 8, 9, 10 w MP. Spokojnie można powiedzieć, ze wielu w rpp wydaje wiecej niż w/w klasy w MP.
viper
S1600
 
Posty: 2825
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez gregortest » piątek, 22 cze 2012, 09:09

A-7 miałem na myśli Pucharowe Astry i BM<W E 30.
przede wszystkim, Hans, wcale, ale to wcale nie jest taki super.
Są na to dowody i wyp[owiedzi zawodników, mających wypadki i boczne uderzenia .
Ale nie ważne.
Najważniejsze jest to, że PZM nic nie robi, aby obnizyć koszty .
Popatrzmy na Czechów. Nawet w piłce kopanej są lepsi.
trzeba dopuścić, auta z utraconą homologacją, ciuchy nie starsze niż homo -2003.
Oczywiście klatki zgodnie z obowiązującym zał J.
zrobić rajdy max 2 dniowe, gdzie piątek jest zapoznaniem + prolog.
Sobota ściganie.
Jeżeli przyjmujemy, że aby wystartować , najtańszym autem grupy N 1600 cm, potrzeba na przygotowanie+wpisowe
na cały sezon przy 6 rajdach - ponad 25 tysi, to ja się pytam, gdzie reszta ? Opony, hamulce itp.
robi się ponad 70 tysi bez auta. z zakupem ponad 100 trzeba mieć na wejście.
Kolega Czech ściga się A gr Felicją ( na kłówce) w czechach. Na cały sezon w 2011 wydał wraz zakupem auta 60 tysięcy - taka pod kreską znalazła się kwota.
W pierwszej 5 na każdym rajdzie w klasie.
To ja się pytam gdzie jest sens a gdzie logika startowania w polsce.
I do tego same problemy z policją, komisarzami technicznym, dla których każde auto jest be.
To nie jest tani sport, ale trzeba myśleć o obniżeniu kosztów, a nie sztucznym ich podnoszeniu.
Kolejnym przykładem że można tanio i bardzo fajnie coś zorganizować , są KAMIONKI z Doboszem .
Ale to drugie dno tej sprawy.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » piątek, 22 cze 2012, 13:34

Utracona homologacja to nie oszczędność która ma znaczenie, bo to wydatek jednorazowy raz na 5 lat, a używanej tez za darmo nie dostaniesz powiedzmy połowa nowej. Przecież w Czechach z tego co wiem nie ma zakazu aut nowszych czyli takiego , który proponujesz. Oczywiście skrócenie rajdu to temat do polemiki , ale wierz mi, ze dzisiaj w MP , krócej sie nie da, a w rpp jedyne na czym można skrócić to bk w ten sam dzień co opis. I to ci daje oszczędność noclegu kosztem nerwowosci, a wtedy do bk musisz mieć ludzi, bo sam nie jesteś w stanie tego zrobić.
Koszty , które wymieniles to koszty utrzymania samochodu, które wszedzie będą takie same wiec nie rozumiem co to ma wspólnego z organizacja rajdu. Koszty z związane z rajdem narzucone przez organizatora to wpisowe i powiedzmy nocleg, bo krótszy raj to mniejszy nocleg, a reszta leży w gestii zawodnika tzn. W zależności jakim autem jedziesz tyle płacisz. Dla mnie jedynym dużym minusem to wpisowe 2400 w MP i wyższe, ale historyk ma 1300, wiec za dwa dni ścigania to nie dużo. Natomiast rpp to powiedzmy nawet jak by był 1000 i jeden nocleg mniej jak by zrobić tak jak mówisz to te koszty przy tych co wymieniles to na 6 rundach rpp oszczędność jest na poziomie kilku tysięcy. Ty wymieniles 70 000 , wiec ta oszczędność chyba nie ma wielkiego znaczenia w skali sezonu, choć oczywiście jest pare złotych w kieszeni. Jeżeli tak jest w Czechach różowo to sie tam przejedz i ocen sam, bo wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma. W rpp sami zawodnicy sobie nakrecaja koszty po przez dozbrajanie aut, ( szpery , przełożenie , proflex w astrze ma wartość tej Astry itd.). Na pewno można wiele w rajdach zmienić tak jak np. Medialnosć nagminnie bez sensu kary czy czepianie sie krzywych liter na bk, ale trzeba tez być obiektywnym i nie można mieć wciąż pretensi o wszystko do organizatora.
viper
S1600
 
Posty: 2825
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Maxikitcar » piątek, 22 cze 2012, 15:21

Viper, ale ty nierozumiesz, ubranie z homo można kupic nowe jak MASZ zapewnione starty wiecej niż trzy razy w roku, lub cały sezon, inaczej to są dodatkowe koszty,ok 3500zł na nowe ubranie przy startach raz w roku to są pieniądze stracone!!!I tu by wchodziły oszczędności z homologacji utraconej a reszta kasy by poszła na części do rajdówki lub wpisowe można było opłacić co wiąże się już ze startem.
Maxikitcar
N2
 
Posty: 162
Dołączył(a): środa, 11 kwi 2012, 21:46

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » piątek, 22 cze 2012, 16:23

Maxikitcar napisał(a):Viper, ale ty nierozumiesz, ubranie z homo można kupic nowe jak MASZ zapewnione starty wiecej niż trzy razy w roku, lub cały sezon, inaczej to są dodatkowe koszty,ok 3500zł na nowe ubranie przy startach raz w roku to są pieniądze stracone!!!I tu by wchodziły oszczędności z homologacji utraconej a reszta kasy by poszła na części do rajdówki lub wpisowe można było opłacić co wiąże się już ze startem.

Tu nic nie trzeba rozumieć tylko dobrze policzyć. Nie obraź sie, ale dla mnie budowanie auta za kilkadziesiąt tysięcy i start tylko w jednym rajdzie to bez sens i nie znam takiego przypadku. Po za tym jest jeszcze kwestia tego , ze nawet jeżeli by dopuścili do startów ciuchy z utraconą hom. to jestem pewien, ze cena tych używanych rzeczy rownież moze wzrosnąć. Za 3500 to kupisz wszystko nowe, a za 1500-2000 kupisz używane, a to roznica 1500 zł. To ta kwotę odzyskasz prawie w podatku biorąc fakturę na nowe ciuchy. No ludzie oszczedzajmy, ale nie róbmy popeliny, bo za chwile będziesz chciał spróbować czegoś wiecej i wtedy będziesz kupowal nowe. To to jest właśnie wyrzucanie kasy. Zobacz masz 1500 zł. różnicy przez piec lat, albo i wiecej, a jak chcesz zaoszczędzić i wystartować tylko w jednym rajdzie to sobie kup nową bieliznę , a kombinezon i kask pożycz od kumpla. Ja rozumiem jak by te kwoty dotyczyły każdego rajdu, ale w tej sytuacji to dreptanie w miejscu.
viper
S1600
 
Posty: 2825
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez MSG Racing » piątek, 22 cze 2012, 23:06

Gegortest mam wrażenie, że nie czytałeś moich postów. To czego chcesz jest w 3Lidze. Maxi Ty chyba też coś ominąłeś.
Od ponad 10 lat jest przepis o nowych ciuchach z hom 2000 i nie zmienią go dla 2-3 nowych zawodników. No sorry ale takie podejście to mają dzieci.
Hom 2004 jeszcze nikt nie chce wprowadzać.
Tak jak mówi Viper głupotą jest kupowanie nowych ciuchów na jeden rajd a jeszcze większą budowa auta na to.
To co ja mówiłem o realiach to mam na myśli to że koszty udziału w rajdach u nas są o wiele większe niż możliwości przeciętnych ludzi. Po raz milionowy porównuje :!: Włochy. Rally Ronde (jak nasza 3liga tylko dystans jak w RPP) wpisowe maks 600E dla posiadaczy WRC, S2000 itp. 300E dla aut A5.
Czy ktoś sobie wyobraża 600zł wpisowego w RPP :?:
Może zawodnicy bo PZM nie. Przy czym nasze wpisowe wychodzi super tanie.
Albo czy wyobraża sobie ktoś auto S2000 na starcie w 3Lidze? Realnie to skaza na honorze rajdowca :roll:
Do tego rajd we Włoszech (i nie tylko) jest dwu dniowy. Jak oni to robią. Ich pytajcie ale jak widać da się. U nas wiecznie narzekanie a rajdy to przecież sprawdzian wytrzymałości, zorganizowania i umiejętności! A ostatnio to tylko miejsce do pokazania się niczym aktorów na imprezach promocyjnych. Patrzcie ludzie jestem rajdowcem.....
Viper dobrze mówisz. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Szkoda że tej dobrego do nas nikt nie ściąga. Tylko wymyśla coś co średnio pomaga, coś co potem jest uparcie uważane za jakieś boskie dary coś idealnego np homologacje i przepisy FIA.
Co do ciuchów to jakby regulamin się nie zmieniał to kupując używki taniej też je kilka lat możesz używać. Utracenie hom nie oznacza utraty właściwości odpornych na ogień.
O mediach już pisałem i nie będę się powtarzał. Dramat ale jakie rajdy są nudne to nie ma co pokazywać.

Dlatego że RPP jest niemal identyczne jak RSMP i jedzie po tych samych trasach na tych samych rajdach z 3 wyjątkami, a jest tylko od tego roku krótsze bo jedno dniowe, uważam że powinno dojść do rewolucji i usunięcia RPP. Bogaci do RSMP biedniejsi do (ta zmiana też musi być) dłuższej 3ligi (plus zmiana nazwy na coś senswnego).
Powstały by dwa sensowne cykle. A nie trzy ....... wie co.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Bad-i » sobota, 23 cze 2012, 10:20

MSG w duzej czesci sie zgadzam, natomiast powtorze to co juz nie raz w tym temacie napisalem. Pieniadze nie graja tutaj glownej roli, co z tego ze moge miec pieniadze skoro nie moge miec urlopu?? Uwazam ze dla wielu zawodnikow jezdzacych za swoje to jest wlasnie problem, ktory nie pozwala im na przejscie do RSMP.

Z kolei to co pisze VIPER tez ma sens, robimy jakies tam regulaminy (moim zdaniem co sezon za pozno) - zawodnicy tak jak i ja szykujemy samochod na sezon ktorym przewidujemy scigac sie 2-3 sezony. Na koniec roku niestety, ktos madry moze zmienic jeden zapis i wtedy my jako zawodnicy zostajemy w czarnej.....

Wiekszosc z wypowiadajacych sie, czepia sie sekwencyjnych skrzyn biegow i A7. Ok, ale czy policzyliscie za ile mozna w tej chwili kupic C2r2 V07 i jak jego cene wyglada w stosunku to Nkowego CTRa? Ja to akurat sprawdzalem..... sam w tej chwili koncze budowac auto przeznaczone tylko i wylacznie do RPP. Jest to auto o polowe tansze od C2 V07 a tez ma sekwe - co w tym złego??

Moze faktycznie powinienem zrobic jak moj kolega, zbudowac CTRa (nkowego) za 140.000 PLN i udawac ze mam niedoinwestowane auto.

Abstrachując od pieniedzy, pamietajcie tez o wiekszosci ludzi ktorzy jezdza za swoje. W moim przypadku przejscie do RSMP wiaze sie z koncem jazdy, za to w RPP moge latac caly sezon rok po roku.

MSG - moja wypowiedz nie jest skierowana do Ciebie (poza pierwsza jej czascia)
Bad-i
N3
 
Posty: 308
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Zoe » poniedziałek, 25 cze 2012, 00:55

Bad-i napisał(a):
Abstrachując od pieniedzy, pamietajcie tez o wiekszosci ludzi ktorzy jezdza za swoje. W moim przypadku przejscie do RSMP wiaze sie z koncem jazdy, za to w RPP moge latac caly sezon rok po roku.




Nie rozumiem? Jakie są różnice w kosztowe między RPP a RSMP?
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 627
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Bad-i » poniedziałek, 25 cze 2012, 09:51

Zoe napisał(a):
Bad-i napisał(a):
Abstrachując od pieniedzy, pamietajcie tez o wiekszosci ludzi ktorzy jezdza za swoje. W moim przypadku przejscie do RSMP wiaze sie z koncem jazdy, za to w RPP moge latac caly sezon rok po roku.




Nie rozumiem? Jakie są różnice w kosztowe między RPP a RSMP?


Po pierwsze, jak jeździsz za swoje to musisz wziąć minimum jeden dzień urlopu na rundę rpp = 6 dni przy 6 rundach. Dodatkowo pamiętaj ze w przypadku kiedy masz 26 dni urlopu to w Rsmp wykorzystujesz ich 12 (nadal założenie ze jedziemy 6 rund) zamiast sześciu.

Po drugie, dla przykładu serwis. 1 runda RPP x serwis 2 dni = 5000 pln (koszt serwisu liczymy 2500 za dzień)
W przypadku RSMP musisz liczyć 1 runda RSMP x serwis 3 dni = 7500 pln

teraz pomnoż różnice z 6 rund i mamy 15000 górka, nie liczę opon, hotelu, wyżywienia, itd....

Czy odpowiedziałem na Twoje pytanie?

Z góry mówię ze nie interesuje mnie tym samym kosztem jechanie połowy rund RSMP
Bad-i
N3
 
Posty: 308
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość