"R" - Nowa klasa w Pucharze

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

"R" - Nowa klasa w Pucharze

Postprzez gabrally » czwartek, 25 mar 2010, 17:11

GKSS na wniosek zainteresowanych zawodników wprowadza w Rajdowym Pucharze Polski, począwszy od drugiej rundy RPP - Rajdu Świdnickiego - klasę „R”. W klasie „R” dopuszczone będą samochody grupy R2B, R2C, R3C, R3T oraz R3D przygotowane wyłącznie według wariantu VR homologacji FIA samochodu sportowego oraz zgodne z art. 260 i 260D załącznika „J”.

Zawodnicy klasy „R”, podobnie jak zawodnicy klasy N4/30, klasyfikowani są wyłącznie w swojej klasie. Wpisowe dla zawodników klasy „R” w sezonie 2010 wynosi 2 000 PLN na każdą rundę RPP.

GKSS informuje także wszystkich zawodników, że w RPP 2010 dopuszcza się przedłużanie ważności systemów gaśniczych na zasadach obowiązujących w sezonie 2009 – potwierdzenie uprawnionego diagnosty sprzętu Ppoż. Natomiast począwszy od dnia 1 stycznia 2011 r. przedłużenie ważności systemów gaśniczych będzie możliwe jedynie przez producenta systemu lub jego autoryzowanego przedstawiciela.

[info: www.rajdowypuchar.pl]
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2347
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20


Postprzez Fiesta_R2 » czwartek, 25 mar 2010, 17:39

No to się teraz zacznie wyścig zbrojeń... OK, zawodnicy z klasy R nie będą klasyfikowani w generalce, ale w ofercie sponsorskiej można będzie spokojnie umieścić tekst w stylu: Najszybszy Kierowca RPP i Mistrz Polski RPP kl. R.

Pytanie od potencjalnego sponsora: Panie, a co to jest ta klasa R?

Zawodnik: Nooooo, R jak Rajdy! :wink:
Fiesta_R2
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 9 gru 2009, 23:05

Postprzez Kris_WRC » czwartek, 25 mar 2010, 18:03

Mnie nie martwi to, że utwarzają klase, bo to sztuka dla sztuki jest i nie spodziewam sie zalewu R ek w PPZm chyba ze jakis gosc treningowo przed jakims rajdem, a kochman, i reszta i tak będa jeździć w A6 wiec dla mnie to taki zapis martwy będzie. Bardziej jednak martwi mnie homologowanie systemów gaśniczych. Zaczną się kombinacje itd. Nie wiem co ma to na celu, ale martwi, bo zamiast 30 zł u strażaka trzeba bedzie wymontowac system i grzac do producenta i płacic ch... raczy wiedzieć ile. Niepotrzebne namnażanie kosztów. Ciekawe jakie bedą następne pomysły?

Klasa R tak

Mnożenie niepotrzebne kosztów NIE!!
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez qbus » czwartek, 25 mar 2010, 18:07

Podbicie systemu w 2brally 250 zł.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2754
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

komunikat

Postprzez martinez » czwartek, 25 mar 2010, 18:22

nie namawiam do łamania przepisów
Ostatnio edytowano piątek, 26 mar 2010, 13:23 przez martinez, łącznie edytowano 1 raz
martinez
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela, 27 sty 2008, 12:58
Lokalizacja: łódź

Postprzez Kris_WRC » czwartek, 25 mar 2010, 18:52

Dopóki Cie nie trzepną za takie numery. Poza tym chodzą słuchy, że producenci mają miec swoje wzory z jakims zabezpieczeniem, bo nagminnie sie to dzieje w przypadku foteli.
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez Beret » czwartek, 25 mar 2010, 19:36

Fiesta_R2 napisał(a):No to się teraz zacznie wyścig zbrojeń... OK, zawodnicy z klasy R nie będą klasyfikowani w generalce, ale w ofercie sponsorskiej można będzie spokojnie umieścić tekst w stylu: Najszybszy Kierowca RPP i Mistrz Polski RPP kl. R.

Pytanie od potencjalnego sponsora: Panie, a co to jest ta klasa R?

Zawodnik: Nooooo, R jak Rajdy! :wink:

Mistrz Polski jak sama nazwa wskazuje wygrywa Mistrzostwa Polski. w RPP są zdobywcy pucharu, zwyciezcy itd
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1231
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez voytec » piątek, 26 mar 2010, 07:51

Kris_WRC napisał(a):Dopóki Cie nie trzepną za takie numery. Poza tym chodzą słuchy, że producenci mają miec swoje wzory z jakims zabezpieczeniem, bo nagminnie sie to dzieje w przypadku foteli.


Krzysiu, czy Ty naprawde masz nieodparta potrzebe dzielenia sie swoja wiedza/teoriami w absolutnie _kazdej_ kwestii, korzystajac z takiej lub podobnej formy upublicznienia? Spoko, zdaje sobie sprawe, ze to forum niekoniecznie stanowi obowiazkowa lekture pewnych kregow osob i tym samym wysoce opiniotworczo-informacyjne medium, ale skoro wlasciwie wcale Cie to nie dotyczy, to co masz na celu wtraceniem, jak powyzej? Ostatni sprawiedliwy, straznik Texasu, czy cudownie nawrocony? W temacie rajdow to dawniej aby nigdy nic z K.C. nie "ten teges", nawet umownej drobnostki? No proosze Cie..
Tym bardziej, ze to zadna tam patologia. Jesli jest inaczej to napisz konkretnie - co, kto i kiedy, a jesli nie to nie pomawiaj, nawet niepersonalnie i zbiorowo. Bo na przyklad ja i znajomi oraz znajomi znajomych ze swiatka rajdow nigdy sie z czyms takim dotad nie zetknelismy, ani naocznie, ani ze slyszenia. To chyba jasne i zrozumiale.
Pozdr.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Kris_WRC » piątek, 26 mar 2010, 12:21

Nie powiedziałem Wojtku, że jestem święty... Kiedy pracowałem z K.C. nie mieliśmy własnego auta, zawsze było wynajmowane, więc w sprawie kombinacji w tym okresie niewiele mogę powiedzieć. Każdy orze jak może co jest jasną sprawą. Po prostu jestem przeciwnikiem upubliczniania takich pomysłów. To forum nie jest może jakimś opiniotwórczym medium, ale jednak ktoś to czyta i wyciąga z tego jakieś wnioski, co może spowodować wzmozoną uwagę w tej kwestii, a wtedy może przestać byc beztrosko i zabawnie. Pamietamy przecież kwestie homologacji samochodu. Do niedawna nikomu nie przeszkadzało, że na badaniu kontrolnym pokazywałes kserokopie. Do czasu, aż znalazł się jakiś "mądrzejszy od telewizora" i nie powkładał kilku kartek do swojej kserokopii z homologacji innego samochodu, przez co w papierach było wszystko ok ze stanem rzeczywistym, tylko homologacja była sfałszowana. Jaki mamy tego skutek? Musimy wykupywać orginalną homologację w PZM co generuje dodatkowe koszta. Obawiam się, ze w kwestii systemów gaśniczych jest podobnie. Dlatego daleki byłbym od publicznego wypisywania pomysłów na to jak wykiwać ekipe na BK.
Co do pomawiania. Niedawno ogladaliśmy samochód z poważnym zamiarem kupna, który miał utraconą homologację na fotele właśnie. Właściciel na pytanie w jaki sposób mozna ją przedłużyć wskazał firmę poligraficzną z zapewnieniem, ze on tak robi i jego koledzy też, a do tego mówi, ze załatwiał to przez kolegę i został wydymany, bo za naklejkę musiał zapłacić "aż" 50 zł, a dowiedział się, ze jego znajomy gotów zrobić to z przysłowiowe piwo. Nie będe publicznie pisał o kogo chodzi, bo to nie jest moim celem, jeśli chcesz mogę Ci wymienić te nazwiska na priv, bo to auto jeździ ciągle i nie chciałbym przykładac ręki do ujawnienia tego publicznie.
Co do wtrącania się w każdej mozliwej kwestii przeze mnie. Jestem od wielu lat pasjonatem i od wielu lat jestem gdzieś z boku, ale jednak w środku tej karuzeli. Nie twierdze, ze pozjadałem wszystkie rozumy. Po prostu wyrażam własne opinie, aby skrzyzować je z innymi. Forum w końcu jest do tego. Poza tym robie to po to, żeby osoby z dużo większą ode mnie wiedza jak na przykład Ty mogły mnie wyprowadzić z błędu lub potwierdzić moje opinie.
Pozdrawiam !!
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez wrx » piątek, 26 mar 2010, 16:18

a ja tez jestem za tym zeby o takich rzeczach pisac - sam bylem swiadkiem jak sie takie rzeczy robi - niestety.
Homologacje foteli tak samo jak systemow gasniczych robi sie w "pracowniach reklamy" - ale to w miare latwo sprawdzic (przynajmniej fotele) choc pewnie i tak sa sposoby na zrobienie "plomby". Nie wiem tylko jak mozna wykryc napelnienie butli z systemu powietrzem pod cisnieniem.
O takich rzecza trzeba mowic bo to bezpieczenstwo zawodnikow - Ci ktorzy robia lewizne chyba nie wiedza ile ich moze to kosztowac. A jak ich nie stac to niech kupia sobie gre o samochodach!!
Avatar użytkownika
wrx
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): środa, 11 sty 2006, 12:10
Lokalizacja: z kątowni :P

Postprzez voytec » niedziela, 28 mar 2010, 07:31

Kris_WRC napisał(a):Po prostu jestem przeciwnikiem upubliczniania takich pomysłów. To forum nie jest może jakimś opiniotwórczym medium, ale jednak ktoś to czyta i wyciąga z tego jakieś wnioski, co może spowodować wzmozoną uwagę w tej kwestii, a wtedy może przestać byc beztrosko i zabawnie.


OK, to w takim razie nie zrozumielismy sie - mnie wlasnie chodzilo o to, ze w watek o systemie gasniczym, na wtracenie 'martineza' dorzuciles jeszcze fotele i stad moja prosba o wywazone wpisy.


Dlatego daleki byłbym od publicznego wypisywania pomysłów na to jak wykiwać ekipe na BK.


O wlasnie !! - dokladnie to chcialem w poprzednim poscie wyrazic. Nie zamruczec "ciiii, bo sie wyda", tylko za sama idea nakrecania koniunktury jest tutaj mocno kulawa.

Co do pomawiania.

To bylo z przymruzenim oka, a odnosilo sie do "bo nagminnie sie to dzieje w przypadku foteli" - piszmy konkretnie, albo wcale; staram sie taka zasada wyznawac i nic na to nie poradze. Poza tym to znowu nakreca nasladowcow.

Co do wtrącania się w każdej mozliwej kwestii przeze mnie. Jestem od wielu lat pasjonatem i od wielu lat jestem gdzieś z boku, ale jednak w środku tej karuzeli. Nie twierdze, ze pozjadałem wszystkie rozumy. Po prostu wyrażam własne opinie, aby skrzyzować je z innymi. Forum w końcu jest do tego. Poza tym robie to po to, żeby osoby z dużo większą ode mnie wiedza jak na przykład Ty mogły mnie wyprowadzić z błędu lub potwierdzić moje opinie.


Alez masz sie wtracac! :wink: Dzielic wiedza, doswiadczeniem, spostrzezeniami itd., jesli tylko masz ochote - po to jest forum i kiedy to robisz jestes jego wlasciwym uzytkownikiem, a nie wylacznie cichym czytelnikiem i "pijawka" informacji. Podkreslilem uprzednio slowo "_kazdej_", co oznacza, ze teoretycznie moza wszystko napisac w danej tematyce, ale nie zawsze ma to oddzwiek wlasciwszy od wstrzemiezliwosci i warto to miec na uwadze - teraz powinno byc jasne. A co do mojej duzej/wiekszej wiedzy - oj, zeby to byla prawda.. :wink:

A teraz od siebie - skoro sa terminy waznosci, sa homologacje i regulaminy to trzeba ich przestrzegac - albo wszyscy stosuja sie do tego, albo nie ma "zabawy", bo to nie jest "Folwark Zwierzecy" Orwella. Tyle teorii.
I teraz - krecic legalizacje systemu gasniczego to trzeba byc poprostu {inwektywa}, albo nienormalnym - sprawi komus satysfakcje zjaranie zywcem siebie i/lub pilota?; ew. najpewniej potem ogladanie swiata w kratke, gdy po zdarzeniu wynajmujacemu takie wyczynowe auto prokurator wyrecytuje wierszyk? (pomijajac kwestie, na ile system jest w stanie uratowac zycie - pomoc w tym jest w stanie na pewno).
Fotele, hmmm, no tutaj juz nie jest tak jednoznacznie, bo zmeczona uzytkowaniem rajdowym skorupa z wazna homologacja jest bardziej niebiezpieczna o zdrowej, czasem nowej skorupy, ktora widziala rajd sporadycznie lub wcale (a fotel o konstrukcji rurowej to juz w ogole, jednak to tez juz jest nieczesty wybor), ale dziurki na naklejce nie pozwalaja przejsc BK.
Niemniej - jak nie wolno, to nie. Oficjalnie. I.. tyle.

Pozdr.!
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp


Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość