CC 1.6 16V Rallycross ?

..dla miłośników rajdowania w kółko i "bezpośrednich " starć ;)

Moderator: SebaSTI

CC 1.6 16V Rallycross ?

Postprzez MSG Racing » środa, 18 sty 2006, 13:05

:shock: :?:

Będąc na stronie Świątka znalazłem coś takiego
http://swiatek-tuning.com.pl/Z%20hamown ... ycross.htm

przecież w klasie 3 nie można tym startować bo to nie miało homologacji, co jest grane czy ktoś mi może to wytłumaczyć o co chodzi z tym CC w klasie 3. A może można autem bez homologacji Fia a to ma PZM-motowską? Jak tak to mam pomysł do mojego autka :idea:
Ale jestem
:shock: :shock: :shock: :?: :?: :?:
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec


Postprzez Q_B_A » środa, 18 sty 2006, 22:00

tak, jest to możliwe.

:arrow: Auta w klasie 3 w Mistrzostwach Polski mogą startować z takimi przeróbkami. Jedno jest jasno powiedziane że możesz włożyć silnik od Fiata do fiatowskiej budy- w tej dziedzinie nie możesz włożyć jednostki napędowej od innego autka np. Golfa. To tak zwana H-grupa...... ale z kolei na ME sobie tym autem nie pojeździsz. Wynalazek Świątka startował tylko w Folkrace.

Przykładowo wsadzasz silnik od Saxo VTS w bude Ax'a
QNIGAN.COM
Avatar użytkownika
Q_B_A
N1
 
Posty: 83
Dołączył(a): czwartek, 13 sty 2005, 22:59
Lokalizacja: Oslo

Postprzez MSG Racing » środa, 18 sty 2006, 22:41

Czyli mogę sobie do swojego Kadetta 1.6 wsadzić silnik 1.6 16V z nowszego Opla lub swój przerobić. Tylko wtedy tym mógłbym startować tylko w Rallycrossie. Dobrze rozumiem? O PPZM (uzyskaniu homolagacji krajowej) mogę zapomnieć.
Właśnie a jak z homologacją by to wyglądało?
Jest potrzebna, trzba wyrobić czy poprostu sprawdzają na BK?
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez mitrok » czwartek, 2 lut 2006, 10:24

Oj QBA nie byłbym taki pewien. To CC faktycznie startowało tylko w folkach. Ale przepis mowi o bloku silnika z danego modelu. Nie od producenta. Czyli do CC nie mozesz wsadzic bloku od punto.
MSG Racing: jezeli blok od kadeta jest taki sam jak w astrze to mozesz.
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Q_B_A » sobota, 4 lut 2006, 15:16

a no tak Mitrok blok musi być ten sam..... :wink:
QNIGAN.COM
Avatar użytkownika
Q_B_A
N1
 
Posty: 83
Dołączył(a): czwartek, 13 sty 2005, 22:59
Lokalizacja: Oslo

Postprzez MisiekClio » piątek, 17 lut 2006, 22:07

Q_B_A napisał(a):Przykładowo wsadzasz silnik od Saxo VTS w bude Ax'a


Z tego co ja wiem, to Andrzej Grigoriew ma Golfa zabudowanego Ibiza (tzn. wnetrznosci VW, buda Seat), i moze taki wynalazek startowac...
Avatar użytkownika
MisiekClio
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 16:42
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez MSG Racing » piątek, 17 lut 2006, 23:29

No tak, bo Seat należy do VW i pewnie właśnie silnik ma identyczny blok.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez maverick606 » sobota, 25 mar 2006, 00:02

To ja juz nic nie rozumiem... Do CC nie mozna wlozyc bloku od tego przykladowego Punto.Ale do AX mozna od Saxo,a co gorsza - do Ibizy od Golfa??? Hmm......dziwne.Moze mi ktos wyjasni?
Automobili Lamborghini
Avatar użytkownika
maverick606
 
Posty: 18
Dołączył(a): wtorek, 2 mar 2004, 14:49
Lokalizacja: Wlkp

Postprzez mitrok » sobota, 15 kwi 2006, 22:12

mają być te same bloki ktore wystepuja w wersji cywilnej. W CC cywilnym nie ma wersji z blokiem od punto. A silniki w grupie VW najwyrazniej są budowane na tym samym bloku.
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez maverick606 » niedziela, 16 kwi 2006, 19:23

No to jaki jest sens wkladac IDENTYCZNY blok,tyle ze z przykladowo IBIZY do GOLFA....? Hmmm.....
Automobili Lamborghini
Avatar użytkownika
maverick606
 
Posty: 18
Dołączył(a): wtorek, 2 mar 2004, 14:49
Lokalizacja: Wlkp

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 24 kwi 2006, 09:20

Tu chodzi o to że jak był silnik w ibizie 1.4 to można wsadzić z golfa 1,6, który był identczny a może być tańszy bo jest tego od cholery na przykład.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 24 kwi 2006, 10:31

Golf przecież też istniał z silnikiem 1.6... Może chodzi o liczbę zaworóww głowicy...

Z drugiej strony na jakichś zasadachswego czasu dopuścili Litwina w Pumie z napędem Coswortha, mimo że do Pumy nigdy takich silników nie montowano. Nie wiem na jakich zasadach ale jeździł taki wynalaek, Mitrok na pewno lepiej skojarzy sprawę. To samo Focus, którego ujeżdzał Ludwiczak swego czasu, pod spodemsiedziały flaki od Coswortha, tymczasem w Focusie stosowano już silniki nowszej generacji zdaje się... o, ale mogę się mylić.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5292
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mototom » poniedziałek, 24 kwi 2006, 14:05

Z tego co wiem to i w ME wszystkie Focusy jezdżą na Coswortha bebechach. Węgier Peter Kotan zbudował na bazie nowej Fiesty i pod maską też Cosworth. W ME też się tym pokazał.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1993
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MSG Racing » środa, 17 maja 2006, 18:37

Może chodzi o głowicę Coswortha i osprzęt silnika. Blok w tym wypadku pochodzi od danego auta chyba że jest identyczny.

Jeżeli ktoś ma Ibize z 1,4 to nie musi sprzedawać jeje aby kupić z silnikiem 1,6 tylko kup[uje silnik i montuje go i ma auto do klasy 3.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec


Powrót do Rallycross

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości