Coates Hire Rally Australia 2013

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez Matthias Schmidt » wtorek, 10 wrz 2013, 21:00

Przed nami kolejna, dziesiata juz tegoroczna runda WRC, rajd Australii. Byc moze bedziemy miec juz po nim nowego mistrza swiata. Ja obstawiam, ze tak. Jak typujecie czolowke?
1. Ogier
...i dlugo dlugo nic.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2369
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy


Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez ZbyszekChaosu » środa, 11 wrz 2013, 06:42

Hirvonen tak łatwo nie odpuści, albo będzie się ciął z Ogierem na sekundy i dziesiąte części albo wydzwoni :D Neuvil i Latvala też będą blisko.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A5
 
Posty: 917
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez TGR » czwartek, 12 wrz 2013, 06:27

ZbyszekChaosu napisał(a):Hirvonen tak łatwo nie odpuści, albo będzie się ciął z Ogierem na sekundy i dziesiąte części albo wydzwoni :D Neuvil i Latvala też będą blisko.


A ja sądzę, że Hirvonen nic nie zrobi. W tym sezonie jedzie bardzo asekuracyjnie. To nie jest już ten Mikko co dawniej, szkoda!!!
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez Sylwek_GSi » czwartek, 12 wrz 2013, 08:24

no to fakt, Hirvonen zupełnie się jakoś pogubił, to że Loeb był od niego szybszy to akurat było do przewidzenia, ale to że w tym roku Sordo jest chyba bardziej wydajny od niego to akurat niespodzianka, ale to że Meeke wykazuje również możliwości pokonania Mikko to już zakrawa na sensacje. Moim zdaniem Hirvonen jest najbliżej wylotu z citroena, co z tego ze jest nadal regularny, bo jest regularny ale na 5-6 miejscu a nie na 1 czy 3. Z takimi wynikami nie będzie ani mistrza indywidualnie ani zespołowo.

zobaczymy co przyniesie rajd.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 858
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez ZbyszekChaosu » czwartek, 12 wrz 2013, 10:25

Meeke już zrobił niespodziankę. Pokonał na kwalifikacyjnym nie tylko Hirvo ale i Ogiera i całą resztę :D Myślicie, że utrzyma tempo i wydzwoni czy odpuści walkę o wygraną i będzie walczył o dojechanie do mety z jak największą liczbą punktów? Swoją drogą ciekawie zapowiada się rajd w którym VW przegrywa kwalifikacje.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A5
 
Posty: 917
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez deiman » czwartek, 12 wrz 2013, 11:51

Podobnie jak w Finlandii. Biorac pod uwage jego doswiadczenie w aucie WRC i samej Australii, watpie zeby byl wstanie walczyc o wygrana. Trzymam za niego kciuki bo od tego rajdu zalezy jego przyszlosc. Zarowno dla niego, jak i Citroena wazna jest jednak meta. Jesli natomiast postanowi cisnac na maksa i bedzie bardzo blisko pierwszej trojki, a potem zakonczy rajd na drzewie, to dobre wrazenie i tak pozostanie.
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 598
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez scooby14444 » czwartek, 12 wrz 2013, 13:11

Myślisz że wzięli go do Australii żeby zrobił dobre wrażenie? On ma tu zdobyć punkty, najlepiej najwięcej ile się da. Po to zostawili Sordo w domu żeby Mekke zdobył więcej punktów od niego. Tylko to się liczy. Jeżeli wydzwoni i będzie okrągłe 0, to Meeke bye bye.
Avatar użytkownika
scooby14444
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lut 2011, 01:05

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez Matthias Schmidt » czwartek, 12 wrz 2013, 13:34

No niewatpliwie niespodzianki. To cieszy oko, gdy w czolowej trojce sa dwa swieze nazwiska, ale rajd tak naprawde rozpoczyna sie jutro, a dzisiejsze wyniki nic nie znacza wlasciwie.
Ogier pewnie owinie cala reszte wokol palca, natomiast widzac tempo Meeke licze na jego dobry rezultat. Oczywiscie, jestem pewien, ze ryzyko wydzwonienia jest duze, ale mam nadzieje, ze jednak to sie nie zdarzy. To na pewno decydujacy dla niego rajd i od niego wiele bedzie zalezec, choc pewnie i w Walii dadza mu szanse startu.
Jesli Hirvo ma wyleciec z Citroena, to Sordo tym bardziej. W zasadzie Dani moglby pojawiac sie w ekipie Citroena tak jak Panizzi w Peugeocie swego czasu - czyli na rajdy asfaltowe, plus ewentualnie kilka szutrowych, ale nie punktujac dla Citroena.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2369
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez deiman » czwartek, 12 wrz 2013, 14:07

Czytaj ze zrozumieniem, prosze:
deiman napisał(a): Zarowno dla niego, jak i Citroena wazna jest jednak meta.


scooby14444 napisał(a):Myślisz że wzięli go do Australii żeby zrobił dobre wrażenie? On ma tu zdobyć punkty, najlepiej najwięcej ile się da. Tylko to sie liczy

W Finlandii tez wydzwonil, na jego angaz jednak sie zdecydowali, wiec "wrazenie" po rajdzie pozostalo chyba jednak dobre. Kris walczy tutaj oczywiscie o punkty dla Citroena, ale tez o swoja przyszlosc. Jesli dzwon znow sie powtorzy to sytuacja rzeczywsicie sie skomplikuje. Chyba, ze bedzie do tego momentu na podium (przed np. Latvala, Ostbergiem itp). Wtedy to powinno wystarczyc na jeszcze jeden start w swoim kraju.

Co do punktow - pewnie, ze ma je zdobyc, kazdy zawodnik po to startuje. Jesli jednak bedzie prezentowal sie tylko nieco lepiej od Daniego, to kto zdecyduje sie na jego angaz? Na rynku beda wakaty wolne najprawdopodobniej w Hyunday'u i Citroenie, ale chetnych na nie tez nie malo, wiec on tu musi pokazac ponownie, ze jest bardzo szybki, nie tylko szybszy od Daniego.
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 598
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez speedyzxz » czwartek, 12 wrz 2013, 18:34

Cytyny na pewno celują w duże punkty, cóż jeśli chcą mieć szanse na majstra dla konstruktorów to trzeba zdobyć więcej punktów od VW.
Wejście Meeke do zespołu ryzyko, ale cóż czasem warto postawić na czarnego konia ;)
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2795
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez speedyzxz » piątek, 13 wrz 2013, 09:04

Ktoś nockę zarwa na rajd? ;)
Jedno zdanie apropo rajdu, jest ciasno w czołówce.
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2795
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez Witcher1990 » piątek, 13 wrz 2013, 10:51

Może i ciasno ale póki co Seb wygrał wszystkie osy.
Ciekawe że JML dopiero 5ty. Może to taktyka chce po prostu dojechać do mety po punkty?
Kris skończy poza drogą nie wierze w inny scenariusz
Witcher1990
A6
 
Posty: 1238
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez speedyzxz » piątek, 13 wrz 2013, 11:22

To wciąż nie jest bezpieczna przewaga, choć niby wszyscy blisko, to jednak za.

Latvala 5 bo pozycje kiepską miał, no ale nie popisał na qualu to cierpi
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2795
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez Witcher1990 » piątek, 13 wrz 2013, 11:47

Aha no to zapomniałem, że jedzie 3ci... Jutro powinno być lepiej
Witcher1990
A6
 
Posty: 1238
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: Coates Hire Rally Australia 2013

Postprzez marrcus » piątek, 13 wrz 2013, 12:42

szkoda ze mikelsen wtopił i ostberg troche, miałem nadzieje że latvala bedzie dalej zamiatał po nowikowie :/
Avatar użytkownika
marrcus
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): sobota, 14 cze 2008, 17:24
Lokalizacja: Gorzów

Następna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości