auta klasy R5

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: auta klasy R5

Postprzez izydorrro » środa, 11 lut 2015, 12:13

Kiedyś było coś słychać o Hondzie civic r5 że powstanie , ktoś coś słyszał więcej czy była tylko plotka?
izydorrro
 
Posty: 19
Dołączył(a): sobota, 15 gru 2012, 10:29


Re: auta klasy R5

Postprzez Mad Max » środa, 11 lut 2015, 12:17

speedyzxz napisał(a):Ostatnio brakuje długoletniej ciągłości klas, osobiście mam nadzieję na najbliższe 10 lat czeka nas wyłącznie kosmetyka, a nie rewolucje :)
Niby klasa S2000 przetrwała "prawie" te 10 lat o wynalazku RRC nawet nie wspominam ale mam podobne nadzieję co Ty, duże zmiany regulaminu nie służą rozwojowi ani sprzętu ani danej klasy
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: auta klasy R5

Postprzez izydorrro » środa, 11 lut 2015, 13:20

Wie ktoś może dlaczego mitsubishi R5 nie zostało w Szwecji dopuszczone , wydawało mi się że było homologowane przez FIA
izydorrro
 
Posty: 19
Dołączył(a): sobota, 15 gru 2012, 10:29

Re: auta klasy R5

Postprzez slivex » środa, 11 lut 2015, 14:57

podobno poszło o spawy łączące klatkę z nadwoziem.

Mitsubishi R5 zabrakło na starcie Vinterpokalen, ponieważ Svenska Bilsportförbundet nie dopuściła samochodu do mistrzostw Szwecji, ale firma Mpart AB przygotowująca rajdówkę, nie zrezygnowała z załatwienia formalności w SBF. Sprawy papierkowe mają zostać załatwione w tym miesiącu. Debiut przesunięto na Östersund Winter Rally (27-28 lutego), drugą rundę mistrzostw Szwecji.

Mpart poinformował, że wyniki pierwszych testów Mitsubishi R5 w każdym względzie przekroczyły oczekiwania. Poza koniecznością drobnych poprawek, samochód pracował perfekcyjnie. Producent jest szczególnie zadowolony z zawieszenia Öhlinsa, wykonanego specjalnie dla tego pojazdu. Testy będą kontynuowane w tym tygodniu.
Avatar użytkownika
slivex
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): niedziela, 19 paź 2014, 14:32

Re: auta klasy R5

Postprzez Dani » środa, 15 kwi 2015, 13:26

Dzisiaj miała miejsce prezentacja nowej Fabii
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Dani
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): wtorek, 1 kwi 2014, 18:04

Re: auta klasy R5

Postprzez Kit_Car » środa, 15 kwi 2015, 14:05

No to Skoda odpuszcza ERC, szanse Kajta znacznie rosną :D
Avatar użytkownika
Kit_Car
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2014, 16:31

Re: auta klasy R5

Postprzez madman » czwartek, 16 kwi 2015, 13:47

Kit_Car napisał(a):No to Skoda odpuszcza ERC, szanse Kajta znacznie rosną :D

Odpuszcza ERC? Skąd takie info?
"To że trzeba hamować poznawałem po tym, że wszyscy kibice zaczynali uciekać." - K. Hołowczyc
Avatar użytkownika
madman
N3
 
Posty: 285
Dołączył(a): sobota, 10 maja 2014, 09:59
Lokalizacja: Pomorze

Re: auta klasy R5

Postprzez alex555 » czwartek, 16 kwi 2015, 14:48

W planach nie przedstawili jako by mieli mistrzostwa eropy lecieć, tylko azja, mistrzostwa świata, i jeszcze coś na doczepke, o ME 0 ! może cały sezon 2016 polecą ...
alex555
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 30 wrz 2014, 14:59

Re: auta klasy R5

Postprzez Mariusz » czwartek, 16 kwi 2015, 14:53

Jedynie Kopecki się wypowiadał, że chciałby coś pojechać w ME, czyli że wg mnie jest szansa na jeden, może dwa rajdy, a takie Barum to przeciez jest ME, więc by pasowało.
Mariusz
Mariusz
N3
 
Posty: 373
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 07:54

Re: auta klasy R5

Postprzez woocasch » czwartek, 16 kwi 2015, 15:22

Chcieć a móc to dwie różne sprawy.
Oficjalnie mówią o WRC2, Azja i Czechy, więc w ERC wystąpią pewno tylko z doskoku, a na Barumie to nie zdziwię się jak wystawią 3 fabryczne Fabie, w końcu to dla nich obok Bohemii najważniejszy rajd w sezonie :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1225
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: auta klasy R5

Postprzez gregortest » czwartek, 23 kwi 2015, 10:22

Już nie mogę się doczekać nowej Skody :)
Po rozmowie z chłopakami z Czech, - sa pod dużym wrażeniem.
Zobaczymy co powie Bryan w porównaniu z DS-em.??
Mam nadzieję , że w niedługim czasie Kajto wsiadzie w to auto...
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: auta klasy R5

Postprzez MSG Racing » czwartek, 23 kwi 2015, 15:11

gregortest napisał(a):Już nie mogę się doczekać nowej Skody :)
Po rozmowie z chłopakami z Czech, - sa pod dużym wrażeniem.
Zobaczymy co powie Bryan w porównaniu z DS-em.??
Mam nadzieję , że w niedługim czasie Kajto wsiadzie w to auto...

Bryan? Jak nie pojedzie tym autem to porównanie takie średnie myślę będzie.
W tym roku ma być 6 lub 8 aut oddanych prywatnym kierowcom? Dwóch już je dostaje. Jedno w Austrii a drugie w Portugalii będzie.
Kajto do Skody? Przeczytałem jednym na Francuzkim forum ostatnio ze jakiś DS3 ma być wynajmowany do Polski.

Tak czy tak nadal mnie ciekawi sprawa z tym podtrzymaniem turba w R5. O ile w DS3 i 208 słychać ze to nie jest to do czego jesteśmy przyzwyczajeni a bardziej brzmi to jakby ktoś dodawał gazu to w Fiestach i w Skodzie słychać ze brzmi to identycznie jak normalne podtrzymanie.
Szczególnie ma Mikołowskim dało się usłyszeć ze Fiesta Habaja strzelała mocniej i inaczej niż na Valassce.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: auta klasy R5

Postprzez hooligan » czwartek, 23 kwi 2015, 15:25

A ja mam pytanie czemu Fabia R5 ma tak dziwnie zamontowane tylne skrzydło (podobnie widziałem w niektórych seriach wyścigowych). Jest ono i tak dosyć mocno rozwinięte - czy tu chodzi o to że ramiona mocujące posiadają także rolę stateczników?
I czemu tylne szyby mają na górze kółka - jakieś wzmocnienia?
hooligan
 
Posty: 3
Dołączył(a): czwartek, 16 kwi 2015, 20:44

Re: auta klasy R5

Postprzez MSG Racing » czwartek, 23 kwi 2015, 16:21

hooligan napisał(a):A ja mam pytanie czemu Fabia R5 ma tak dziwnie zamontowane tylne skrzydło (podobnie widziałem w niektórych seriach wyścigowych). Jest ono i tak dosyć mocno rozwinięte - czy tu chodzi o to że ramiona mocujące posiadają także rolę stateczników?
I czemu tylne szyby mają na górze kółka - jakieś wzmocnienia?

O spojlerze Ci nie powiem bo nie wiem dokładnie. Zapewne jakąś rola stateczników maja ale tez pewnie regulacja pochyłu będzie większa - moje domysly.
Te kolka w szyba to wentylacja. Juz w A-grupowych Lancerach takie coś było.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: auta klasy R5

Postprzez voytec » czwartek, 23 kwi 2015, 16:46

gregortest napisał(a):Już nie mogę się doczekać nowej Skody :)
Po rozmowie z chłopakami z Czech, - sa pod dużym wrażeniem.


Po rozmowie z chłopakami z Austrii - są pod dużym wrażeniem.
Co więcej, "skrytożercy" nawet tam własne porównanie z R5 konkurencyjnej marki zrobili (ten sam odcinek, opony, zbieżne warunki, "sportowa wkładka"). Padły konkretne liczby, ale teraz już mniejsza o to. Skoro ma być.. grubo to niech będzie - zobaczymy.
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość