Rajd Sardynii

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Rajd Sardynii

Postprzez deiman » piątek, 9 cze 2017, 17:39

PsRally napisał(a):
deiman napisał(a): Mikkelsen, pomimo przerwy, troche ponizej oczekiwan, ale rajd jeszcze dlugi.


Wydaje mi się że madrze robi, nie czuje na pewno auta tak jak inni, pomału przyspiesza, zobaczymy na drugiej pętli i jutro.

Co do szumnych zapowiedzi naszych mistrzów...to tylko one zostają, z jazdą dużo gorzej ;)

Tez tak uwazam. Nigdy glupot nie robil, wiec trzymam kciuki.
Brawo Lappi. Droga czysta, ale to nie ma znaczenia. Jedzie swietnie i oby tak zostalo.
Juho poki co rowniez dobra postawa, chociaz jutro nie bedzie juz przewagi z tytulu pozycji startowej i niektorzy przyspiesza.
Thierry jak na drugiego kierowce na trasie tez ma bardzo mocna pozycje na dzien jutrzejszy.
Paddon odzyskal w dwoch ostatnich rajdach tempo. Fajnie ;)
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 598
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw


Re: Rajd Sardynii

Postprzez Matthias Schmidt » piątek, 9 cze 2017, 19:52

Czy ktos ma jeszcze watpliwosci co do Meeke? Dla mnie gosc jest skonczony...niestety :?
Po Mikkelsenie spodziewalem sie nieco wiecej, ale nie ma sensu wieszac psow na nim, roznica jego doswiadczenia w nowym WRC do rywali jest ogromna, dobrze robi, ze nie jedzie na 100%, bo im wiecej kilometrow nawinie tym lepiej.
Hyundaie bardzo dobrze, Neuville jak na druga pozycje startowa to naprawde znakomicie. Zobaczymy co bedzie jutro.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2370
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Rajd Sardynii

Postprzez Seraf » sobota, 10 cze 2017, 08:20

Jeśli Paddon, Tanak, Neuville i Latvala nie popełnią błędów to Ogier nie będzie na podium ;)

Cały sezon mam wrażenie, że na szutrach Tanakowi lepiej pasuje Fiesta niż Ogierowi i bardziej potrafi wykorzystać potencjał auta. W Polsce może być pierwsza wygrana po pechowym kapciu w 2016.

I fajnie, że Paddon wreszcie jedzie tak jak potrafi.

Ale ten sezon jest ciekawy :D
Seraf
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): piątek, 30 wrz 2011, 10:07
Lokalizacja: Płock

Re: Rajd Sardynii

Postprzez Taurus » sobota, 10 cze 2017, 10:46

mam nadzieję że tanak jednak klepnie paddona.

mikkelsen taki mały błąd zaliczył w portugalii ;)
Taurus
N2
 
Posty: 180
Dołączył(a): sobota, 6 lut 2016, 15:23

Re: Rajd Sardynii

Postprzez deiman » sobota, 10 cze 2017, 12:36

Dziwne slowa thierrego przed rajdem o samochodzie i swoich partnerach zespolowych, mowiace o tym, ze jego osoba robi roznice w tym samochodzie i stad dobre wyniki. Zacytuje calosc pod koniec rajdu, ale kontekst, przy calej mojej sympatii do Belga, nie brzmial dobrze.
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 598
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Rajd Sardynii

Postprzez Mateos » sobota, 10 cze 2017, 15:54

No i Tanak prowadzi :D
Avatar użytkownika
Mateos
N2
 
Posty: 138
Dołączył(a): niedziela, 16 lis 2008, 13:14
Lokalizacja: Świątniki Górne

Re: Rajd Sardynii

Postprzez speedyzxz » sobota, 10 cze 2017, 19:34

deiman napisał(a):Dziwne slowa thierrego przed rajdem o samochodzie i swoich partnerach zespolowych, mowiace o tym, ze jego osoba robi roznice w tym samochodzie i stad dobre wyniki. Zacytuje calosc pod koniec rajdu, ale kontekst, przy calej mojej sympatii do Belga, nie brzmial dobrze.
Możesz zacytować teraz? Bo nie śledziłem wypowiedzi przed rajdowych :)
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2796
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: Rajd Sardynii

Postprzez deiman » sobota, 10 cze 2017, 20:27

Thierry Neuville - "Nie jestem pewien czy nasze auto jest najszybsze. Jesli spojrzysz na wyniki moich partnerow z zespolu to zauwazysz, ze oni maja o wiele wieksze problemy. Gdybyśmy patrzyli tylko na nich, powiedzielibysmy, ze auto nie jest za dobre, ale ja czuje sie w nim calkiem pewnie i jestesmy w stanie sprawic roznice"

Calosc na RedBullTV. Czas, 7 min 0 sek:
https://www.redbull.tv/live/AP-1Q84GRNS ... taly-day-1

z drugiej stronypatrzac, mowi prawde ;)
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 598
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Rajd Sardynii

Postprzez Taurus » niedziela, 11 cze 2017, 01:22

to pewnie pstryczek do paddona, który miał być starszakiem na thieriego co do tego kto jest liderem w hajundaju. gdyby nie dwa błedy ze szwecji i monte to chyba byłby na prowadzeniu w ovewralu

paddon ewidentnie ma słaqbszy sezon, podobnie meeke któremu ciągle brakuje tych kilka centymetrów żeby się zmieścić w drodze. i awarie. coś citroen nie domaga jeszcze technicznie w stosunku do poprzednich modeli
Taurus
N2
 
Posty: 180
Dołączył(a): sobota, 6 lut 2016, 15:23

Re: Rajd Sardynii

Postprzez speedyzxz » niedziela, 11 cze 2017, 06:57

deiman napisał(a):Thierry Neuville - "Nie jestem pewien czy nasze auto jest najszybsze. Jesli spojrzysz na wyniki moich partnerow z zespolu to zauwazysz, ze oni maja o wiele wieksze problemy. Gdybyśmy patrzyli tylko na nich, powiedzielibysmy, ze auto nie jest za dobre, ale ja czuje sie w nim calkiem pewnie i jestesmy w stanie sprawic roznice"

Calosc na RedBullTV. Czas, 7 min 0 sek:
https://www.redbull.tv/live/AP-1Q84GRNS ... taly-day-1

z drugiej stronypatrzac, mowi prawde ;)
Kłamać nie kłamie, ale bez przesady, cieniowania z ich strony nie widać - poza tym Sordo robi swoją robotę, silnie punktuje i gdyby nie jego postawa z początku sezonu to przez błędy Neuvilla Hyu byłby w czarnej dupie z pkt :D
Z Paddona muszą chyba ściągnąć presję bo po tym ciężkim wypadku w MC bo trochę jego jazda nie przypomina jego samego - choć ten rajd już miał niezły z początku :)

Ciekaw jestem czy te zespołowe walki w Hyu to plan na to żeby lepsze wyniki osiągali kierowcy czy to zwykłe starcie osobowości 8)
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2796
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: Rajd Sardynii

Postprzez adamlen » niedziela, 11 cze 2017, 09:04

Tanak
Latvala
Neuville

Nie mam nic przeciwko takiemu podium na koniec rajdu.
Dobra postawa Toyoty na tym rajdzie, a Lappi już sprawia wrażenie szybszego nic Haninen.
Mikkelsen - nowe auto, podobno trudne w prowadzeniu, ale mimo wszystko trochę poniżej oczekiwań. Liczyłem na czasy na odcinkach w okolicach 4-5 miejsca z zachowaniem ostrożniejszej jazdy. Wtedy gdyby dogadał się z autem mógłby walczyć o podia bo tego chyba Citroen od niego oczekuje, a tak nie bardzo ten rajd przekonuje w jego wykonaniu.

Dziś pewnie Latvala zaatakuje jak wściekły, Tanak jednak powinien obronić miejsce - pokazał ostatnio że potrafi trzymać presję i tego zwycięstwa mu życzę.
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1120
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Re: Rajd Sardynii

Postprzez Taurus » niedziela, 11 cze 2017, 10:48

bedzie jakiś live streram z power stage?
Taurus
N2
 
Posty: 180
Dołączył(a): sobota, 6 lut 2016, 15:23

Re: Rajd Sardynii

Postprzez adamlen » niedziela, 11 cze 2017, 11:01

Oczywiście, na wrc+ za godzinę start. Dostęp darmowy.

Tanak powinien obronić miejsce, należy mu się pierwsza wygrana za dyspozycję w tym sezonie.
Neuville i Ogier mają atakować po punkty na Powerstage.
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1120
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Re: Rajd Sardynii

Postprzez hubertus_89 » niedziela, 11 cze 2017, 11:39

adamlen---jesteś pewien, że darmowy? mi wyskakuje komunikat Please subscribe to access this content
Avatar użytkownika
hubertus_89
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): niedziela, 6 lis 2011, 18:18

Re: Rajd Sardynii

Postprzez Anbarra » niedziela, 11 cze 2017, 11:42

7km, 23 sekundy, Ott jest praktycznie w domu moze nawet zlapac kapcia, bo na tak krotkim oesie to sie nie straci za duzo :D Oczywiscie wierze ze zrobi to czysto.

Mikkelsen chyba niekoniecznie stara sie o jakis wynik, mysle ze po prostu wjezdza sie w auto. Przypuszczam ze bedzie mial w tym roku jeszcze pare wystepow i sie nie napala. Zastanawia mnie ze to juz nie pierwszy rajd, w ktorym Ogier odstaje od innych Fordow. Czyzby jechal juz taktycznie pilnujac tylko punktacji? Ott Tanak niedlugo sie zblizy, a jesli pod koniec sezonu jeden bedzie blisko drugiego w tabeli, to nie wiem czy Wilson zrobi im wtedy TO - Malcolm chce tytulu kierowcow, wiec czy Ott, czy Seb mu go dadza, to obojetne. I to dowodzi rowniez, ze skoro Ott kiedys popelnial mase bledow, nieraz glupich, a teraz ze stoickim spokojem regularnie jedzie w czubie to znaczy ze niejeden szybki dzwonnik jest lepszym materialem na kierowce niz taki rzemieslnik ktory niewazne ile kaw wypije, to zawsze braknie tych ulamkow sekund ktore maja inni.

Nie zdziwie sie jesli sezon tak sie ulozy ze w ostatnim rajdzie bedzie 4 kandydatow do tytulu - rzecz ta nie zdarzyla sie juz od 2003 roku. w 2011 trzech mialo szanse, z czego Ogier iluzoryczna. No i w koncu pasowaloby zeby stawka WRC posiadala wiecej niz jednego mistrza - bo narazie wyglada to troche smiesznie, Ogier 4 tytulu, Neuville 0, Lati 0, no generalnie Ogier samotny mistrz.

Kiedys w sezonie 2000-1-2-3 mialo sie tyle tytulow na liscie zgloszen... Makinen Mcrae Sainz Auriol Gronholm Burns Kankkunen. 7 mistrzow swiata w kazdym rajdzie.
Anbarra
N3
 
Posty: 490
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości