Rajd Portugali

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Rajd Portugali

Postprzez Matthias Schmidt » piątek, 19 maja 2017, 22:26

Biorac pod uwage slowa Malcolma to jutro bedziemy mieli walke Ogier vs Neuville, bo watpie by Sordo powalczyl. Dobrze byloby jakby Tanak lub Neuville utarli nosa Ogierowi, choc jednak to nie jest rajd Thierryego, a przynajmniej dzisiaj nie byl jego dzien.
Szkoda przygody Latvali, liczylem, ze dluzej wytrzyma bez przygod w tym rok. O Citroenie chyba ciezko juz cokolwiek pozytywnego powiedziec. Ze samochod moze walczyc wiemy. Ze Meeke jest szybki - wiemy. Ale co z tego skoro wynikow brak. Jedynie Breen broni honoru Citroena. O Lefebvre juz nawet szkoda wspominac.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2332
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy


Re: Rajd Portugali

Postprzez Rules » piątek, 19 maja 2017, 22:48

Świetne podsumowamie dnia, także trzymam kciuki za Thierryego. Zwykle kibicowałem Fordowi (M-Sportowi), wiadomo, wspiera się słabszego, ale jakoś ostatnio przenoszę sympatię na Hyundaia.
Avatar użytkownika
Rules
N2
 
Posty: 163
Dołączył(a): czwartek, 26 kwi 2007, 20:27

Re: Rajd Portugali

Postprzez @luki rally@ » piątek, 19 maja 2017, 22:53

Było tak kiedyś(za czasu WRC),żeby 9 kierowców wygrywało os w rajdzie ? Wydaje mi się że rekord.
Avatar użytkownika
@luki rally@
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): poniedziałek, 11 cze 2007, 19:26

Re: Rajd Portugali

Postprzez viper » piątek, 19 maja 2017, 22:54

Ja tak krótko.
Ogier ma poukładane w głowie dlatego ja go obstawiam na Mistrza. Breen super myślę że kajto wstydu by nie przyniósł na jego miejscu bo często dyskusja była porównywana. Na pewno szkoda mikkelsena. W R5 to marnotrawstwo chłopa.
viper
S1600
 
Posty: 2805
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajd Portugali

Postprzez Aro90 » sobota, 20 maja 2017, 00:18

viper napisał(a):Ja tak krótko.
Ogier ma poukładane w głowie dlatego ja go obstawiam na Mistrza. Breen super myślę że kajto wstydu by nie przyniósł na jego miejscu bo często dyskusja była porównywana. Na pewno szkoda mikkelsena. W R5 to marnotrawstwo chłopa.


właśnie to jest bardzo ciekawe jakby sobie Kajto poradził w WRC :wink: solidna jazda Breena chyba dla wielu jest sporym zaskoczeniem, kilku innych kierowców którzy mieli podobne tempo do Craiga w R5 niestety w WRC nie radzili sobie zbyt dobrze (Lefebrve, Bouffier, Abbring itd)

dramatyczny sezon Meeka 6 rajdów i 1 ukończony fartownie, na co ten Citroen czeka aż ktoś zwinie Mikkelsena?!?
Aro90
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 11 kwi 2010, 13:41
Lokalizacja: Kraków

Re: Rajd Portugali

Postprzez wanderer » sobota, 20 maja 2017, 00:20

By Kajto miał jakieś potencjalne szanse jechać na takim poziomie jak Breen w WRC obecnie, potrzebowałby jakichś trzech lat by zaliczyć te 40 startów w mistrzostwach świata. WRC to trochę inny świat niż Mistrzostwa Europy, gdzie obaj kierowcy jechali na zbliżonym poziomie.
wanderer
A6
 
Posty: 1058
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Rajd Portugali

Postprzez eRADe » sobota, 20 maja 2017, 06:39

Chyba po erze nudnej C4 i jazdy jak po sznurku, wraca kwintesencja rajdów, 6 chłopa w 20 sekundach !!!!!!!!!!!!
eRADe
 
Posty: 47
Dołączył(a): poniedziałek, 29 wrz 2014, 20:50

Re: Rajd Portugali

Postprzez deiman » sobota, 20 maja 2017, 10:11

Hehe. Szkoda Latvali, ktory rolowal, ale Meeke'a, ktory zlapal kapcia i musial zmieniac kolo, to juz nie szkoda :)

Najwiekszym pechowcem Paddon, ktoremu zatrzymalo sie auto. Prze rajdem mowil o problemie dopasowania nowego i20 do jego stylu jazdy. Chyba jakies postepy poczynili w tym zakresie, ale zobaczymy jak z predkoscia dzisiaj.
Yari jakis drobny blad na dohamowianiu. Mowi, ze auto sie dziwnie zachowalo. Przykro bo tempo samochodu i kierowcy bylo fantastyczne. Toyota najwieksze wrazenie wywiera na mnei w tym sezonie.
Kris nie mial szczescia. Szkoda tego kapcia bo mogla byc walka o wygrana.

Swietny rajd i mam nadzieje, ze bedzie taki przez dwa kolejne dni.
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 569
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Rajd Portugali

Postprzez Matthias Schmidt » sobota, 20 maja 2017, 10:40

Meeke po prostu juz przyzwyczail do tego ciaglego 'moglo byc zwyciestwo' i w przeciwienstwie do JML nie ma tak dobrego poczatku sezonu. Latvala dotychczas mial chyba najlepszy i najrowniejszy poczatek sezonu w karierze i liczylem na to, ze dluzej podtrzyma ta passe bezproblemowych rajdow. A Meeke troche na odwrot, raz udalo mu sie ukonczyc bez problemow. Wiec w sumie tez jest konsekwentny :lol: ok, zabraklo szczescia, to na pewno. Ale kiedy na szesc rajdow ma jeden czysty (choc to i tak pojecie wzgledne) to juz ciezko usprawiedliwiac brakiem szczescia. Ewidentnie to nie jest jego sezon. Ale moze w drugiej polowie sezonu cos sie zmieni.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2332
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Rajd Portugali

Postprzez deiman » sobota, 20 maja 2017, 10:48

Hehe, to prawda, w tym sezonie zdecydowanie nie blyszczy :)

Ogier, Evans i Neuville mocno cisna.
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 569
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Rajd Portugali

Postprzez Matthias Schmidt » sobota, 20 maja 2017, 10:54

Na szutrach tempem blyszczy, ale tylko na kilku odcinkach niestety :?
Ogier w koncu cisnie, myslalem, ze teraz na SS10 Tanak zdola go pokonac, ale nic z tego. Ogier jest w bardzo dobrej pozycji to wygrania, choc nadal jest bardzo bardzo ciasno. Moze byc ciekawie :wink:
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2332
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Rajd Portugali

Postprzez deiman » sobota, 20 maja 2017, 13:08

Nooo, na asfalcie, dopoki silnik sie nie zepsul, tez prowadzil i rowniez nikt go nie zalowal ;)

W tym roku jakby o wiele wiecej empatii wykazuje Seb:
"To nie jest dobra wiadomość dla Otta. Jechał tak dobrze. Mam nadzieję, że może kontynuować jazdę i nie straci dużo. To ważne dla mistrzostw."

Mam nadzieje, ze Ott pojedzie dalej...

Ogier, w jakims sensie, wskoczyl na swoj poziom. To pierwszy rajd w tym roku, ktory jedzie w klasycznym dla siebie stylu. Ciekawe czy od Portugalii zacznie prezentowac typowa dla niego jakosc. Oby nie ;)
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 569
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Rajd Portugali

Postprzez Matthias Schmidt » sobota, 20 maja 2017, 13:57

Oby nie, ale jednak obawiam sie, ze teraz cos zaskoczylo i zatrybilo. Nie chce sie chwalic, ale pisalem w piatek czy czwartek, ze mam przeczucie, ze Ogier wygra :D do konca rajdu jeszcze daleko, ale na ta chwile nie wyglada by Thierry mu zagrozil. Tak jak pisalem, wyglada na to, ze to nie jest jego rajd, nie ma takiego tempa, choc tez poczekajmy, bo on nieraz juz w drugiej polowie rajdu zaczal atakowac. Wazne, zeby dowiozl duze punkty w razie jak nie uda mu sie wygrac no i nie moze pozwolic zeby Ogier mu uciekl. Druga dzisiejsza petla bedzie kluczowa, na pewno da duzo odpowiedzi. Jezeli Ogier ucieknie to na jutro bedzie juz po walce. Szkoda mi bardzo Tanaka, bylby w stanie nawet wygrac z Ogierem. I ciekawe czy posluchalby team orders :D

Nooo, na asfalcie, dopoki silnik sie nie zepsul, tez prowadzil i rowniez nikt go nie zalowal ;)


Oczywiscie, po drodze bylo Tour de Corse, az nawet mi to umknelo. Mialem po prostu na mysli, ze po Monte i Szwecji :wink:
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2332
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Rajd Portugali

Postprzez miszczu140000 » sobota, 20 maja 2017, 18:59

to to jutro może być walka 16 s Ogi vs Neuville raczej ogi to dowiezie ale Thierry może mieć bardzo dobre tempo :wink:
Avatar użytkownika
miszczu140000
N3
 
Posty: 369
Dołączył(a): piątek, 27 lis 2015, 11:22

Re: Rajd Portugali

Postprzez Witcher1990 » sobota, 20 maja 2017, 19:15

16 to nic- przestrzelone skrzyżowanie, obrót, kapeć, 2-3 zakręty pojechane szeroko i po przewadze :) W tym roku już nie takie atrakcje widzieliśmy żeby brać cokolwiek za pewnik, no chyba, że to że jutro będzie ostra walka o zwycięstwo :)

A nie macie wrażenia, że Breen to jest jak do tej pory kierowca roku?
Witcher1990
A6
 
Posty: 1191
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości