Wyścig górski w Czechach

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez wrc22 » sobota, 29 maja 2010, 15:21

bartekkk napisał(a):Trzeba kupować wejściówki na Ustecke?


80 Koron kosztuje wejściówka. Nie wiem czy trzeba je kupować.
"Z miłości do rajdów"
Avatar użytkownika
wrc22
N3
 
Posty: 208
Dołączył(a): poniedziałek, 21 kwi 2008, 17:04
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez 5turbo » sobota, 29 maja 2010, 19:22

Lepiej na tzw krzywy ryj sie czaic i nie kupowac. Ech
www.5turbo.com

Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
Avatar użytkownika
5turbo
N2
 
Posty: 183
Dołączył(a): środa, 26 paź 2005, 14:55
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez bercik » wtorek, 1 cze 2010, 21:05

Mam 2 miejsca na ecce homo. Jadę z Rzeszowa. Wyjazd w piątek wieczorem. Piszcie na gg 6510852 albo tel: 886965968
Avatar użytkownika
bercik
A5
 
Posty: 684
Dołączył(a): środa, 21 maja 2008, 23:50
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Postprzez wrc22 » sobota, 5 cze 2010, 13:30

Wybieram się jutro do Strenberka na ECCE HOMO. Prawdopodobnie będę miał 1-2 miejsca wolne w samochodzie. Jeżeli ktoś chciałby (Kłodzko, okolice kłodzka lub miejscowości po drodze na Międzylesie) jechać proszę pisać na gg. 7216687 po 19- wtedy będę wiedział ile miejsc będę miał. wyjazd ok 6.30 z Kłodzka.
"Z miłości do rajdów"
Avatar użytkownika
wrc22
N3
 
Posty: 208
Dołączył(a): poniedziałek, 21 kwi 2008, 17:04
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez wojtasm461 » niedziela, 6 cze 2010, 19:41

Byłem,widziałem-Masakra!! super impreza,a o samochodach nawet nie mówie. :shock:
Nie chce wyjść na marudzącego Polaka,ale na wyscigi górskie sa daleko w tyle-zarówno pod względem organuzacyjnym jak i sprzętowym :?
wojtasm461
N3
 
Posty: 285
Dołączył(a): sobota, 24 lis 2007, 20:13
Lokalizacja: Zieleniec

Postprzez 5turbo » niedziela, 6 cze 2010, 19:55

Aj tam nie znasz sie :D Zaraz sie odezwa ludzie co twierdza ze lancer Steca jest najlepszy na swiecie i tylko jego warto ogladac bo formula czy szuflada sa slabe. To ze Simone pobije rekord bylo do przewidzenia. Jednak czas Benesa jest duzym zaskoczeniem. Pojechal szybciej niz Ander Vilarino.
www.5turbo.com

Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
Avatar użytkownika
5turbo
N2
 
Posty: 183
Dołączył(a): środa, 26 paź 2005, 14:55
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Heineken » niedziela, 6 cze 2010, 20:23

Ecce Homo, po raz kolejny świetne. Jednak jak na jubileusz to liczyłem na lepszą oprawe, ale może sie czepiam :)

Benes już w zeszłym roku zaskoczył w Jesenikach. Nikt na niego nie stawiał a okazał sie najlepszy z Czechów, zajmują trzecie miejsce na podium.
Widac że trasa w Sternberku, jeżeli jest słoneczna pogoda i sucha nawierzchnia to mu pasuje.

A ja ciągle mam nadzieje, że nasza czołówka się kiedyś odważy zmierzyć z czeskimi zawodnikami...
Heineken
N1
 
Posty: 81
Dołączył(a): środa, 24 wrz 2008, 10:46
Lokalizacja: Godów

Postprzez wojtasm461 » niedziela, 6 cze 2010, 20:26

A powiedzcie chłopaki co to była za fura? Biała i jechała między BMW i wydaje mi sie że miała DIESLA??? :shock:
wojtasm461
N3
 
Posty: 285
Dołączył(a): sobota, 24 lis 2007, 20:13
Lokalizacja: Zieleniec

Postprzez Hubertos » niedziela, 6 cze 2010, 23:55

Właśnie wróciłem, super impreza, najlepsza 20 pojechała znakomicie, stałem na Lipinskim obloku, zabezpieczenie było moim zdaniem trochę zbyt niepomyślane.
Avatar użytkownika
Hubertos
A6
 
Posty: 1712
Dołączył(a): czwartek, 16 kwi 2009, 18:01
Lokalizacja: Krosno/Katowice

Postprzez Hubertos » poniedziałek, 7 cze 2010, 15:48

Ma ktoś może jakieś filmy z Ecce Homo 2010??

Co z stało się z Kostruhem podczas I wyścigowego?
Avatar użytkownika
Hubertos
A6
 
Posty: 1712
Dołączył(a): czwartek, 16 kwi 2009, 18:01
Lokalizacja: Krosno/Katowice

Postprzez 5turbo » poniedziałek, 7 cze 2010, 15:53

Mowili ze robil hodinki :D Czyli krecil sie.
www.5turbo.com

Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
Avatar użytkownika
5turbo
N2
 
Posty: 183
Dołączył(a): środa, 26 paź 2005, 14:55
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez bercik » poniedziałek, 7 cze 2010, 15:54

wojtasm461 napisał(a):A powiedzcie chłopaki co to była za fura? Biała i jechała między BMW i wydaje mi sie że miała DIESLA??? :shock:

To było Subaru enterprise III :D tak było napisane na liście zgłoszeń.
Mój krótki komentarz:
Samochody startujące w tym wyścigu zrobiły na mnie wrażenie porównywalne z WRC na Polskim 2009 albo i większe... Ten dźwięk i przyspieszenia, szok!!! Warto było jechac te 450 km w jedną stronę pomimo że do zobaczenia jest tylko 4 podjazdy. Do tego trzeba dodac że wyścig rozegrany w pięknej scenerii. Nadal jestem pod wielkim wrażeniem! Szczerze i gorąco polecam, kto ma możliwośc niech jedzie chociaż raz bo warto!!!!!!!!!!
Pozdro Hubertos
Ps. widział ktoś ciemno zieloną siene i czerwonego passata na numerach RZE??
Avatar użytkownika
bercik
A5
 
Posty: 684
Dołączył(a): środa, 21 maja 2008, 23:50
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Postprzez majster11 » poniedziałek, 7 cze 2010, 17:29

Pierwszy raz na tego typu imprezie i jestem pod wielkim wrażeniem...super impreza naprawde :) Czuje że to nie będzie mój ostatni raz,późnie wrzuce filmik :D A czułem sie jakbym był w Polsce,mnóstwo Polaków,nawet kłótnie sie słyszało,Polskich kibiców z Czeskimi Safety Menami 8)
SIEKLUCKI GO!!!!
Avatar użytkownika
majster11
N3
 
Posty: 387
Dołączył(a): piątek, 24 kwi 2009, 14:30
Lokalizacja: Strzelin

Postprzez Mociag » poniedziałek, 7 cze 2010, 18:01

majster11 napisał(a):Pierwszy raz na tego typu imprezie i jestem pod wielkim wrażeniem...super impreza naprawde :) Czuje że to nie będzie mój ostatni raz,późnie wrzuce filmik :D A czułem sie jakbym był w Polsce,mnóstwo Polaków,nawet kłótnie sie słyszało,Polskich kibiców z Czeskimi Safety Menami 8)

Impreza super ! Nawet mój tato, który ostatnio narzeka na każdy wyjazd na rajd był pod ogromnym wrażeniem :twisted: Apropos "Poradeteli", to na samym dole tuż za startem był jakiś nerwowy, reszta naprawdę spoko.
Tak patrząc jak traktowani byli panowie "Media", należy im tylko pozazdrościć :wink:
Nasz film powinien z czasem się pojawić, oczywiście podrzucę linka.
Avatar użytkownika
Mociag
N3
 
Posty: 368
Dołączył(a): sobota, 4 paź 2008, 21:43
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez Hubertos » poniedziałek, 7 cze 2010, 18:12

Następny razem załatwiamy akredytację i wszystko gra, ja stałem 4 podjazdy na Lipinskim Obloku, a wy??
Avatar użytkownika
Hubertos
A6
 
Posty: 1712
Dołączył(a): czwartek, 16 kwi 2009, 18:01
Lokalizacja: Krosno/Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 2 gości