Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez bimber » niedziela, 26 mar 2017, 20:04

mi się marzyło żeby ktoś u nas się pojawił takim nissanem, w Beneluxie pięknie upalają nimi, dosyć ciekawie się to zapowiada, w końcu jakaś różnorodność a nie wciąż te same oklepane fury.

cairo mam tu dla Ciebie małą pamiątke ;p

Obrazek
bimber
N3
 
Posty: 481
Dołączył(a): wtorek, 20 lis 2007, 23:29
Lokalizacja: śląsk cieszyński


Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez 44tuning » poniedziałek, 27 mar 2017, 19:52

viper napisał(a):Halicki za dużo kombinuje. Silnik turbo a wolnossący to są dwa różne światy. trudno żeby regulamin tworzyć pod jednego zawodnika. Sam pewnie nie wie w praktyce jak by to wyglądało, a ma pretensje do sędziów. Bardzo dobrze że mu nie pozwolili. Jak chce zbudować fiata to niech go buduje ale na wolnossącym


Przyznam, że zanim użyje się hasła " Halicki kombinuje" warto się zastanowić dlaczego faktycznie ten człowiek taką a nie inną decyzję podejmuje. Do tego dlaczego publikuje oficjalnie informację o dyskryminacji silników doładowanych.

O klasę Open 2WD walczyłem osobiście i to po hejcie wielu zawodników na PZM z początkiem 2015 (są tacy co hejtowali a później brali w niej udział). W drodze moje mediacji z PZM została ona reaktywowana ... i nie dlatego, że chciałem klasę pod siebie ... tylko chciałem reaktywacje klasy która pozwala na legalne stosowanie zmian przy dużo niższym nakładzie finansowym i wzrost frekwencji w RSMP po likwidacji RPP. Miała być to klasa na "tanie rajdowanie". Wtedy zostało ustalona stabilność przepisów na 3 lata.

Ponadto celem wprowadzenia klasy Open 2WD do punktacji 2WD na sezon 2016 musiałem przygotować analizę osiągów mojego samochodu z pojazdami homologowanymi punktującymi w sezonie 2015 w klasyfikacji „ośki”. Miało to na celu pokazanie, że poprawnie objęta regulaminem klasa Open 2WD uatrakcyjnia RSMP jednak nie stwarza zagrożenia dominacji, a daje możliwości regulaminowe na porównywalne osiągi do samochodów homologowanych.

Na 2016 Open 2WD została wliczona w możliwość punktowania i walki o Mistrzostwo w "ośce" lecz niestety zmieniono masę minimalną (dla silników doładowanych, wbrew uzgodnieniom). Spowodowało to , że przygotowywany przez zemnie pakiet odchudzający samochód, mam na myśli 500-tkę (jego waga to 1130kg) nie mógł być wdrożony w życie (odchudzenie ok. 100-130 kg) Kosztowało to mnie czas, pieniądze jak i w sezonie 2016 gorsze osiągi samochodu, zatem i gorsze wyniki... Jak ktoś ma doświadczenie to dobrze zdaje sobie sprawę, że 100-130 kg na odcinku, w zakręcie, na hamowniach, i na przyspieszeniu do mega strata.... u tutaj nawet 100 Nm więcej przewagi nie wystarczy.

Ponadto w/g ustaleń klasa Open 2WD miała być jak wspomniałem tą tanią alternatywą np: dla samochodów homologowanych, zatem nie miały się w nim pojawiać samochody wysokiego motorsportu za olbrzymie pieniądze. Chodziło o to aby nikt z "bogatych wyjadaczy" nie przewiózł jakiegoś Super 2000 zrobionego na jedną oś za 100 czy więcej tysięcy euro i z tej klasy atakował na Mistrza "ośki" czy generalkę. Jednym słowy aby tą formą nie kupił sobie wyniku. Tego bardzo obawiał się PZM. Dlatego zostało ustalone, jeżeli ktoś z Open 2WD zacznie dominować w ośce i "mieszać w generalce" klasa zostanie zlikwidowana.

Sezon 2016 pokazał, że ustalony regulamin ma swoistą "dziurę" i to wielką jak lej po bombie. Na trasach RSMP pokazał się samochód zbudowany na poziomie wysokiego motorsportu za duże pieniądze. Do tego bazowo silnik wolnossący wykorzystany z niegdyś homologowanej serii wyścigowej mający zwężkę został zmodyfikowany na 4-ry przepustnice bez zwężki. Zatem możliwość generowania mocy no limit.

Konsultowano się ze mną w sprawie regulaminu Open 2WD gdyż była to inicjatywa zawodników, dlatego osobiście uważam, że to także mój błąd brak zapisu już w 2015 o zwężkach dla wolnossących silników.

Obecny stan regulaminu pozwala na nieograniczony rozwój techniczny w zakresie silnika wolnossącego z narzuconym ograniczeniem dla silników doładowanych. Ponadto większość samochodów doładowanych to FWD mające znaczące ograniczenie w przenoszeniu momentu i wykorzystaniu mocy. Samochody RWD w tych kwestiach mają dodatkową przewagę dlatego jak życie pokazało została przez FIA stworzona specjalnie klasa RWD.

Jestem osobą tworzącą silniki, modernizacje czy szersze pakiety zmian. Silnik o pojemności 2 litrów wykorzystujący nowe technologie + doładowanie dynamiczne osiągalne już od 110 km/h jest wstanie generować przy 4-rech przepustnicach moc ok 350-380 KM przy 9000-10000 obrotów. Silnik o pojemności 3.2-3.5 nawet z “poczciwej” M3 po zmianach ok. 420-450 KM. Do tego zastosowanie regulacji silników z kontrolą momentu (najnowsze dostępne technologie sterowania silnikami) jest wstanie sprawić, że na pewnych sprzyjających tej konstrukcji odcinkach specjalnych takie wolnossące Open może być szybsze niż Open N czy nawet R5.

Poniżej dane w przeliczeniu na masę minimalną w danej pojemności:

Silniki z turbo przy aktualnym ograniczniku wlotu – zwężce

1400 ccm ok. 280- 300 KM – minimalna 1000 kg (od tego sezonu możliwa ta niższa masa) – na 3,33 do 3.57 kg przypada 1 KM
1600 ccm ok. 300-330 KM – minimalna 1080 kg - na 3.27 do 3.6 kg przypada na 1 KM

Zatem przelicznik mocy do masy przy zastosowaniu organicznika wlotu dają na porównywalne osiągi

Silniki wolnossące:

1600 ccm – 240-280 KM – minimalna 920 kg – na 3,28 do 4,08 kg przypada na 1 KM
2000 ccm – 320-380 KM – minimalna 1000 kg – na 2,63 do 3,12 kg przypada na 1 KM
3500 ccm – 400-450 KM – minimalna 1200 kg - na 2,66 do 3,0 kg przypada na 1 KM

Powyższe fakty pokazują, że obecny stan regulaminu Open 2WD nie pozwala nawet na matematyczną porównywalną rywalizację, a co dopiero w rzeczywistości przy dodatkowo lepszym przenoszeniu mocy przez samochody RWD.

Już dawno nad tym myślano i wdrożone zostało przez FIA uregulowanie, że silnik wolnossący pojemności 2000 ccm potrzebuje mieć ogranicznik 64.25 mm aby z uwagi na stosunek do zwężki w turbo, relacji możliwych mocy do masy pozwalać na porównywalne osiągi co silnik doładowany. Jest to regulacja FIA z samochodów S2000, wymuszając zarazem maksymalne możliwe obroty na poziomie 8500 rpm. Dzięki temu takie samochody są wstanie rywalizować w ramach tej samej klasy bez konieczności rozdziału ich.

Chcąc wykorzystać stworzoną lukę, która kosztowała mnie w sezonie 2016 nierówną rywalizację, wdając się w wyścig zbrojeń mógłbym zakupić silnik z wyścigowej serii Alfa Romeo czy Fiata Punto (cena i dla porównania cena silnika BMW Maxi czy Peugeot-a) o pojemności 2 litrów, włożyć do 500-tki czy do Punto. Taki samochód jest wstanie pochłonąć budżet jak np.: BMW ok 100 000 lub więcej euro lecz szło by to w kierunku wykorzystania luki, poniesienia bardzo dużych kosztów które z założenia są nie potrzebne i nie były i nie są ideą tej klasy.

Zatem w tej chwili istnieje realne opcja dla osób które mają budżet, co pokazał sezon 2016 kupienia sobie takiej technologii która pozwoli z klasy Open 2WD dysponować ponad przeciętnymi osiągami zyskując na wynikach.

Popatrzcie na to obiektywnie, jak ja na to patrzę, jeszcze raz podkreślając NIE zależy mi na lobbowaniu swojego samochodu czy ugrania czegoś dla siebie, gdyż klasa Open jest potrzeba jako tańsza alternatywa wobec samochodów czy części homologowanych. W/w fakty ukazujące obecny stan regulaminowy wymaga dla jasności i umożliwienia porównywalnych osiągów uregulowania. Uregulowanie pozwoli na odpowiednią rywalizację innym klasom R3 i R2 z wolnossącymi Open 2WD bez nawet matematycznego zagrażania wyższym klasom.... a dzięki temu cześć zawodników zamiast uciekać do np: Czech czy rezygnować ze startu... wyjadą na trasy rajdowe w Polsce dając Wam kibicom więcej fanu na odcinkach specjalnych.

P.S przeczytałem jeszcze kilka razy regulamin dla Open 2WD z silnikiem turbo i mogę zastosować takie zmiany w 500-tce aby było dużo szybsza i bardzo konkurencyjna nawet dla Open N...i wcale nie potrzeba mi w tym celu ograniczania wolnossaków. Jednak te zmiany swoim kosztem spowodują, że samochód nie pojawi się w całym sezonie... jak dobrze się ułoży to maksymalnie pojawi się to tylko na wybranych 2-3 rajdach ...do tego obawiam się kiedy "wojna technologiczna sięgnie zenitu" PZM sięgnie po szybkie możliwe rozwiązanie i zlikwiduje tą klasę... ucierpią na tym polskie rajdy jak i Wy kibice.... przeżyłem już to kiedyś PPiAK-ach w latach 95-99 ... a że chcę aby ta klasa mogła istnieć do końca RSMP i jeszcze jeden dzień dłużej dlatego teraz działam aby NIE doprowadzono w przyszłości do jej likwidacji.

Pozdrawiam
Robert JM Halicki
44tuning
 
Posty: 4
Dołączył(a): sobota, 18 mar 2017, 19:27

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez viper » poniedziałek, 27 mar 2017, 20:43

@Halicki
Nie chciałem Cię ani obrazić ani urazić. Wyliczasz KM a co z NM. Charakterystyka silnika turbodoładowanego jest zupełnie inna, dlatego twoje wyliczenia nie mają racji bytu z jednego powodu. Podajesz wyliczenia które w praktyce założę się, że nie będą miały racji bytu.. Z tego co ja wiem ważniejszy jest moment obrotowy, a ten w silnikach turbo zabija wolnossacego. Subaru i miski mają dwukrotnie więcej nm niż km przy zwezce i tym mają przewagę. Napisałem że kombinujesz bo w teorii nikt nie podejmie się napisania regulaminu który w praktyce może okazać się totalnym bezsensem, a regulaminu cofnąć się nie da w trakcie sezonu. Zbuduj sobie proto jak chcesz na fiacie ale zrób to na normalnych sprawdzonych zasadach.

Nie ma takiej opcji żeby twoje stare auto było konkurencyjne w open N.
viper
S1600
 
Posty: 2825
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez 44tuning » poniedziałek, 27 mar 2017, 21:46

Mam nadzieję, że nie miałeś w zamyśle mnie obrażać ... a że masz po tej stronie człowieka który jest znany ze swoistej perfekcji dysponuję szeregiem faktycznych danych które to co napisałem potwierdzają.

Moment obrotowy generowany przez silniki turbo ma znaczenie i daje efekt kiedy jest dobra przyczepność. Jednak na polskich trasach rajdowych "ośki z turbo" są w dużej mierze wolniejsze niż "wolnossące oski". Powodem jest słabsza trakcja i tym samym gorsza zdolność przeniesienia tego momentu na osi skrętnej w połączeniu z oponą 19/63/17.

Łatwiej jest już przy napędzie RWD lecz jeszcze nikt nie odważył się na takie turbo gdyż ... łatwiej się jeździ wolnossakiem.... jechałem kiedyś również Super 1600 więc mogę wiele porównać.

Dlatego na Barbórce Warszawskiej 2016 wdrożyłem system specjalnej regulacji momentu obrotowego i zmniejszenia jego w odpowiednich zakresach (coś jak miał DS czy ma Clio R3T)... zaowocowało to wygraną ale przede wszystkim znacznie lepszą trakcją w bardzo trudnych warunkach atmosferycznych.

To, że 500-tka Evo 2017 będzie mogła wygrywać na sprzyjających ku temu odcinkach nawet z Open N to jest pewne...jedynie zobaczę czy zrobię to ja siedząc za kierownicą (pewne prywatne uwarunkowania) czy ewentualnie moim samochodem dokona tego inny kierowca. Nie jest tajemnicą, że mnie bardziej cieczy zdolność wprowadzania zmian, wyczuwania potrzeb i sprawdzanie w warunkach bojowych tego co wraz z moim zespołem stworzyłem niż rozwój jako kierowcy. Jednak ten kto siedział na moim prawym fotelu dobrze wie, że moje tempo jest na poziomie mojego wyboru a nie limitem możliwości.

P.S jak kiedyś oficjalnie powiedziałem, że wprowadzę 500-tkę do 10-tki w generalce na odcinku specjalnym to u kilku osób pojawił się ironiczny śmiech na twarzy, nawet zakład był... lecz jak tego dokonałem w zeszłym sezonie na Rajdzie Dolnośląskim teraz nie nikt z nich nie zaprzecza efektom kolejnych zmian...pada pytanie...kiedy efekty ich opijemy :-)
44tuning
 
Posty: 4
Dołączył(a): sobota, 18 mar 2017, 19:27

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez viper » poniedziałek, 27 mar 2017, 23:40

44tuning napisał(a):Mam nadzieję, że nie miałeś w zamyśle mnie obrażać ... a że masz po tej stronie człowieka który jest znany ze swoistej perfekcji dysponuję szeregiem faktycznych danych które to co napisałem potwierdzają.

Kolego żadnych konkretnych danych nie przedstawiles. Podałeś tylko cyferki na które ja Ci odpowiedziałem w podobny sposób argumentując to innymi jednostkami.
44tuning napisał(a):Moment obrotowy generowany przez silniki turbo ma znaczenie i daje efekt kiedy jest dobra przyczepność. Jednak na polskich trasach rajdowych "ośki z turbo" są w dużej mierze wolniejsze niż "wolnossące oski". Powodem jest słabsza trakcja i tym samym gorsza zdolność przeniesienia tego momentu na osi skrętnej w połączeniu z oponą 19/63/17.

Nie obraz się, ale to co piszesz to dla mnie bzdura. Zaraz dojdzie do tego że zawodnicy będą sobie wybierać rodzaj oesow. Zasada jest prosta, albo coś jest mocniejsze albo słabsze. Wniosek jest jeden. Sam przyznała że charakterystyka tych silników jest różna, a dla mnie to już dyskwalifikuje te auta w jednej klasie.
44tuning napisał(a):Dlatego na Barbórce Warszawskiej 2016 wdrożyłem system specjalnej regulacji momentu obrotowego i zmniejszenia jego w odpowiednich zakresach (coś jak miał DS czy ma Clio R3T)... zaowocowało to wygraną ale przede wszystkim znacznie lepszą trakcją w bardzo trudnych warunkach atmosferycznych.

No ale Ameryki nie odkryles odnośnie osłabienia auta gdy przyczepność jest słaba itp.
44tuning napisał(a):To, że 500-tka Evo 2017 będzie mogła wygrywać na sprzyjających ku temu odcinkach nawet z Open N to jest pewne...jedynie zobaczę czy zrobię to ja siedząc za kierownicą

Pewne jest to że w skali sezonu czołówka grupy open N zjadla by cię na śniadanie a właściwie twój samochód. Ty widzę trochę mylisz umiejętności kierowców z możliwością samochodów. Ja myślę że i 500 mogłyby wygrać z R5 jak w tej R5 by siedział słaby fachowiec. Tylko to nie ma nic wspólnego z ogólną rzeczywistością i możliwościami samochodów.
44tuning napisał(a):P.S jak kiedyś oficjalnie powiedziałem, że wprowadzę 500-tkę do 10-tki w generalce na odcinku specjalnym to u kilku osób pojawił się ironiczny śmiech na twarzy, nawet zakład był... lecz jak tego dokonałem w zeszłym sezonie na Rajdzie Dolnośląskim teraz nie nikt z nich nie zaprzecza efektom kolejnych zmian...pada pytanie...kiedy efekty ich opijemy :-)

W zeszłym sezonie Stec wygrał generalke i wszyscy wiemy dlaczego :wink: . Czasami los nam sprzyja dużo defektów mała konkurencja itp. Co nie oznacza wcale że sytuacja się powtórzy, a przede wszystkim, że jest realnie obiektywna.
viper
S1600
 
Posty: 2825
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez 44tuning » wtorek, 28 mar 2017, 10:15

Moje wypowiedzi są oficjalne, podpisane z imienia i nazwiska, gdyż mam odwagę w wyrażaniu swojego np: stanowiska. Natomiast oprócz tego, że kryjesz się z danymi za nickiem, to widać, że nie grzeszysz ogładą.

Skoro jesteś tak mocny zza klawiatury to zapraszam na testy nowej ewolucji 500-tki i może wtedy pokażesz wszystkim jak Ty zjadasz wszystkich. Oczywiście biorąc odpowiedzialność za ewentualne szkody. Jeśli Twoja moc jest tylko za klawiaturą to proszę ochłoń bo czuję teraz że starasz się mnie publicznie obrażać, stawiać w fałszywym świetle (występuje tutaj również w imieniu firmy którą reprezentuję) i zarazem ludzi tworzących ten projekt a to już może mieć swoje skutki prawne. Zamiast wylewać swoje emocje na mojej czy innych sprawie to jak chcesz wiedzieć więcej szczegółów to kulturalnie zadzwoń, możemy porozmawiać, gdyż jestem osobą kontaktową. Wtedy otworzą się Tobie oczy na prawdę.

Ponadto hejterów w polskich rajdach nam wystarczy, przez to wyglądają one tak a nie inaczej. Bardziej potrzeba tej dyscyplinie prawdziwych kibiców i ludzi prawdziwego czynu kiedy tacy jak ja wycofają się z aktywnego przy niej działania.

Mój pilot czasami zerka na autoklub, choć nie jest stałym bywalcem forum lecz przez całe starty w RSMP to on ochładzał moje zapędy rywalizacji w generalce po to aby Open 2WD nabrała odpowiedniego statusu czy abym kompletnie bez potrzeby nie podejmował nadmiernego ryzyka - i za to jestem mu wdzięczny. Na swoim koncie w karierze jako kierowcy mam wiele gratulacji czy nagród nawet od wielkich tego sportu mający olbrzymią wiedzę w tej materii. Dlatego proponuję abyś zaprzestał tworzenia negatywnej publicznie aury wokół mojego nazwiska, moich startów czy mojego projektu. Ponadto wypowiadaj się w kwestiach w których masz 100% pewność wcześniej weryfikując ją w kilku wiarygodnych źródłach, a jeżeli takowej nie masz to najpierw ją nabierz a dopiero później się wypowiadaj.

Jeśli nadal twierdzisz, że turbo ośki mają super przewagę w aktualnym wydaniu w stosunku do wolnossaków to zadzwoń do obecnego Mistrza Polski w 2WD, to miły i bardzo kontaktowy człowiek, który przekaże Tobie prawdę...lub zapytaj go na jakimś rajdzie ... dowiesz się dlaczego jeżdził 208 mimo, że spokojnie mógł zmienić np: na DS-a

Pozdrawiam
Robert JM Halicki
44tuning
 
Posty: 4
Dołączył(a): sobota, 18 mar 2017, 19:27

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez toydols » wtorek, 28 mar 2017, 11:09

Viper - najpierw przeczytaj co Robert napisał. Potem zrozum. Na koniec odpowiedz.

44tuning - Robert, nie ma sensu wchodzić w polemikę z forumowym wszechznającym się i wszystkowiedzącym superguru - szkoda nerwów. Najlepiej ustawić ignorowanie jego postów, bo nie wnoszą wiele prócz zamętu. Ot troll.
Zwróć uwagę, że w swojej zapalczywości i zaciekłości nawet nie zauważył, że napisałeś o jednym zawodniku, a on w odpowiedzi pisze o innym.
toydols
N2
 
Posty: 115
Dołączył(a): czwartek, 18 cze 2009, 14:23

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez prekursor » wtorek, 28 mar 2017, 12:29

A mi jest wstyd, ze ten user dalej może wypowiadać się takim tonem do innych.
I to do człowieka który jak widać poświęcił swój czas by wytłumaczyć i poprzeć swoje zdanie i czyny odpowiednimi argumentami.

Nie bo nie. To nie jest odpowiedź.
Tak uczą mi syna już w przedszkolu.
prekursor
 
Posty: 20
Dołączył(a): piątek, 29 kwi 2016, 09:07

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez Mad Max » wtorek, 28 mar 2017, 12:38

łłłłooooo widzę że klasyka gatunku
fakty, argumenty i dowody namacalne VS "zapewniam Cię kolego" i "że ja wiem lepiej" :lol: :lol: :lol:
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3758
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez viper » wtorek, 28 mar 2017, 13:14

prekursor napisał(a):A mi jest wstyd, ze ten user dalej może wypowiadać się takim tonem do innych.
I to do człowieka który jak widać poświęcił swój czas by wytłumaczyć i poprzeć swoje zdanie i czyny odpowiednimi argumentami.

Nie bo nie. To nie jest odpowiedź.
Tak uczą mi syna już w przedszkolu.

Jakim tonem czy ja kogoś obrazilem ? Poczytaj uważnie moja wypowiedź to znajdziesz nie jeden argument dlaczego silników wolnossący nie wrzuca się do jednego worka z Turbo. Znajdź mi gdzie powiedziałem " nie bo nie ".
Ps.
To zmienien przedszkole jak wiesz że źle robią.
viper
S1600
 
Posty: 2825
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez turboburbo » wtorek, 28 mar 2017, 13:44

viper napisał(a):
prekursor napisał(a):A mi jest wstyd, ze ten user dalej może wypowiadać się takim tonem do innych.
I to do człowieka który jak widać poświęcił swój czas by wytłumaczyć i poprzeć swoje zdanie i czyny odpowiednimi argumentami.

Nie bo nie. To nie jest odpowiedź.
Tak uczą mi syna już w przedszkolu.

Jakim tonem czy ja kogoś obrazilem ? Poczytaj uważnie moja wypowiedź to znajdziesz nie jeden argument dlaczego silników wolnossący nie wrzuca się do jednego worka z Turbo. Znajdź mi gdzie powiedziałem " nie bo nie ".
Ps.
To zmienien przedszkole jak wiesz że źle robią.

Jedak się wrzuca, skoro R2 i R2T jest w jednej klasie i analogicznie z R3.
turboburbo
 
Posty: 5
Dołączył(a): czwartek, 5 lut 2015, 15:11

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez 44tuning » wtorek, 28 mar 2017, 17:27

Dziękuję za sugestię i pozostawię wszechwiedzącego forumowicza "superguru" z jego "wiedzą" na aktualnym poziomie. Wspaniałym jest powiedzenie, że gdyby ludzie mówili o tym co 100% mają to potwierdzone to na świecie zapanowałaby wspaniała cisza na rozmowy miłe, merytoryczne dla tych którzy dzielą się prawdziwą wiedzą i efektywnym też dla innych doświadczeniem. Przy okazji życzę wszystkim aby doszli co najmniej do takiego poziomu rajdowania czy budowania konstrukcji jaki mi i mojemu zespołowi dane było dotrzeć.

Jak będziecie mieli konkretne pytania jak "okiem takiego małego i dzikiego samochodu" wyglądają polskie rajdy to zapraszam do kontaktu. Wkrótce pojawi się oficjalna informacja odnoście Evolucji 2017

Pozdrawiam
Robert JM Halicki
44tuning
 
Posty: 4
Dołączył(a): sobota, 18 mar 2017, 19:27

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez viper » wtorek, 28 mar 2017, 18:45

44tuning napisał(a):Dziękuję za sugestię i pozostawię wszechwiedzącego forumowicza "superguru" z jego "wiedzą" na aktualnym poziomie. Wspaniałym jest powiedzenie, że gdyby ludzie mówili o tym co 100% mają to potwierdzone to na świecie zapanowałaby wspaniała cisza na rozmowy miłe, merytoryczne dla tych którzy dzielą się prawdziwą wiedzą i efektywnym też dla innych doświadczeniem. Przy okazji życzę wszystkim aby doszli co najmniej do takiego poziomu rajdowania czy budowania konstrukcji jaki mi i mojemu zespołowi dane było dotrzeć.

Myślałem że masz wyższy poziom dyskusji a przynajmniej , że najważniejsze są argumentów. Niezła kryptoreklama firmy na końcu :). Uważaj na słowa bo jak ci auto będzie się psulo to nie najlepiej to będzie wyglac, a odszczekac błąd jest dużo trudniej niż się chwalić. Trochę pokory.
Pozdrawiam
viper
S1600
 
Posty: 2825
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez oldtimer » środa, 29 mar 2017, 09:03

A kto to jest Robert Halicki? Człowieku troche pokory...

44tuning napisał(a): Na swoim koncie w karierze jako kierowcy mam wiele gratulacji czy nagród nawet od wielkich tego sportu mający olbrzymią wiedzę w tej materii.
Robert JM Halicki


...

Nie poszło na Facebooku to próbujesz tutaj? Niby tak bardzo chcesz dobrze dla wszystkich, nie robisz tego wcale pod siebie, to dlaczego tylko Twój głos słychać?

No ale ok... masz wiele gratulacji.. :shock:
oldtimer
N3
 
Posty: 203
Dołączył(a): sobota, 25 kwi 2009, 21:34
Lokalizacja: OS

Re: Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ???

Postprzez piotrg » środa, 29 mar 2017, 15:00

oldtimer napisał(a):A kto to jest Robert Halicki? Człowieku troche pokory...

44tuning napisał(a): Na swoim koncie w karierze jako kierowcy mam wiele gratulacji czy nagród nawet od wielkich tego sportu mający olbrzymią wiedzę w tej materii.
Robert JM Halicki


...

Nie poszło na Facebooku to próbujesz tutaj? Niby tak bardzo chcesz dobrze dla wszystkich, nie robisz tego wcale pod siebie, to dlaczego tylko Twój głos słychać?

No ale ok... masz wiele gratulacji.. :shock:


To z tobą kolego jest chyba coś nie tak, czy gość gdzieś powiedział że idzie na rajdowego mistrza świata i jest konstruktorem aut na miarę auta wrc ???. Po co psuć atmosferę w i tak ostatnio wąskim gronie.... Po tym jak pisze tu zawodnik niestety okazuje się jak wielu jest na tym forum ludzi "z przed klawiatury" i kibiców a jak mało zawodników i zawodników "mechanikowatych" którzy ciężko pracują w swoich garażach.
Avatar użytkownika
piotrg
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2011, 00:44
Lokalizacja: kocerany / warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości