RSMP 2018

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: RSMP 2018

Postprzez bzinek » poniedziałek, 29 sty 2018, 21:41

tu też dobrze jest
https://sportowefakty.wp.pl/rajdy-samoc ... ej-formule

ja nie śledzę rsmp od kilku lat, ale widzę, że trup leży ale jeszcze da się go ożywić. po dokładamy , ujmiemy rozdzielimy i będzie żyło.jak coś nie jebn... to nic się nie zmieni.ja podrzucę pomysł za darmo.dwu dniowe rajdy.dzień 1.odbiór bk i zapoznanie i prolog.2.dzień rajd i rozdanie nagród.da się tylko trzeba zapierda.... dwa dni po 20 godz a nie 5 po 5godz.
Leszek Kuzaj - Powrót Króla Młynarzy
Avatar użytkownika
bzinek
N3
 
Posty: 326
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 11:34
Lokalizacja: Ck\NMnP


Re: RSMP 2018

Postprzez Mic_123 » wtorek, 30 sty 2018, 09:26

Honiclbr napisał(a):
Hubertos napisał(a):Standardowy PRowy bełkot, ja obecności promotora RSMP nie zauważyłem, na pewno było gorzej niż w poprzednich latach. Ciekawe czy te wspaniałe cyfry przełożyły się np. na obsadę poszczególnych rund. Skoro jest tak super to dlaczego czołówka tak chętnie opuszcza ten cykl?


"Badania prowadzono od 1 kwietnia do 31 października 2017 i objęły one 6 rajdów, w tym także Rajd Rzeszowski, rundę RSMP i ERC." W tym zdaniu jest sukces cyferek ;)


1szy kwietnia to wiele wyjasnia :D mogli zaczac od 2giego wtedy byloby na serio bardziej :lol:
A co do punktacji i 2 duzych rajdow to akurat jestem "za" chociaz wlasciwie jeden ostatni by wystarczyl dla 2 tez ok.
Podwojna liczba punktow do zdobycia gwarantuje ze do ostatniego rajdu beda walczyc o MP (no chyba ze ktos odjedzie punktowo w pierwszych pieciu rajdach na tyle ze bedzie pozamiatane). A co do zamieszania z punktacja, ze przyjdzie "nowy" kibic i mu namieszaja bo tu sie mnozy przez 2, a w innym rajdzie nie mnozy sie, no to trudno ze nie zrozumie, chociaz jak jakis inteligent to moze zalapie o co chodzi i dlaczego :D :D
Mic_123
N3
 
Posty: 208
Dołączył(a): piątek, 12 kwi 2013, 15:07

Re: RSMP 2018

Postprzez Voo » wtorek, 30 sty 2018, 11:04

Kibic to już sobie wszystko ogarnie, pod warunkiem, że tę punktację będzie mógł gdzieś w ogóle znaleźć.
Avatar użytkownika
Voo
N3
 
Posty: 211
Dołączył(a): niedziela, 4 sty 2015, 23:23

Re: RSMP 2018

Postprzez Mad Max » wtorek, 30 sty 2018, 11:16

Honiclbr napisał(a):"Badania prowadzono od 1 kwietnia do 31 października 2017 i objęły one 6 rajdów, w tym także Rajd Rzeszowski, rundę RSMP i ERC." W tym zdaniu jest sukces cyferek ;)
a jak odetniesz sobie jeszcze konta zawodników na fb to dopiero się pewnie zrobi ciekawie
bzinek napisał(a):ja podrzucę pomysł za darmo.dwu dniowe rajdy.dzień 1.odbiór bk i zapoznanie i prolog.2.dzień rajd i rozdanie nagród.da się tylko trzeba zapierda.... dwa dni po 20 godz a nie 5 po 5godz.
Większość rajdów w tym roku jest jednodniowa więc jest bardzo duża szansa że właśnie w taki sposób będą wyglądały.
Mic_123 napisał(a):A co do zamieszania z punktacja, ze przyjdzie "nowy" kibic i mu namieszaja bo tu sie mnozy przez 2, a w innym rajdzie nie mnozy sie, no to trudno ze nie zrozumie, chociaz jak jakis inteligent to moze zalapie o co chodzi i dlaczego :D :D
Nie no bez przesady to nie jest fizyka kwantowa żeby zrozumieć że jeśli rajd trwa dwa dni a nie jeden to przyznawana jest podwójna ilość punktów - poza tym takich świeżaków na początku "kariery" kibica mało interesują punkty a przed wszystkim liczy się to żeby zobaczyć coś ciekawego o czym będzie opowiadał i wspominał jeszcze długo, a jak zaskoczy bakcyl zwany rajdy to resztę też sobie ogarnie.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4050
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: RSMP 2018

Postprzez ZbyszekChaosu » środa, 31 sty 2018, 11:53

To dopiero nowina. Stare WRC dopuszczone do RSMP. http://rajdy.autoklub.pl/news/regulamin-rsmp-2018,82402
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1062
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: RSMP 2018

Postprzez bzinek » środa, 31 sty 2018, 12:48

ZbyszekChaosu napisał(a):To dopiero nowina. Stare WRC dopuszczone do RSMP. http://rajdy.autoklub.pl/news/regulamin-rsmp-2018,82402


reanimacja trupa trwa bardziej nawet ekshumacja.

Mad Max napisał(a):
bzinek napisał(a):ja podrzucę pomysł za darmo.dwu dniowe rajdy.dzień 1.odbiór bk i zapoznanie i prolog.2.dzień rajd i rozdanie nagród.da się tylko trzeba zapierda.... dwa dni po 20 godz a nie 5 po 5godz.
Większość rajdów w tym roku jest jednodniowa więc jest bardzo duża szansa że właśnie w taki sposób będą wyglądały.


cyt."Każdy rajd kategorii I musi mieścić się maksymalnie w pięciu dniach, natomiast rajd kategorii II maksymalnie w trzech dniach"

szkoda ze regulamin tego jasno nie określa
Leszek Kuzaj - Powrót Króla Młynarzy
Avatar użytkownika
bzinek
N3
 
Posty: 326
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 11:34
Lokalizacja: Ck\NMnP

Re: RSMP 2018

Postprzez SOKÓŁ » środa, 31 sty 2018, 13:53

bzinek napisał(a):cyt."Każdy rajd kategorii I musi mieścić się maksymalnie w pięciu dniach, natomiast rajd kategorii II maksymalnie w trzech dniach"

szkoda ze regulamin tego jasno nie określa


Było gdzieś już wałkowane
piątek: odbiór,zapoznanie,BK
sobota:testowy rampa/prolog
niedziela: odcinki,meta
ewentualnie jak ptaszki ćwierkają Elmot będzie chciał się zamknąć w 2 dniach (bez testowego) rampa i odcinek i w 2 dzień osy i meta
SOKÓŁ
A5
 
Posty: 885
Dołączył(a): poniedziałek, 6 sie 2012, 22:17

Re: RSMP 2018

Postprzez Bad-i » środa, 31 sty 2018, 16:53

Chyba inaczej:
1 dzien: OA
2 dzien zapoznanie, BK, moze testowy i prolog
3 dzien sciganko i meta
Bad-i
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: RSMP 2018

Postprzez Szeszkin » środa, 31 sty 2018, 18:18

Oj...
Powoli RSMP zbliża się kilometrami i harmonogramem do cyklu SzuterCup :D
Szeszkin
Szeszkin
N2
 
Posty: 106
Dołączył(a): środa, 20 lut 2008, 22:42
Lokalizacja: Olsztyn

Re: RSMP 2018

Postprzez kostek45 » środa, 31 sty 2018, 19:00

Nasze południowe Tarmac Masters podobnie. :)
Avatar użytkownika
kostek45
A5
 
Posty: 786
Dołączył(a): wtorek, 28 wrz 2010, 08:23
Lokalizacja: Świdnica

Re: RSMP 2018

Postprzez andrew88 » środa, 31 sty 2018, 22:33

SOKÓŁ napisał(a):ewentualnie jak ptaszki ćwierkają Elmot będzie chciał się zamknąć w 2 dniach (bez testowego) rampa i odcinek i w 2 dzień osy i meta

Dobrze zrozumiałem ten post, że nie chcą zrobić testowego? Wg regulaminu kwestia odcinka testowego pozostaje bez zmian, czyli jego organizacja jest obowiązkowa.
Co do dopuszczenia starych wurców do startów to fajnie, ale realnie patrząc kto w naszych warunkach jest w stanie szarpnąć się na wystawienie takiego samochodu? Chyba tylko Ptaszki, o ile jeszcze mają Fabię i Corollę. Klasę RGT też już mamy jakiś czas, a Porsche lub chociażby Fiat Abarth 124 Coupe u nas niestety nie startują.
Szukam wolnego miejsca na europejskie rundy WRC. Oprócz Szwecji, Korsyki i Walii.
Avatar użytkownika
andrew88
A5
 
Posty: 728
Dołączył(a): sobota, 13 kwi 2013, 20:07
Lokalizacja: Oława

Re: RSMP 2018

Postprzez bimber » środa, 31 sty 2018, 23:00

fajnie że dopuszczają takie samochody, wydaje mi się że w tym roku nie mamy co liczyć na coś takiego... jest LUTY, sezon już tusz tusz, pewnie większość już dopina budżety, raczej mało kto sobie może pozwolić teraz zmiane planów... Mam nadzieje że chociaż za rok się coś pojawi. Oby bo coraz więcej ciekawych fur się pojawia na odcinkach. Gdzieś na FB widziałem wyliczenie zawodnika z HR, który w bardzo prosty sposób wyliczył, że w tym sezonie wpisowe go wyjdzie dość drożej w porównaniu do roku zeszłego. No a przecież miało być taniej ;p
bimber
N3
 
Posty: 494
Dołączył(a): wtorek, 20 lis 2007, 23:29
Lokalizacja: śląsk cieszyński

Re: RSMP 2018

Postprzez Mic_123 » czwartek, 1 lut 2018, 09:48

Moze uslyszeli o tym badaniu i 20 bankach :D to sie podniesli.
13PLN x 120km to daje 1 560PLN za najkrotszy rodzaj rajdu (do 120km) bo nie sadze aby majac limit 120km nie wykorzystali go wszyscy organizatorzy nawet jakby odcinek mial przebiegac "prawy do lewy to 1000 metrow prostej" to cos wykombinuja aby nie bylo podstawowych 100km (obym sie mylil :) )
W zeszlym roku bylo 1 300PLN za rajd, wiec daje okolo 18% wiecej.
Dla duzego rajdu wychodzi 170km x 13PLN daje to 2 210PLN (minimum 42% wiecej), do 220km x 13 wychodzi 2 860PLN (maximum 65% wiecej).
Lacznie 2017 dla 7 x 1300 PLN, daje 9 100PLN
Lacznie 2018 dla (5 x 1560)+2210+2860= 12 870PLN, wiec lekko liczac 30%, ciekawe co spowodowalo ze starty w rajdach w PL zwiekszyly sie na przelomie 2017/2018 o 30%?
Chociaz musimy byc dobrej mysli i cos z pewnoscia przygotowali ekstra w tym pakiecie typu relacje tv, w internecie, moze jakies nagrody dla zwyciezcow klas nizszych :D :D :D
Lekki off topic, ale lekki tylko :
A wie ktos co z Szuter Cup 2018? http://szutercup.pl/
W 2015-16 bylo wiecej rajdow, 2017 jakas "zadyszka" a teraz "tylko" 4 rajdy w 2018. Nie bylo planow podlaczenia sie pod rajd ME?
Byla mowa ze SzC to cos pomiedzy RO a MP ale z 4 rajdami sezon wydaje sie krotki troche, wiem kasa itp czy jakies inne wzgledy?
Osobiscie bardzo kibicuje temu cyklowi bo konkurencja jakas dla MP jednak powinna byc.
Mic_123
N3
 
Posty: 208
Dołączył(a): piątek, 12 kwi 2013, 15:07

Re: RSMP 2018

Postprzez bzinek » czwartek, 1 lut 2018, 11:23

Mic_123 napisał(a):A wie ktos co z Szuter Cup 2018? http://szutercup.pl/
W 2015-16 bylo wiecej rajdow, 2017 jakas "zadyszka" a teraz "tylko" 4 rajdy w 2018. Nie bylo planow podlaczenia sie pod rajd ME?
Byla mowa ze SzC to cos pomiedzy RO a MP ale z 4 rajdami sezon wydaje sie krotki troche, wiem kasa itp czy jakies inne wzgledy?
Osobiscie bardzo kibicuje temu cyklowi bo konkurencja jakas dla MP jednak powinna byc.


Problemy sponsorskie ale bądżmy dobrej myśli.rajdy szutrowe rządzą się swoimi prawami.wiadomo pozwolenie trudniej zdobyć,póżniej trzeba drogi naprawiać itp itd.w 2017 rajdy sie nie odbył bo czołgowisko się zrobiło po opadach,chyba nikt by nie chciał przejechać po czymś takim.
Leszek Kuzaj - Powrót Króla Młynarzy
Avatar użytkownika
bzinek
N3
 
Posty: 326
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 11:34
Lokalizacja: Ck\NMnP

Re: RSMP 2018

Postprzez Honiclbr » czwartek, 1 lut 2018, 12:06

Mic_123 napisał(a):Moze uslyszeli o tym badaniu i 20 bankach :D to sie podniesli.
13PLN x 120km to daje 1 560PLN za najkrotszy rodzaj rajdu (do 120km) bo nie sadze aby majac limit 120km nie wykorzystali go wszyscy organizatorzy nawet jakby odcinek mial przebiegac "prawy do lewy to 1000 metrow prostej" to cos wykombinuja aby nie bylo podstawowych 100km (obym sie mylil :) )
W zeszlym roku bylo 1 300PLN za rajd, wiec daje okolo 18% wiecej.
Dla duzego rajdu wychodzi 170km x 13PLN daje to 2 210PLN (minimum 42% wiecej), do 220km x 13 wychodzi 2 860PLN (maximum 65% wiecej).
Lacznie 2017 dla 7 x 1300 PLN, daje 9 100PLN
Lacznie 2018 dla (5 x 1560)+2210+2860= 12 870PLN, wiec lekko liczac 30%, ciekawe co spowodowalo ze starty w rajdach w PL zwiekszyly sie na przelomie 2017/2018 o 30%?
Chociaz musimy byc dobrej mysli i cos z pewnoscia przygotowali ekstra w tym pakiecie typu relacje tv, w internecie, moze jakies nagrody dla zwyciezcow klas nizszych :D :D :D
Lekki off topic, ale lekki tylko :
A wie ktos co z Szuter Cup 2018? http://szutercup.pl/
W 2015-16 bylo wiecej rajdow, 2017 jakas "zadyszka" a teraz "tylko" 4 rajdy w 2018. Nie bylo planow podlaczenia sie pod rajd ME?
Byla mowa ze SzC to cos pomiedzy RO a MP ale z 4 rajdami sezon wydaje sie krotki troche, wiem kasa itp czy jakies inne wzgledy?
Osobiscie bardzo kibicuje temu cyklowi bo konkurencja jakas dla MP jednak powinna byc.


Skąd wziąłeś kwotę 1300 zł za rajd w zeszłym roku? Poniżej stawki dla poszczególnych klas w sezonie 2017
2 - 3000 PLN
OPEN N,HR2 - 2500 PLN
3, 4, 4F, 4N, 5, OPEN 2WD - 2000 PLN
HR3, HR4, HR5 oraz dla zawodników, którzy w bieżącym sezonie po raz pierwszy są posiadaczami licencji R – nie dotyczy zgłoszeń samochodami klas: 2, OPEN N, HR2 - 1500 PLN
HR +30 - 1000
A tu masz dokładne wyliczenia na rajd
https://www.facebook.com/luniewskilukas ... =3&theater

Jest drożej i tego nie da się ukryć, ale nie zaniżaj celowo stawek, bo 1300 zł nie było w żadnej z klas.
Honiclbr
A5
 
Posty: 622
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości