Co będzie jeździć w 2003r.???

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez Glitol » środa, 23 kwi 2003, 08:32

Eee tam chłopaki czepiacie się i tyle. Przecież przygotowali Seata do sezonu montując do auto nowego grajka ze 12-to płytową zmieniarką. Jak się auto zepsuje (przez nieprzewidziane okoliczności przyrody) to Łukasz puści Holowi fajną muzę, może grilka zrobią i będzie fajnie. Nie ma co krytykować.
Glitol
A5
 
Posty: 724
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce


Postprzez Baca » środa, 23 kwi 2003, 11:37

Wielokrotnie zachwycaliśmy się obsadą rajdów w Czechach. Tak jeszcze dla porównania lista zgłoszeń z najbliższej węgierskiej eliminacji:
http://www.rally.sk/article.php?sid=117 ... ad&order=0
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Glitol » środa, 23 kwi 2003, 11:56

Przejrzałem listę startową i jestem w niemałym szoku :shock: :!: :shock: Jak mi ktoś powie, że Polska jest "liderem przemian" to mu osobiście to wyperswaduje. JA CHCEM BYC CZECHEM ALBO WĘGREM :!:
Dlaczego oni tam mogą a my nie buuuuu
Glitol
A5
 
Posty: 724
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez LIPciu » środa, 23 kwi 2003, 13:23

bla bla bla!!
chce byc czechem lub węgrem. co to ma być??
jedz tam i zamieszkaj broni ci ktoś??
jestem polskiem i dobrze mi z tym!!
ale niech ci wspaniali węgrzy czy czesi przyjadą do nas na polski to "NASI" :) pokaża im jak się jedzi.
ps. poczekajcie tak dwa trzy lata. zobaczycie co będzie robił wtedy kosciuch i będzie dumni że jesteście polakami!!
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez żółtodziób » środa, 23 kwi 2003, 16:20

Powiem ci co będzie za 3 lata jak Węgrzy przyjadą do nas: u nas do tego czasu zostanie tylko Cordoba WRC w najstarszej specyfikacji która będzie łapała jakąś usterkę na każdej pętli i która będzie przedzielana Dytkom Bębenkom albo jeszcze komu innemu na zasadzie loterii, albo będą się o nią toczyły walki w stylu WCWprzed rajdami. Czołówka dawno wyjedzie za granicę. Przyjedzie jakiś Zdenek Smetana albo Jiri Kapucha w Pugu 307 WRC albo w Subaru Imprezie WRC w najnowszej specyfikacji albo fabryczną Fabią WRC i będzie świecił... tak ja to niestety widzę. U nas w najlepszych czasach było 5 WRC, czasami było też kilka Kit Carów A7 które operator sieczkarni mógł policzyć na palcach jednej ręki... Tutaj jest 8 WRC, drugie tyle innych A8 (co prawda dwa z nich to na bank jakieś garażówy Audi S2 i Opel Calibra...), 5 kit carów A7, kit carów A6 i Nek juz nie chce mi się liczyć...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5311
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » środa, 23 kwi 2003, 16:27

zapomniałeś o ładach VFTS, które robią niesamowitą rewelację. tak czy inaczej u nas przyszły lata chude i nic się narazie nie zapowiada aby nasz serial krajowy miał się stać jakąś ligą pierwszej wody. co oczywiście nie przekreśla naszych kierowców, którzy powinni startować na arenie międzynarodowej w celu zdobywania doświadczenia, a nie tłuczenia w kraju. choć oczywiście mistrzostwo w generalce nawet w Polsce do kurcze niezły powód do dumy. liczę tylko na to, że ME 20 się odrodzą, i zobaczymy w kraju troszkę więcej tego sprzęu, a jak widać w okolicy go nie brakuje.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

CLIO

Postprzez Piotr » środa, 23 kwi 2003, 18:32

Kolega mnie dzisja poinformował ze czytał gdzies ze jeden z naszych kierowców przygotowuje sie do odpalenie CLio Williamsa którym jezdził ŚP Bogdan Herink.
CZy ktos wie cos o tym a poza tym to kiedy ukaze sie ta lista zgłoszen
Pozdr,
Kucharz
Avatar użytkownika
Piotr
N3
 
Posty: 269
Dołączył(a): środa, 25 gru 2002, 12:19
Lokalizacja: Nowa Ruda

Postprzez Baca » środa, 23 kwi 2003, 19:53

LIPciu napisał(a):ale niech ci wspaniali węgrzy czy czesi przyjadą do nas na polski to "NASI" :) pokaża im jak się jedzi.

Ilość dobrych samochodów nie jest przecież adekwatna do klasy i umiejętności kierowców.
Jest wielce prawdopodobne, że nasi reprezentanci mając atut własnego dziurawego, asfaltu z tej konfrontacji wyszliby zwycięsko. Ale to przecież nie w tym sęk. Bardziej miarodajne są wyniki osiągane na wyjazdach, zupełnie nieznanych terenach. Wyjść zwycięsko z takiej konfrontacji jest zdecydowanie bardziej klasowe.
Piotr: wspomnianą Cliówką będzie jeździł Paweł Stefaniuk, który w ubiegłym sezonie zwyciężył w Pucharze Seicento.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

CLIAAAAA

Postprzez Piotr » środa, 23 kwi 2003, 19:59

No to super ze tak furka wraca do obiegu.
A poza tym na BarbórceWarszawskeij start w CLiio super 1600 zapowiadał Pan Romuzga nawet był na liscie zgłoszen.
CZy ktos ma jakies informacje o planach tego drivera???
Kucharz
Avatar użytkownika
Piotr
N3
 
Posty: 269
Dołączył(a): środa, 25 gru 2002, 12:19
Lokalizacja: Nowa Ruda

Postprzez Baca » środa, 23 kwi 2003, 20:07

Wedle informacji zawartych w ostatnim WRC wspomniana Cliówka od sezonu 1995 nie była używana. Dopiero w zeszłym roku na trasach wyścigów górskich była używana przez Adama Szymę.
Wyżej podawałem listę zgłoszeń do węgierskiej eliminacji. Podaję listę zgłoszeń Rally Matador Tatry 2003 rozgrywanego na Słowacji, w tym samym terminie co Elmot:
http://www.rally.sk/article.php?sid=117 ... ad&order=0
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Wilu » środa, 23 kwi 2003, 22:52

z drugiej strony popatrzmy np na sytuacje u sąsiadów z za naszej zachodniej granicy czyli Niemców, oni mają obsadę chyba jeszcze gorszą niż u nas a potencjał gospodarczy z deka większy, francuzi, włosi poszli w innym kierunku wybrali s1600 i enki, przez co ich krajowe czempionaty stały się bardziej wyrównane, a Czesi, Słowacy, Węgrzy jak zauważyliście słusznie jakościowo kierowców wcale takich rewelacyjnych nie mają (pomijam Krestę, Pecha i asów skody) i myślę, że większość z nich została by objechana przez naszą enkę, choć życzę im tego aby się jakiś markowych doczekali. u nas wcale tak źle nie jest a już chyba wszystko będzie lepsze niż ubiegłoroczny sezon, który pod względem obsady był naprawdę słabiutki.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez żółtodziób » czwartek, 24 kwi 2003, 00:52

ale nie musimy równać do Niemców którzy od czasu odejścia Rohla spadli do światowej dziesiątej ligi rajdowej... Kremer, Warmbold, Kahle... no i co z tego... Czy nie lepiej równać do czechów którzy nie dość że mają takiego kierowcę jak Kresta który ma duże szanse w przyszłości na fabrycznego Puga to jeszcze sami wystawiają rajdowy fabryczny zespól... Wydaje mi się że Niemców bardziej interesują wyścigi. DTM, V8 Star, Formuła 3, Le Mans, ALMS, nawet FIA GT (Konrad wystawia Saleena, w N-GT rządzi Freisinger - Porsche) zauważ że na to to oni kasę mają... To nie jest kwestia tyle poziomu rozwoju gospodarczego co zainteresowań. Oni mają swojego Schumachera który jest dla nich bóstwem i trudno im się dziwić że w tej sytuacji wolą wyścigi...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5311
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Glitol » czwartek, 24 kwi 2003, 07:20

żółtodziub ma rację, odkąd Niemcy stracili liczącego się na świecie kierowcę rajdowego (niestety jeden Schwarz wiosny nie czyni) przerzucili swoje zainteresowania motosportowe na F1, czemu się specjalnie nie dziwię, bo chyba każdy kraj mając Michaela, Ralfa i innych bardziej pasjonowałby się wyścigami niż rajdami.
A lista startowa rajdu na Słowacji wygląda super.
Glitol
A5
 
Posty: 724
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Baca » czwartek, 24 kwi 2003, 09:41

Do dziś akces do udziału w Rajdowym Pucharze Peugeot zgłosili:
Julita Urbaniak (N – nowy samochód), Andrzej Sława-Neyman, Mariusz Pelikański, Marcin Pasecki, Piotr Starczukowski (N), Piotr Leoniec (N), Norbert Guzek, Łukasz Witas (N), Marcin Dobrowolski, Robert Sługocki (N), Dariusz Poloński, Sebastian Żabiński, Łukasz Szterleja.
Czyli na chwilę obecną jest 13 Peugotów. A wydawało się, że będzie znacznie więcej.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Baca » czwartek, 24 kwi 2003, 09:48

Znalazłem wiadomość na którą długo musieliśmy czekać:
W sezonach 2003/ 2004 opiekę nad zespołem EFL CORSA CASTROL Rally sprawować będzie firma Prof Management z Krakowa. Sponsorami zespołu są: Europejski Fundusz Leasingowy, Stowarzyszenie Polskich Dealerów Opla oraz Castrol Lubricants. Partnerami medialnymi są: Telewizja Polska S.A. oraz Radio RMF FM.
Tegoroczne plany startów EFL CORSA CASTROL Rally obejmują Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski, wyścigi z cyklu Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski oraz wybrane rajdy zagraniczne. Kierowcami startującymi w GSMP 2003 będą: Michał Kościuszko „Junior” oraz Bartek Steinhoff.
Jak poinformował Dyrektor zespołu, Jan Kościuszko „Naczelnik”, w XXXI Rajdzie Elmot wystartują dwa Ople Corsa VK 1600 z następującymi załogami:
-Piotr Adamus „Peter” – kierowca, Magdalena Zacharko – pilot,
-Michał Kościuszko „Junior” – kierowca, Tomasz Borysławski – pilot.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości