F1 2011

Wszystko co dotyczy królewskiej kategorii wyścigowej

Moderator: SebaSTI

F1 2011

Postprzez SebaSTI » czwartek, 18 lis 2010, 22:10

Do sezonu nowego jeszcze dobre 4 miesące, ale już jutro zaczynają sie testy nowych opon Pirelli z udziałem Roberta i spółki:P na nowy sezon.


Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1866
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów


Postprzez Cendra » piątek, 19 lis 2010, 12:43

Jak na razie czasy gorsze... Ciekawe czy to już gotowy produkt, czy jakiś prototyp ;)
Skoda Citigo 1.0 + LPG '12r.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1141
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez SebaSTI » środa, 8 gru 2010, 12:43

Lotus Renault GP F1 Team :x , ciekawe co na to kubica

http://f1.autoklub.pl/news/poczatek-nowej-ery,33328
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1866
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Marcin Szopa » środa, 8 gru 2010, 13:31

Jednak okazało się to być prawdą. Nie wiem czy Robert będzie chciał jeździć w teamie nie fabrycznym ( taki sam układ jest w Red Bullu bo to nie fabryka ale nie ma co porównywać chyba ). Fajnie by było jakby gdzie indziej przeszedł :)
Marcin Szopa
N3
 
Posty: 341
Dołączył(a): poniedziałek, 11 sie 2008, 13:10
Lokalizacja: Bielsko/Kęty

Postprzez nick555 » środa, 8 gru 2010, 13:49

Tylko gdzie... Jakoś Ferrari mnie osobiście nie przekonuje...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez SebaSTI » środa, 8 gru 2010, 13:54

Nie ma gdzie...wiec pozostaje mu renówka
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1866
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Siadły » środa, 8 gru 2010, 13:54

Ale co w tym złego? To ten sam zespół tylko z dodatkowymi 100mln funtów i historycznymi barwami :)
Avatar użytkownika
Siadły
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): niedziela, 24 wrz 2006, 21:31

Postprzez wanderer » środa, 8 gru 2010, 14:18

Marcin Szopa napisał(a):Fajnie by było jakby gdzie indziej przeszedł :)

Przejść nie ma za bardzo gdzie bo Kubicy chyba bardzo zależy na tym aby móc startować w rajdach a żaden z czołowych zespołów na to się nie zgadza. Poza tym przy tak dużym wsparciu finansowym pozostanie w obecnym zespole nie jest aż takim złym pomysłem jak się na początku wydaje.
wanderer
A6
 
Posty: 1090
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Postprzez SebaSTI » środa, 8 gru 2010, 14:50

A wiecie co może być w tym najlepszego;d? Lotus nalezy do Protona, wiec kubica ma szanse na przesiadke do Protona S2000:]
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1866
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez kremer » środa, 8 gru 2010, 18:00

Może, ale nie musi. Lotus dalej kooperuje z Reno wiec bedzie poginal pewnie Cliówka. Swoja droge to jest takie zamieszanie z tym Lotus Reno oraz Team Lotous, ze nie wiem o co biega. Jedni naleza do Protona, a drudzy wykupili 20 lat temu Lotusa z F1......
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez kuba_k » środa, 8 gru 2010, 19:48

kremer napisał(a):Może, ale nie musi. Lotus dalej kooperuje z Reno wiec bedzie poginal pewnie Cliówka. Swoja droge to jest takie zamieszanie z tym Lotus Reno oraz Team Lotous, ze nie wiem o co biega. Jedni naleza do Protona, a drudzy wykupili 20 lat temu Lotusa z F1......


bo ten dzisiejszy komunikat celowo został napisany w ten sposób. na głównej stronie jest fajny artykuł o tym skąd się wzięły dwa lotusy...

na razie na liście zgłoszeń figurują:


PEŁNA NAZWA ZESPOŁU – Lotus Renault GP Team
NAZWA TV. KONSTRUKTOR/SILNIK - Renault
SAMOCHÓD – Renault R31

i

PEŁNA NAZWA ZESPOŁU – Team Lotus
NAZWA TV. KONSTRUKTOR/SILNIK – Lotus-Renault
SAMOCHÓD – Lotus T128

a więc jest tylko jeden zespół Lotus - ten który nosił tę nazwę w 2010 - Fernandesa. no i zespół Renault którego sponsorem jest Group Lotus
Pozdrawiam
Kuba Kozal
kuba_k
N2
 
Posty: 178
Dołączył(a): sobota, 26 mar 2005, 01:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez gabrally » środa, 8 gru 2010, 22:54

"Rok 1985. Ayrton Senna po raz pierwszy wsiada do bolidu Lotus z silnikiem RENAULT... a w tym samym czasie gdzieś w Krakowie na świat przychodzi dzieciątko Robert. Dzieciątko Robert rodzi się szybko i wychodzi bokiem. Otwiera oczy i widzi wózek z białym prześcieradłem a za nim kręty korytarz. Wie, doskonale wie jakim torem pójdzie. Pewnie wie także, że to jemu przyjdzie kiedyś zastąpić legendarnego mistrza.

I nadszedł czas."

Obrazek
gabrally
N4
 
Posty: 2347
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez fluff » czwartek, 9 gru 2010, 00:01

gabrally - tez te bolidy tak skojarzylem, zapewne tak mialo byc.
Milo, ze jest to jakies nawiazanie do A.S.
Power Is Nothing Without Control!
Duval ognia!!!
Avatar użytkownika
fluff
A5
 
Posty: 534
Dołączył(a): niedziela, 3 sie 2003, 21:47
Lokalizacja: trojmiasto

Postprzez Cendra » czwartek, 9 gru 2010, 10:34

Teraz dopiero zauważyłem, ciekawe czemu na bolidzie są oleje Total a nie Elf, przecież z takim koncernem jest kojarzona marka Renault.
Skoda Citigo 1.0 + LPG '12r.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1141
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez olo77 » czwartek, 9 gru 2010, 10:53

jak faktycznie w przyszłym sezone beda 4 bolidy w takich barwach to moze byc jak z redbulem podczas jednego z pitstopów:-)
olo77
olo77
N3
 
Posty: 212
Dołączył(a): wtorek, 12 lis 2002, 15:06
Lokalizacja: krakuf

Następna strona

Powrót do Formuła 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość