nasze poza rajdowe hobby

Tematy trochę mniej związane z motoryzacją, jednak to forum nie służy do nabijania postów. Proszę zapoznać się z regulaminem na forum ogólnym.

Moderator: SebaSTI

Postprzez Andrzej » niedziela, 16 wrz 2007, 13:39

To istnieje jakies inne hobby?

Powaznie:

-windsurfing
-snowboard
-muzyka
-film
www.msg-rally.pl
Avatar użytkownika
Andrzej
A6
 
Posty: 1520
Dołączył(a): niedziela, 28 sie 2005, 18:41
Lokalizacja: Gliwice / Kraków


Postprzez Convert » niedziela, 16 wrz 2007, 14:02

Gitara :arrow: http://bjacz.glt.pl/ ogolnie muzyka bardzo.. teraz perkusje chce kupic :D

i szporty walki :) obejrze, czasami pokopie.. no i horrory.. (zbieractwo,ogladanie,czytanie) :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Convert
N3
 
Posty: 307
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 18:28
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez marcinhc » niedziela, 16 wrz 2007, 14:29

*mountainboarding

*streetart

*motocykle
marcinhc
 
Posty: 42
Dołączył(a): czwartek, 2 sie 2007, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PawelRally » niedziela, 16 wrz 2007, 15:47

- fotografia
-gra w siatkówkę ;]
-hh
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez Kostek » wtorek, 18 wrz 2007, 16:53

-Siatkówka :twisted:
-żeglarstwo
-pływanie
-historia
"Życie jest piękne, tylko ludzie skur****ny"
Avatar użytkownika
Kostek
N3
 
Posty: 225
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 21:32
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Cogonieznajom » środa, 19 wrz 2007, 15:49

produkcja muzyki:)
Jeżeli szukasz pilota na KZK, KJS lub imprezę o podobnym charakterze z łódzkiego lub najbliższych okolic napisz PW, lub mail: aro1@o2.pl
Avatar użytkownika
Cogonieznajom
A6
 
Posty: 1917
Dołączył(a): piątek, 1 kwi 2005, 10:54
Lokalizacja: Łódź (dawniej Wałbrzych)

Postprzez mortonrally » środa, 19 wrz 2007, 17:02

tylko rajdy,rajdy,rajdy 8)
POGANUS ; WALDEK ; ADAŚ -- GOOO !!!!!!!!!!!!
Obrazek
Avatar użytkownika
mortonrally
N3
 
Posty: 480
Dołączył(a): sobota, 28 lip 2007, 16:19

Postprzez gabrally » środa, 19 wrz 2007, 20:18

yyy, eee.... http://www.muzeapolskie.pl/muzea_wyswie ... zakladka=1
to moja druga polowa (troche sie rozni od rallymaniaka :lol: )
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez Sami » wtorek, 2 paź 2007, 21:29

* Enduro/Cross
* Snowboard
Sami
 
Posty: 5
Dołączył(a): poniedziałek, 1 paź 2007, 15:51

Postprzez Albert(Zambrów) » środa, 3 paź 2007, 15:55

- pierdzenie w stolek
- udawanie madrego
- zrywanie gruszek wieczorowa pora

:wink: :wink: :wink: :D :D :D
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez darude » środa, 3 paź 2007, 18:08

siatkówka (zarówno gra jak i wiedza), rowerek, RBR, godna muzyczka i cóż więcej... 8)
Obrazek
Michał Elżbieciak / Bartek Wątroba - OGIEŃ!!! :D
Avatar użytkownika
darude
N3
 
Posty: 393
Dołączył(a): piątek, 6 paź 2006, 17:01
Lokalizacja: Lachowice

Postprzez Świder » środa, 3 paź 2007, 19:18

Albert(Zambrów) napisał(a):- pierdzenie w stolek
- udawanie madrego
- zrywanie gruszek wieczorowa pora

:wink: :wink: :wink: :D :D :D


to ja rozumiem ]:->

u mnie to tak:
- rajdy
-basket
-poezja :)
-polityka
-FingerBoard;]
Avatar użytkownika
Świder
N3
 
Posty: 359
Dołączył(a): sobota, 30 cze 2007, 12:38

Re: nasze poza rajdowe hobby

Postprzez grabik » wtorek, 30 sty 2018, 02:27

Ja lubię śpiewać :D. I to nie tylko pod prysznicem i w samochodzie :D. Zdarza się, że biorę lekcje wokalu przez skypa u laski z http://voiceon.pl/ . Śmieszna sprawa jak się jest wielkim chłopem i wyje do kompa :D
grabik
 
Posty: 4
Dołączył(a): piątek, 13 lis 2015, 11:10

Re: nasze poza rajdowe hobby

Postprzez Mad Max » wtorek, 30 sty 2018, 11:20

grabik napisał(a):Ja lubię śpiewać :D. I to nie tylko pod prysznicem i w samochodzie :D. Zdarza się, że biorę lekcje wokalu przez skypa u laski z http://voiceon.pl/ . Śmieszna sprawa jak się jest wielkim chłopem i wyje do kompa :D
Gratuluję - Złoty Szpadel się należy za odkopanie tematu sprzed 10 lat :lol: :lol: :lol:
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4050
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: nasze poza rajdowe hobby

Postprzez Anbarra » środa, 31 sty 2018, 00:47

Obrazek

a zeby nie bylo offtopa, to kwejk, demoty, filmiki z rydzykiem i takie tam :p
Anbarra
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość