Podtrzymanie w A grupowych rajdówkach

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Podtrzymanie w A grupowych rajdówkach

Postprzez b.jaskolka » poniedziałek, 5 cze 2017, 12:27

Witam,
wiem że temat podtrzymania turbiny był już poruszany, ale wiem że w różnych autach działało ono inaczej.
W jaki sposób odbywało się to w A grupowych rajdówkach? Np. Impreza 555, Celica ST185? Czy działało na zasadzie opóźnienia zapłonu jak w rajdówkach N-grupowych kilka lat temu, czy tak jak w dzisiejszych WRC?
I pytanie z trochę innej beczki - w jaki sposób sterowane są zawory upustowe w N-grupowych EVO i STI?

Pozdrawiam
b.jaskolka
 
Posty: 1
Dołączył(a): piątek, 3 kwi 2015, 20:00


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości