Polonez vs CC

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Re: Polonez vs CC

Postprzez Zajcev » piątek, 26 lip 2013, 11:21

hmm do 1.4 dobre opcje to:

Swift GTi (1.3 - 101KM)
106 1.3 Rallye (1294 ccm - 101KM)
106. 1.4 xsi (1361ccm - 94KM)


xsi można już kupić za grosze, części też w przystępnej cenie :)
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2204
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow


Re: Polonez vs CC

Postprzez kuba.es » piątek, 26 lip 2013, 11:34

Zajcev napisał(a):hmm do 1.4 dobre opcje to:

Swift GTi (1.3 - 101KM)
106 1.3 Rallye (1294 ccm - 101KM)
106. 1.4 xsi (1361ccm - 94KM)

xsi można już kupić za grosze, części też w przystępnej cenie :)

106 xsi to mechanicznie niemal to samo co AX gti dlatego mogę potwierdzić - części są tanie i dostępne, pasują zarówno do 106 jak i AX.

Wszyscy starają się pomóc i w sposób rzeczowy doradzić. Ale faktycznie jak na te 2 tys to wymagania masz więcej niż spore. Jeszcze chyba tylko funkcji campera i glebogryzarki nie wymieniłeś w tym aucie :)
W przypadku rajdówki ciężko osiągnąć kompromis, to nie proszek do prania 3w1. Szczerze życzę powodzenia, ale trzeba też mierzyć siły na zamiary. Pozdr.
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty - dla szybkich kierowców." - Colin McRae
Avatar użytkownika
kuba.es
N3
 
Posty: 397
Dołączył(a): czwartek, 27 sty 2011, 12:07

Re: Polonez vs CC

Postprzez Cendra » piątek, 26 lip 2013, 12:27

Może wybierz Tico, w takiej kwocie wybrać coś z miarę zdrową blachą i jazda... Zostanie na nowe klocki, plyny i oponki. Albo jakaś Łada Samara, Skoda Favorit?
Skoda Citigo 1.0 + LPG '12r.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1141
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Re: Polonez vs CC

Postprzez opornick » piątek, 26 lip 2013, 13:13

ZbyszekChaosu napisał(a):@Opornick- kolega ma Polo i w dowodzie jest wbite ponad 900 kg.


ja ci mowie ile auto wazy na wadze a ty mi mowisz ile kolega ma wpisane w dowodzie ;)
wyczuwasz subtelna roznice?

masz auto za 2 kola

http://tablica.pl/oferta/volkswagen-pol ... 3jpXf.html
Always ready for a ride...
Avatar użytkownika
opornick
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): wtorek, 31 sty 2006, 16:25

Re: Polonez vs CC

Postprzez ZbyszekChaosu » piątek, 26 lip 2013, 21:32

@opornick- wyczuwam różnice i to dużą- kolega ma Polo III :D
Dzięki wszystkim za dobre rady, teraz jeszcze dopiąć budżet i rozpoczynam polowanie. Gdyby ktoś chciał jeszcze coś dodać to chętnie przeczytam. Fajnie się z wami pisze i mam nadzieję że jeszcze nie raz będzie okazja.
Pozdrawiam :)
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A5
 
Posty: 918
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Polonez vs CC

Postprzez SZUMI » poniedziałek, 29 lip 2013, 14:55

CC 900, części jest pełno i tanich, tak samo sposobów modyfikacji. Samo auto w b. dobrym stanie kupisz za 1000-1500zł. Konkurencyjne w klasie.
FOTOGRAFIA Z RAJDÓW ITP.

r.szumny@wp.pl

http://motorecords.pl/galerie_autor,111,0,Ryszard_Szumny.html
SZUMI
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Ząbkowice

Re: Polonez vs CC

Postprzez ZbyszekChaosu » poniedziałek, 16 wrz 2013, 15:29

Zgodnie z danym słowem zamieszczam link do zdjęcia auta które zakupiłem dziś. Był trochę wyścig do tego auta po wystawieniu ogłoszenia, ale byłem pierwszy :D
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ce ... 230a.html#
Jak mnie ktoś nauczy,albo będę mieć czas to pomniejsze zdjęcia i wrzucę więcej jeśli jest tym ktoś jeszcze zainteresowany :)
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A5
 
Posty: 918
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Polonez vs CC

Postprzez opornick » poniedziałek, 16 wrz 2013, 17:19

gratki, silnik 1.1 ?
Always ready for a ride...
Avatar użytkownika
opornick
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): wtorek, 31 sty 2006, 16:25

Re: Polonez vs CC

Postprzez ZbyszekChaosu » poniedziałek, 16 wrz 2013, 17:30

Podobno 1.1 tak przynajmniej twierdzi właściciel. W dowodzie jest 1.0 więc chętnie bym to sprawdził ale nie wiem jak. Mocno nie dłubnięty, jedynie wydech z tego co wiem, choć możliwe że coś z dolotem też było kombinowane.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A5
 
Posty: 918
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Polonez vs CC

Postprzez opornick » czwartek, 19 wrz 2013, 10:35

po prawej stronie bloku, od przodu (od chlodnicy) powinien byc nabity kod silnika (trzy literki np NFZ to 1.6)
1.1 tez mozna sie pobawic, kolektor ssacy z 1.4 warto wrzucic bo szersze ma kanaly
z reszta 1.4 wyglada tak samo i jak ci braknie mocy to mozna wrzucic
Always ready for a ride...
Avatar użytkownika
opornick
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): wtorek, 31 sty 2006, 16:25

Re: Polonez vs CC

Postprzez żółtodziób » czwartek, 19 wrz 2013, 12:01

ZbyszekChaosu napisał(a):Zgodnie z danym słowem zamieszczam link do zdjęcia auta które zakupiłem dziś. Był trochę wyścig do tego auta po wystawieniu ogłoszenia, ale byłem pierwszy :D
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ce ... 230a.html#
Jak mnie ktoś nauczy,albo będę mieć czas to pomniejsze zdjęcia i wrzucę więcej jeśli jest tym ktoś jeszcze zainteresowany :)


Rozsądna decyzja. Jak ma być tanio i choćby jako tako nie ma miejsca na ekstrawagancję. Nie bez powodu to auto jest tak często wybierane i poszukiwane.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5292
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Polonez vs CC

Postprzez ZbyszekChaosu » czwartek, 19 wrz 2013, 17:49

opornick napisał(a):po prawej stronie bloku, od przodu (od chlodnicy) powinien byc nabity kod silnika (trzy literki np NFZ to 1.6)
1.1 tez mozna sie pobawic, kolektor ssacy z 1.4 warto wrzucic bo szersze ma kanaly
z reszta 1.4 wyglada tak samo i jak ci braknie mocy to mozna wrzucic

Dzięki za radę, poszukam tego kodu.
Co do swapu silnika to na razie nie warto, chce na wiosnę spróbować sił w walce w klasie z CC a jeśli nigdzie nie wydzwonię to za rok pomyślę czy warto wymieniać motor na mocniejszy.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A5
 
Posty: 918
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość