Zawieszenie do Fiata CC

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Zawieszenie do Fiata CC

Postprzez chkarol » poniedziałek, 13 paź 2008, 20:50

Witam,
Mam ptanie czy ktoś z Was miał w CC zawieszenie gwintowane KW i może coś na jego temat powiedzieć ?

http://www.hpt.pl/index.php?page=shop.p ... 0&vmcchk=1
Avatar użytkownika
chkarol
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 21 wrz 2008, 21:13
Lokalizacja: Kraków


Postprzez b182 » wtorek, 14 paź 2008, 08:10

Może to juz 1000 razy słyszałeś ale powtórzę. There's nothing better than Bilstein B6 Sport :D
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez chkarol » wtorek, 14 paź 2008, 17:30

No słyszałem słyszalem, ale chcial bym poznac opnije na temat tego zawieszenia.

Jest to zdecydowanie tańsza opcja a może tez warta zuwagi.

Nowy bilstein B6 z gwintem wraz z dobrymi sprężynami to wydatek 4000 zł no chyba że jest ktoś w stanie zalatwić taniej :P
Avatar użytkownika
chkarol
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 21 wrz 2008, 21:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bujaka Jamajka » wtorek, 14 paź 2008, 22:32

Stare polskie powiedzienie moze słyszałeś :"Co tanie to drogie" .
"RWD jest jak SEX, po co jeździć na ręcznym skoro można dać w pizdę" ...

Zdobysław Bucki fotografia rajdowa (i nie tylko) :)
Avatar użytkownika
Bujaka Jamajka
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): czwartek, 27 wrz 2007, 07:41
Lokalizacja: Kraków

Postprzez b182 » środa, 15 paź 2008, 11:00

Nie pomoge ci z tym zawiasem. Tylko Moim zdaniem lepiej kupic b6 sport bez gwintu. Spokojnie załatwisz za ok 1500 zł plus eibach ok 500zł na asfalty a na zime lub szutry wrzucisz serie springa i ten sam amor i bedzie git.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez chkarol » środa, 15 paź 2008, 19:13

B6 bez gwintu jest rzeczywiście w przystępnej cenie. I musi być na pewno dobry skoro większość na nim śmiga:).

Zawieszenie na szutry i na zimę mam KYB Ultra + Eilbach i całkiem nieźle sobie radzi natomiast szukam czegoś na asfalty.

A B6 z gwintem od B6 bez gwintu rożni się tylko tym że posiada regulacje wysokości czy jeszcze czymś ?

Pozdrawiam
Karol
Avatar użytkownika
chkarol
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 21 wrz 2008, 21:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez b182 » czwartek, 16 paź 2008, 11:22

Chyba tylko tym. Tłoczysko jest takie samo. Nie wiem czy z zewnatrz ta rura co ja mocujesz do zwrotnicy w gwincie nie jest nieco bardziej pancerna. Ale to w sumie ten sam amor.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez chkarol » czwartek, 16 paź 2008, 14:23

To mam jeszcze jedno pytanie, przysięgam że już ostatnie dotyczące bilsteina :)

Cena w zerkopolu a cena np. na innych serwisach internetowych z akcesoriami do sportu jest zdecydowanie wyższa.

Czy jest sens zakupu na takiej stronie ( np. http://www.inter-rally.pl/ ) czy lepiej dopłacić te parę złotych i kupić w Zerkopolu ?
Avatar użytkownika
chkarol
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 21 wrz 2008, 21:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez chkarol » czwartek, 30 paź 2008, 23:43

Mam jeszcze pytanie o spręzyny, czy eilbach pro kit nie bedzie za wysoki ?
Obniża jedynie jakies 30 mm. Obecnie mam zaloozne spręzyny H&R ale autko jest bardzo wysokie, na zime dobre ale na asfalt nie bardzo :(
Avatar użytkownika
chkarol
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 21 wrz 2008, 21:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Lesiu » poniedziałek, 3 lis 2008, 08:11

Czy jest sens zakupu na takiej stronie ( np. http://www.inter-rally.pl/ ) czy lepiej dopłacić te parę złotych i kupić w Zerkopolu ?


W czwartek przysłali mi właśnie B6 - z przesyłką wyszło 1628zł i jest git, niczym niewybrakowany żółciutki Bilsteinik :D [/quote]
Avatar użytkownika
Lesiu
 
Posty: 40
Dołączył(a): sobota, 18 mar 2006, 20:04

Postprzez chkarol » poniedziałek, 3 lis 2008, 22:32

Jakie sprężyny do tego załozyłeś ? I jak sie sprwauje ?
Avatar użytkownika
chkarol
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 21 wrz 2008, 21:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Lesiu » wtorek, 4 lis 2008, 07:59

Właśnie mam H&R - ale wysoko stoi :? prowadzi sie ok, ale planuję zmienić na eibacha. Wczesniej miałem Koni i niema porównania.
Avatar użytkownika
Lesiu
 
Posty: 40
Dołączył(a): sobota, 18 mar 2006, 20:04

Postprzez chkarol » wtorek, 4 lis 2008, 12:23

Daj znać jak zminisz na eibacha bo tez jestem ciekaw ile będzie niższy i jak sie bedzie wtedy jeździło.

Ja teraz śmigam właśnie na H&R i jest wysoko :(
Avatar użytkownika
chkarol
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 21 wrz 2008, 21:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MadMax » piątek, 28 lis 2008, 23:09

Czesc,

Mam Bila B6, ktory niestety jest juz zmeczony. Auto sie bardzo wygina do tego jeden amor wylal. Mam takie pytanie. Wiem,ze za regeneracje Zerkopol bierze 150 zl od amortyzatora. Dodatkowo chcialbym przerobic to zawieszenie na gwnit. Orientuje sie ktos ile za takie cos moze skasowac mnie Zerkopol? :wink:
Avatar użytkownika
MadMax
 
Posty: 22
Dołączył(a): wtorek, 18 gru 2007, 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez barylax » niedziela, 30 lis 2008, 02:23

400zl szt + spręzyna ok 800zł na 2 amory przenie
co do springów h&r to są one najtwardsze chyba z mżliwych
co do ceny w zerkopolu to jak kupujesz u nich to masz odrazu w cenie ustawnieni amotów według własnego życzenia przesyłkę itp więc jak chcesz coś zmieniać to wychodzi taniej niby w zerkopolu ale jak zadowala cie serjny b6 to bierz gdzie taniej
Flokowanie , deski rozdzielcze , słupki , boczki inne gg 1456575 tel . 0-502-361-739
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość