Budowa rajdówki...

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Kaktus » piątek, 17 lip 2009, 07:11

U nas na stronie mozna znalezc fotki z budowy od podstaw:

Peugeot 205 1.9 GTi Gr.A7 - Klasa HR -2000 - Zawody GSMP
Peugeot 206 1.6 16V Gr.A6 - Klasa A1600 - Zawody GSMP
Peugeot 206 2.0 Turbo - Street Racing
Peugeot 205 1.9 GTI16 Dimma - Street Racing
Peugeot 205 1.9 GTI Gr. A7 - PPZM (sezon 2008)
Peugeot 205 1.9 GTI Gr.A - H2000 (GSMP sezon 2006)
Honda Civic IVT 1.6 GR.A6 - zdjec nie ma za wiele, bo auto zostalo rozbite podczas debiutu na Krakowskim w 2007 roku... i nie udalo sie wiecej fotek cyknac.

i pare innych.

Na dniach beda aktualizowane galerie, oraz cala strona, wiec bedzie duzo nowych fotek!

Miedzy innymi:

W budowie:
Citroen Saxo 2.0 Turbo - 1/4 mili
Peugeot 205 2.0 Turbo - Street Racing
Honda CRX - KJS
205 CTI 1.9 GTI16 - Street Racing
205 1.9 GTI16 - BergTrophy

Pozdro!
http://www.k-sport.eu/galeria/gal.php
Avatar użytkownika
Kaktus
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 15 paź 2003, 21:35
Lokalizacja: Opole


Postprzez barylax » piątek, 17 lip 2009, 10:37

i tu troche z budowy/przebudowy od podstaw
www.barylax.fotosik.pl
clio 1.8 16v/williams
Flokowanie , deski rozdzielcze , słupki , boczki inne gg 1456575 tel . 0-502-361-739
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez ziober » piątek, 8 sty 2010, 09:32

Także u nas na stronie można znaleść fotki z budowy paru aut oraz formuły :)

http://www.silesia-garage.com

Dział "Projekty"

pozdro :)
ziober
N1
 
Posty: 87
Dołączył(a): sobota, 1 sty 2005, 10:46
Lokalizacja: Tychy

Postprzez PrezeS_PL » wtorek, 2 lut 2010, 02:24

To sa zdjecia z odswierzania/przebudowy jaka obecnie przeprowadzam. Auto od ubieglego tygodnia pali a od wczoraj stoi juz na kolach ale nie robilem swierzych zdjec. Niby prawie skonczone a jeszcze tyle detali :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Jak nie wydzwonisz chodziaz raz w sezonie to znaczy ze nie jedziesz na granicy swoich mozliwosci.

https://www.facebook.com/PolishRallyMafia
Avatar użytkownika
PrezeS_PL
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): piątek, 17 gru 2004, 00:08
Lokalizacja: Calgary / Opolskie

Postprzez THIM » wtorek, 2 lut 2010, 14:14

Zastanawia mnie ta dziurawa blacha, którą masz przy przednich słupkach - pierwszy raz widziałem to w BMW w WTCC, ale tam chyba nie ma w ogóle rury, tylko dwuteownik z dziurkami. U Ciebie jest rura.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bzyq » wtorek, 2 lut 2010, 14:36

eee. w wielu klatkach stosuje się takową blachę, żeby dodatkowo przymocować klatkę do nadwozia.
Przeglądnij sobie zdjęcia na stronie Ireco ;-)
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1246
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez THIM » wtorek, 2 lut 2010, 15:40

Tak? Coś mi świta, że w zał. J była określona maksymalna liczba punktów mocowania - 6 albo 8. Chyba, że to się liczy, jako jedno razem z przednimi stopami ;)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PrezeS_PL » środa, 3 lut 2010, 03:03

THIM napisał(a):Tak? Coś mi świta, że w zał. J była określona maksymalna liczba punktów mocowania - 6 albo 8. Chyba, że to się liczy, jako jedno razem z przednimi stopami ;)


Cos Ci swita ? Podaj miejsce w ktorym to wyczytales.

8.3.2.6 FIA jest podana minimalna liczba mocowac a nie ma nic o maksymalnej liczbie. Moze cos pominalem przeslizgujac sie szybko po zalaczniku ale nie mysle. Niedlugo bede planowal klatke do nowego auta to wtedy napewno dokladniej wnikne w ten temat.

Tego typu wzmocnienie slupkow jest bardzo polularne i stosowane od lat. Wystarczylo ze kliknalem na pierwsze zdjecie focusa wrc czy punto s1600 aby zobaczyc tego typu usztywnienie. Nastepnym razem radze uwazniej sie przygladac.

A co do tego BMW z WTCC to sprawdz to jeszcze raz chyba cos przeoczyles :wink:
Jak nie wydzwonisz chodziaz raz w sezonie to znaczy ze nie jedziesz na granicy swoich mozliwosci.

https://www.facebook.com/PolishRallyMafia
Avatar użytkownika
PrezeS_PL
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): piątek, 17 gru 2004, 00:08
Lokalizacja: Calgary / Opolskie

Postprzez sas » niedziela, 21 lut 2010, 22:50

fajny PDF z przygotowania budy
Ponad 200 zdjęć krok po kroku.
Auto: GrA gvolkswagen golf mk2

http://www.vaglinks.com/Docs/VW/MKII/VW ... ration.pdf
sas
N2
 
Posty: 178
Dołączył(a): sobota, 24 gru 2005, 21:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Maciek.J » czwartek, 13 sty 2011, 18:59

panowie buduje Nissana Sunny gti i mam takie pytanko zamierzam zamowic pasy tylko zastanawiam sie co bedzie lepsze: pasy montowane do klatki czy pasy montowane do oczka???? co polecacie ??
FLOKOWANIE - deski boczki itp oraz naprawa desek po wystrzale AIRBAG
SPAWANIE PLASTIKU - naprawa zderzaków itp

608362284 lub rs.wrc@interia.pl
Avatar użytkownika
Maciek.J
N3
 
Posty: 260
Dołączył(a): czwartek, 17 paź 2002, 19:16
Lokalizacja: Jelenia Góra tel.608362284

Postprzez ictus » czwartek, 13 sty 2011, 21:06

jak zamowisz takie z mozliwoscia podpiecia pod oczka to zawsze mozna je tez zamontowac na klatke co jest niewatpliwie lepszym rozwiazaniem... o ile oczywiscie masz palak w klatce do tego
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez Maciek.J » piątek, 14 sty 2011, 02:34

aha no to super bo myslalem ze jak jest na oczko to juz nie mozna podpiac pod pałąk....
FLOKOWANIE - deski boczki itp oraz naprawa desek po wystrzale AIRBAG
SPAWANIE PLASTIKU - naprawa zderzaków itp

608362284 lub rs.wrc@interia.pl
Avatar użytkownika
Maciek.J
N3
 
Posty: 260
Dołączył(a): czwartek, 17 paź 2002, 19:16
Lokalizacja: Jelenia Góra tel.608362284

Postprzez Maciek.J » środa, 23 mar 2011, 03:02

powiedzcie mi czym można zastąpić oryginalne boczki drzwi w rajdówce....
FLOKOWANIE - deski boczki itp oraz naprawa desek po wystrzale AIRBAG
SPAWANIE PLASTIKU - naprawa zderzaków itp

608362284 lub rs.wrc@interia.pl
Avatar użytkownika
Maciek.J
N3
 
Posty: 260
Dołączył(a): czwartek, 17 paź 2002, 19:16
Lokalizacja: Jelenia Góra tel.608362284

Postprzez toydols » środa, 23 mar 2011, 07:34

Opcja full - karbon. Opcja budżetowa - spienione PCV. Jest tanie i lekkie. Przeważnie sprzedawane w dużych arkuszach - jeden wystarczył nam na dwa swifty gti. Dostępne są różne kolory i różne grubości. Ja miałem chyba 3 mm. Materiał spełnia warunki załącznika J - nie podtrzymuje ognia, po wyjęciu ze źródła ognia sam gaśnie.
toydols
N2
 
Posty: 115
Dołączył(a): czwartek, 18 cze 2009, 14:23

Postprzez Maciek.J » środa, 23 mar 2011, 15:33

toydols napisał(a):Opcja full - karbon. Opcja budżetowa - spienione PCV. Jest tanie i lekkie. Przeważnie sprzedawane w dużych arkuszach - jeden wystarczył nam na dwa swifty gti. Dostępne są różne kolory i różne grubości. Ja miałem chyba 3 mm. Materiał spełnia warunki załącznika J - nie podtrzymuje ognia, po wyjęciu ze źródła ognia sam gaśnie.


Kolego która płyta sie do tego bedzie nadawac z pvc --> http://www.plastics.pl/content/pliki/258/katalog_reklama_2010_plyty_pcw.pdf
3mm to nie za gruba ??
FLOKOWANIE - deski boczki itp oraz naprawa desek po wystrzale AIRBAG
SPAWANIE PLASTIKU - naprawa zderzaków itp

608362284 lub rs.wrc@interia.pl
Avatar użytkownika
Maciek.J
N3
 
Posty: 260
Dołączył(a): czwartek, 17 paź 2002, 19:16
Lokalizacja: Jelenia Góra tel.608362284

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość