Homologacja do Hondy Civic VTi EK4 96-2000r

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Homologacja do Hondy Civic VTi EK4 96-2000r

Postprzez ARTX » poniedziałek, 28 sie 2006, 16:56

Hejka,
Poszukuję homologacji do Civica VTi 6gen. 96>
Czy ktoś z forumowiczów posiada coś? mogą być ksera, pdf lub w innym formacie a moze ktoś z was wie gdzie coś takiego mozna znalesc w necie??

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE


Postprzez Beret » wtorek, 29 sie 2006, 02:21

sprobuj wyslac maila do kijasa... ma ek4 albo ej9 vti w stajni (chyba ej9 ale homo taka sama pewnie bedzie ;) )
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1231
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez ARTX » wtorek, 29 sie 2006, 09:52

masz moze maila?? EJ9 nigdy nie miała homologacji :idea:
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez Beret » wtorek, 29 sie 2006, 13:02

nie mam, ale na pewno bedzie w jakims WRC w ogloszeniach...

ej9 nie mialo? czyli nie wkladali b16? dziwi mnie ten fakt. wiem ze od 1992 civici tylko w silnikach serii b mialy homo, ale reki uciac za to nie dam ;)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1231
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez ARTX » wtorek, 29 sie 2006, 23:23

tak tylko B16 92> miały homologacje.
EJ9 -> 1.4
EK3 -> 1.5
EK4 -> B16A2 pilot uniwersalny - miały homologace
EK9 -> B16B 185KM 8) - miały homologacje

btw. jest mail w WRC :)
Ostatnio edytowano wtorek, 6 sie 2013, 14:55 przez ARTX, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez Beret » piątek, 1 wrz 2006, 14:11

o kurcze, ile to madrych rzeczy moze sie czlowiek o wlasnym aucie dowiedziec... ;)
a pomogli cos?? :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1231
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Beret » poniedziałek, 28 maja 2007, 20:30

troszke podbije temat

mam civica ej9. chce zbudowac z niego rajdowke do ppzm. wiem ze zasadniczo musze przelozyc silnik i hamulce tak zeby byly zgodnie z ek4 (czyli silnik b16+ 4 tarcze jakiejstam srednicy itd). wiem jednak ze ek4 mialy np inne mocowania wachaczy nizej9. na ile takie rzeczy wazne sa dla homologacji? po szybkim podliczedniu wiem ze za podobne pieniadze bedzie mnie kosztowac przerobienie mojego na ek4 (silnik, hamulce, pompa ) co sprzedanie mojego i dolozenie do ek4. zastanawiam sie tylko czy nie bedzie to zbyt mocne rzezbienie palcem w g..nie i czy rowniez takie ... jak chocby wachacze tez sa wazne...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1231
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez THIM » poniedziałek, 28 maja 2007, 21:54

IMO geometria zawieszenia jest "dość" ważna... Ja bym zmienił auto, przy takim rzeźbieniu zawsze możesz przeoczyć jakąś różnicę. I mniej roboty jest z kupnem. Chyba, że masz sentyment do auta...
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Beret » wtorek, 29 maja 2007, 01:22

nawet nie o sentyment chodzi, ciezko po prostu znalezc nie bite ek4. moja znam od wyjazdu z salonu wiec wiem ze jedyna kolizja naprawiona byla w zasadzie tylko lakierniczo... mam po prostu ciezka motoryzacyjna rozkminke a chodzi mi nawet inne auto po glowie :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1231
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez ARTX » wtorek, 29 maja 2007, 08:20

Beret napisał(a):mam civica ej9. chce zbudowac z niego rajdowke do ppzm. wiem ze zasadniczo musze przelozyc silnik i hamulce tak zeby byly zgodnie z ek4

a powiedz jak zrobisz aby nr VIN sie zgadzał? szczepa? :wink:
bo homologacje mialy tylko ek4.

ps. jesli bedziesz chcial nie bita i salonowa ek4 to zgłos sie do mnie, znam najlepszy egzemplarz ek4 w PL 8)
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez Beret » wtorek, 29 maja 2007, 10:58

artx, jak podstawisz np ej9 dokladnie godna z homo ek4 to dostajesz ksiazke wozu sportowego i wszystko dziala. vin ma tu najmniejsze znaczenie, jedynie ulatwia zycie ;)
poza tym za swoja ek4 pewnie chcesz jakies krocie...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1231
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez ARTX » wtorek, 29 maja 2007, 11:29

ja nie mam juz ek4 i moje nie bylo bezwypadkowe :P
znam poprostu egzemplarz idealny ale racja... tani nie jest :)

jesli chodzi o roznice miedzy ej9 a ek4:
- grubszy stabilizator przedni
- stabilizator tylny
- inne wachacze przednie
- hamulce tarczowe z tyłu
- wieksze tarcze z przodu
- uklad wydechowy
i wiele innych oczywiscie na plus dla ek4, wiec nie oplaca sie zupelnie przebudowywac ej9 na "ek4" tylko kupic gotowego.
Ostatnio edytowano wtorek, 6 sie 2013, 16:41 przez ARTX, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
ARTX
N2
 
Posty: 145
Dołączył(a): niedziela, 25 gru 2005, 00:54
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez Cairo » piątek, 20 cze 2008, 16:05

cześć!
Odświeżam temat :)
Czy udało Ci się znaleźć tą homologację?
Mogę tanio kupić swapowane EJ9, z bardzo zdrową budą z 2000r.
Auto kupie tylko z przeznaczeniem do rajdów, więc zależy mi żeby się nie wpakować jeśli nie będę mógł tym startować. Mam również okazję kupić anglika EK4, więc stabiliatory, wahacze nie robią problemu raczej bo przełoże wszystko z niego, ale czy różnic nie było większych.
Przydałaby się bardzo homologacja, jeśli ktoś ma będę bardzo wdzięczny.

pozdro
Avatar użytkownika
Cairo
N2
 
Posty: 141
Dołączył(a): niedziela, 9 gru 2007, 13:05

Re: Homologacja do Hondy Civic VTi EK4 96-2000r

Postprzez Mazig » środa, 13 kwi 2016, 12:02

Cześć,
temat już wiekowy ale właśnie poszukuje tej homologacji.
Znalazłem tylko tutaj
http://rajdy.kulinski.org/homologacje.html

ale niestety brakuje kilku stron :/
Avatar użytkownika
Mazig
 
Posty: 3
Dołączył(a): wtorek, 12 kwi 2016, 14:45
Lokalizacja: Kraków


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość