Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

rajdowe i nie tylko... ale lotnicze, to raczej nie tu ;-)

Moderator: SebaSTI

Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » poniedziałek, 27 mar 2017, 12:32

Witam wszystkich w moim nowym warsztacie, w którym w miarę możliwości czasowych (a z tym bywa różnie) przedstawię wam budowę kolejnego Lancera. Nie wiem dlaczego ale jakoś ostatnio ciągnie mnie do budowania konstrukcji spod znaku trzech diamentów, może to dlatego że będzie to kolejne malowanie fajkowe.
Rajdówkę której miniaturę będę chciał zbudować jest Mitsubishi Lancer VII WRC z debiutu tego auta czyli 43. Rallye Sanremo - Rallye d'Italia 2001 - wybór padł dokładnie na ten rajd i malowanie z kilku powodów - debiut odbył się na cztery rajdy przed końcem sezonu co jest dość nietypowym rozwiązaniem, kolejna rzecz jest taka że chciałem mieć koniecznie to auto z Tomim za kierownicą, następną rzeczą jest to że zawsze lubiłem Rally San Remo a ostatnim czynnikiem wyboru było oczywiście Marlboro. Niestety debiut tego auta nie wypadł zbyt okazale ponieważ Big MAC notował czasy w drugiej dziesiątce a rajd zakończył na ostatnim oesie urywając koło, druga załoga Mitsubishi Loix/Smeets zakończyła rajd na 16 msc. w generalce. Kolejny rajd na Korsyce był jeszcze gorsz w wykonaniu Tomiego bo zakończył się mocnym dzwonem i niewiele brakowało a auto skończyło by lotem w przepaść, wypadek ten był też niejako końcem kariery wieloletniego pilota Makinena Risto Mannisenmakiego.

Docelowo model ma przypominać ten egzemplarz
Obrazek

Obrazek

Model będzie pudełkowym zestawem Tamiya (TAM24257) - na pewno też tradycyjnie pojawi się spora ilość carbonu oraz pasy bezpieczeństwa.
Model niezbyt często pokazywany dlatego mały inbox pudełka
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zestaw blaszek jest dedykowany do tego modelu i pochodzi od Hobby Desing a dodatkowy zestaw kalek pochodzi od Decal Pool (DP073)
Obrazek

Niedługo pierwsza aktualizacja.
Pozdr
Maciej
Ostatnio edytowano czwartek, 17 sie 2017, 12:59 przez Mad Max, łącznie edytowano 3 razy
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa


Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » poniedziałek, 3 kwi 2017, 12:28

Jak zwykle przed przystąpieniem do prac nad modelem postanowiłem przyjrzeć się zdjęciom oryginalnej rajdówki oraz przejrzeć instrukcję daną przez producenta - nasunęły mi się dwa pytania, ponieważ dokumentacja zdjęciowa nie daje jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie:
1) Czy klosze przednich świateł powinny być w carbonie?? czy też nie ??

2) W instrukcji natknąłem się na błąd dotyczący boczków modelu które producent każe malować na czarno - moim zdaniem o ile drzwi powinny być tak pomalowane o tyle boczna "karoseria" powinna być koloru wnętrza auta czyli biała - i tu pojawia się problem ponieważ "tylną półkę" producent również każe malować na czarno - z mojej wiedzy dot. budowy aut rajdowych wydaje mi się że ten element powinien być pomalowany jednak na biało pod kolor wnętrza - niestety modelarze których prace widziałęm wcześniej malują ten element różnie, raz na biało raz na czarno tak że prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tej kwestii
tu wycinek z instrukcji z zaznaczonymi elementami o których pisałem
Obrazek
Ostatnio edytowano czwartek, 17 sie 2017, 13:01 przez Mad Max, łącznie edytowano 2 razy
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez MlodyGT » poniedziałek, 3 kwi 2017, 19:56

MlodyGT
 
Posty: 35
Dołączył(a): czwartek, 12 sty 2017, 20:59

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » wtorek, 4 kwi 2017, 10:34

MlodyGT dzięki wielkie za filmy, bardzo dużo wyjaśniły
Do tego na moim forum modelarskim kolega krzysiekg uraczył mnie takimi fotkami, które potwierdzają to o czym napisałem o boczkach oraz pokazują że tylna półka powinna być koloru czarnego - prawdopodobnie oklejona carbonem.
Obrazek
Obrazek

temat świateł też się wyjaśnił
http://www.mitsubishi-motors.co.jp/moto ... /wrc18.jpg
choć z tego zdjęcia wynika że powinny być w carbonie
http://www.mad4wheels.com/webpics/hires ... 9_9783.jpg
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez holo_b » wtorek, 4 kwi 2017, 22:43

Przecież to są dwie różne lampy na tych zdjęciach!
to pisałem ja
Holo
Avatar użytkownika
holo_b
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 14 paź 2015, 12:13

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez prekursor » środa, 5 kwi 2017, 08:56

Drugie są w carbonie bo są bez klosza :)
prekursor
 
Posty: 20
Dołączył(a): piątek, 29 kwi 2016, 09:07

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » środa, 5 kwi 2017, 10:58

holo_b napisał(a):Przecież to są dwie różne lampy na tych zdjęciach!

prekursor napisał(a):Drugie są w carbonie bo są bez klosza :)
To znajdzie mi zdjęcie fabrycznego Mitsubishi 2001/2002 z lampami bez klosza :wink:
Pierwsze zdjęcie wziąłem ze strony Mitsubishi gdzie był pokazane zdjęcia ich nowej zabawki przed San Remo 2001 - drugie zdjęcie jest z Rajdu Niemiec 2002 (według tablicy rajdowej jest to zdjęcie auta #8 (przejrzałem sporą ilość zdjęć i nie mam nawet jednego z sezonu 2002 na którym lampa była by bez szkła - dlatego biorąc pod uwagę że oba zdjęcia dzieli mniej więcej rok różnicy możliwe jest że konstrukcja/materiał wykonania przednich lamp też był inny - ja do swojej miniatury będę sugerował się zdjęciem pierwszym.
Miło że jednak ktoś zagląda do tego tematu :wink:
Dzięki, pozdr
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez prekursor » środa, 5 kwi 2017, 11:47

Jak widać stosowane były dwa rodzaje lamp:
- z kloszem -
- bez klosza w carbonie ale za to z soczewką

Z tego co pokazujesz w pudełku masz wersje z kloszem. Więc ja bym nie oklejał "węglem".
prekursor
 
Posty: 20
Dołączył(a): piątek, 29 kwi 2016, 09:07

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » środa, 5 kwi 2017, 11:53

prekursor napisał(a):Jak widać stosowane były dwa rodzaje lamp:
- z kloszem -
- bez klosza w carbonie ale za to z soczewką

Z tego co pokazujesz w pudełku masz wersje z kloszem. Więc ja bym nie oklejał "węglem".
Tak jak napisałem wcześniej ani w 2001 ani 2002 fabryczne Mitsubishi nie stosowało lamp bez klosza - jeśli mówisz że było inaczej wypadło by to podeprzeć zdjęciem albo filmem - w poprzedniej wypowiedzi masz podpowiedź z jakiego rajdu możesz szukać tego typu dokumentacji - dodatkowo uważam że na drugim zdjęciu też jest klosz tylko światło niestety to w jakiś sposób maskuje, tak jak wspominałem wcześniej nie znalazłem żadnego innego zdjęcia na którym byłby sam soczewki
tu przykład Rajd Niemiec 2002 - jak widać z kloszem

To co mam w pudełku a to co z tego mogę zrobić to dwie różne kwestie - dla mnie wyznacznikiem jest to z jakiego rajdu ma być zbudowane przez mnie auto, w tym wypadku San Remo 2001 - niestety z tego rajdu jest mało zdjęć w dobrej jakości, dlatego czasem trzeba podpierać się nowszymi fotkami ale wtedy istnieje ryzyko że autach nastąpiły zmiany o których się nie mówiło - stąd dwa różne zdjęcia
Ostatnio edytowano czwartek, 6 lip 2017, 12:12 przez Mad Max, łącznie edytowano 1 raz
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez holo_b » środa, 5 kwi 2017, 18:37

Powęszyłem trochę, bo dawniej się tym interesowałem trochę bardziej i coś tam pamiętam.

Lancer WRC pierwszej generacji zadebiutował pod koniec sezonu 2001 (San Remo) i w tymże występował z lampami zbliżonymi do cywilnych, ale z czarnym wnętrzem.

SR:
http://www.autoklub.pl/fotogalerie/tomasz_szustak/sanremo01/img0045.jpg
http://www.autoklub.pl/fotogalerie/tomasz_szustak/sanremo01/img0085.jpg
http://www.autoklub.pl/fotogalerie/tomasz_szustak/sanremo01/img0115.jpg
http://www.autoklub.pl/fotogalerie/tomasz_szustak/sanremo01/img0047.jpg


UK:
https://www.ewrc.cz/images/2001/wrc/gb/F1000002.jpg
https://www.ewrc.cz/images/2001/wrc/gb/F1000012-(2).jpg

Co do tylnych drzwi - to chyba jest wytłoczka karbonowa na nich:
http://www.autoklub.pl/fotogalerie/tomasz_szustak/sanremo01/img0073.jpg

W 2002 od Monte, światła się trochę zmieniły i były prawdopodobnie z karbonu, ale stylizowane na cywilne:
https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/mc/lku_img0009.jpg
https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/mc/pfi_f1000030-(2).jpg

W Finlandii zadebiutowała nowsza ewolucja lancera WRC w tamtym czasie nazywana WRC2, ale na testach miała jeszcze "stare" lampy:

http://www.mitsubishi-motors.co.jp/motorsports/02wrc_e/team/img/wrc2_1hr.jpg
http://www.mitsubishi-motors.co.jp/motorsports/02wrc_e/team/img/wrc2_2hr.jpg

Z Finlandii jeszcze zdjęć nie znalazłem, ale w Niemczech były już lampy z dwiema tylko soczewkami, bez zaślepki:

http://www.autoklub.pl/fotogalerie/petr_fitz/niemcy02/img0025.jpg
http://www.autoklub.pl/fotogalerie/petr_fitz/niemcy02/img0051.jpg
https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/de/pfi_f1000035-(2).jpg

No ale, na tym zdjęciu co wkleiłeś wcześniej i na tym wygląda, jakby klosz był zdejmowany, albo odpadł:

http://www.autoklub.pl/fotogalerie/leszek_kusmirek/deutschland02/img0020.jpg

San Remo:

https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/sr/ew_a_7_delecour_1.jpg
https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/sr/ew_a_7_mcraea_1.jpg
https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/sr/ew_a_7_delecour_2.jpg

UK:

https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/gb/pfi_f1000024.jpg
https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/gb/pfi_f1000064.jpg
https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/gb/pfi_f1000094-(2).jpg
https://www.ewrc.cz/images/2002/wrc/gb/pfi_f1000044-(3).jpg


Być może mam coś więcej w domu, ale to dopiero pod koniec maja niestety byłoby osiągalne :(
to pisałem ja
Holo
Avatar użytkownika
holo_b
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 14 paź 2015, 12:13

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » środa, 5 kwi 2017, 21:21

holo_b dzięki wielkie z super wytłumaczenie :!: :!: :!:
Zamiast skupiać się na materiale zupełnie nie zwróciłem uwagi na wewnętrzny kształt tych lamp a jak widać były ich trzy różne wersje. Najgorsze jest to że model bazowy z którego będę korzystał jest wersją z Monte Carlo 2002 a tam już były światła po lifcie więc pojawia się mały problem z niezgodnością do tego co chce zrobić i niestety ta niezgodność prawdopodobnie zostanie (raczej wątpię żebym kupował cywila tylko wyłącznie dla tych kloszy)

Na Fince była druga wersja świateł
https://cdn-1.motorsport.com/static/img/mgl/0/40000/46000/46900/46921/s8/wrc-rally-finland-2002-jani-paasonen.jpg

https://cdn-4.motorsport.com/static/img/mgl/0/40000/46000/46800/46884/s8/wrc-rally-finland-2002-launch-of-the-mitsubishi-lancer-evolution-wrc2.jpg
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » poniedziałek, 29 maja 2017, 13:56

Przyszedł czas na pierwszą aktulaizację.
Odnośnie kloszy przednich lamp to niestety muszę zostawić tą niezgodność że bedzie w użyciu to co daje zestaw z 2002 - niestety ale Tamiya nie ma w swojej ofercie VII w wersji cywilnej i musiałbym kupować ten model z Fujimi a tu poza kosztami dochodzi jeszcze problem ze spasowaniem tego elementu dlatego postanowiłem ten temat odpuścić i zrobić model z błędem merytorycznym.

Na pierwszy ogień poszły elementy które zawsze maluję sprayami - tu w użyciu TS26 (biały) oraz TS49 (czerwony)

koła - w kole zapasowym dodatkowo nawierciłem otwory na "szpilki" - oraz pomalowałem, nakrętki i piasty
Obrazek

płyty osłaniające elementy silnika i tylnego napędu - musze jeszcze tylko pomalować śruby mocujace
Obrazek

Obrazek

podwozie - teraz pora na zrobienie termoizolacji ze sreberek po papierosach
Obrazek

wnętrze z przymierzoną klatką bezpieczeństwa - niestety będę musiał poprawić ponieważ piankowe ochraniacze koło głowy kierowcy i pilota mają trochę niewłaściwy kształt
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

karoseria w której na dachu trzeba było dokonać małych modyfikacji czyli zaszpachlować dwa otwory po antenach oraz nawiercić dwa otwory na anteny - do tego jeszcze nawierciłem jeden otwór na tylnej klapie ale widać to dopiero na ostatnim zdjęciu - poza pomalowaniem pogłębiłem i zapuściłem linie podziału, w kilku miejscach widać małe "wyjścia" ale one na pewno znikną po polerce
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

tylny spojler oraz wlot dachowy który o dziwo składał się z dwóch elementów tak że żeby nie widać było ich połączenia użyłem szpachli, następnie podkład i dopiero na koniec kolor
Obrazek

Obrazek

Wszelkie opinie i komentarze mile widziane
Pozdr
Ostatnio edytowano czwartek, 17 sie 2017, 13:11 przez Mad Max, łącznie edytowano 3 razy
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » czwartek, 17 sie 2017, 13:36

Witam po przerwie
żeby nie było że się lenię to pokaże wam efekt prac - spodziewałem się że będzie gorzej ale o dziwo praca idzie prężnie do przodu

gotowe koła - jak widać na zapasie mały zoonk... na szczęście da się to przykryć pasami mocującymi
Obrazek

chłodnica - znacznie skromniejsza niż przy EVO VI
Obrazek

Obrazek

elementy podwozia - miało być jeszcze zawieszenie i hamulce ale zdjęcia kiepsko wyszły
Obrazek
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » czwartek, 17 sie 2017, 13:39

Z góry przepraszam Moda za kilka postów pod sobą ale niestety forum wyrzuca jakieś błędy przy próbie zrobienia tego w jednym

przedni pas i światła - tak jak mówiłem niestety zostaje z błędem merytorycznym - niestety ale Tamiya nie ma w swojej ofercie EVO VII cywila (przynajmniej ja nie znalazłem) można kupić model od Fugimi ale ryzyko że klosze nie będą pasować jest dość spore - do tego wydać ponad 100pln na same klosze średni mi się uśmiecha - wnętrza reflektorów bez carbonu zgodnie z oryginałem
Obrazek

tylne światła
Obrazek

silnik - trochę zdziwiła mnie kolorystyka - do tego muszę zniwelować te małe wypustki na półosiach bo gołym okiem ich nie zauważyłem
Obrazek

Obrazek

silnik dyfry wał pół osie - jednym słowem napęd - zastanawiam się w jaki sposób "nie ubrudzić tylnego dyfra bo taki srebrny średnio mi się podoba - może by tak spróbować "washa"
Obrazek

podwozie - pojawiła się termoizolacja oraz patent z czarną płytką żeby nie było prześwitów z komory silnika
Obrazek

a tu przymiarka na sucho wcześniej pokazanych elementów + dołożony układ wydechowy
Obrazek

we wnętrzu pojawiło się kilka mniejszych elementów
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Mitsubishi Lancer EVO VII WRC Mäkinen Mannisenmäki

Postprzez Mad Max » czwartek, 17 sie 2017, 13:41

przymiarka klatki - pomalowana i po poprawkach o których wcześniej wspominałem
Obrazek

Obrazek

Obrazek

przed kalkami tradycyjnie polerka (przepraszam za foto robione telefonem podczas nocnych prac
Obrazek

na koniec karoseria - po polerce przyszedł czas na kalki które są położone praktycznie wszystkie - i tu uwaga dla tych co mają chęć na ten model, zapoznajcie się z instrukcją bo dolny biały pasek jest częściowo kalkowany a częściowo malowany - osobiście jeśli miałbym to robić drugi raz chyba zdecydował bym się na malowanie całości - niestety to przegapiłem i przysporzyło mi to masę narów i prac.
Jeśli chodzi o kalkomanie Decal Pool to szczerze polecam - mimo że dość grube to kładą się znakomicie i super współpracują z płynami do kalek, do tego krycie białego również super - uwaga też na mocny klej, mnie to trochę zgubiło co widać na wlocie dachowym
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tyle na dziś
Pozdr
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:
Toyota Corolla WRC - Kuchar/Szczepaniak - 58 Rajd Polski 2001
Mitsubishi Lancer VII WRC - Makinen/Mannisenmaki - Rallye SanRemo 2001
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3752
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa


Powrót do Modelarstwo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość