KALKOMANIE

rajdowe i nie tylko... ale lotnicze, to raczej nie tu ;-)

Moderator: SebaSTI

KALKOMANIE

Postprzez D@mi@n » niedziela, 28 sty 2007, 17:32

<<<Bębenek go !!!>>>
<<< Kopecky go !!!>>>
Avatar użytkownika
D@mi@n
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): niedziela, 24 wrz 2006, 18:55
Lokalizacja: MUCHÓWKA


Postprzez Mad Max » niedziela, 28 sty 2007, 17:49

Jesli chcesz strony z kalkami to zajrzyj sobie tutaj:
http://www.ehobby.pl/default.php?cPath=27
http://www.modellismobaracca.com
http://www.mediamixhobby.com.sg/catalog/index.php
http://www.modelimex.cz/inshop/scripts/shop_NF.asp
i ewentualnie jak lubisz sobie pomażyc to
http://www.renaissance-models.com/

ewentualnie gdybyś zamawiał coś z tych stron prosiłbym żebyś mi dał znac bo sam chcę zamówic ale mam z tym problemy
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 3996
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez nick555 » poniedziałek, 9 lut 2009, 18:50

mam pytanko czy ktoś z Was wykonywał jakąkolwiek kalkomanie sam? Wiem że ciężko jest wykonać coś dobrego samemu dlatego pytam. Potzrebuje małej pomocy.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Kris_WRC » niedziela, 15 mar 2009, 00:50

Ja robiłem. Dam fotki efektów wkrótce..
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez Kris_WRC » wtorek, 17 mar 2009, 16:21

Obiecałem więc prosze

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez hudyj » wtorek, 7 kwi 2009, 14:22

Dobra robota. Jak się robi taką kalkomanie?? Na czym to trzeba wydrukować??
Avatar użytkownika
hudyj
N3
 
Posty: 304
Dołączył(a): wtorek, 20 maja 2008, 22:12
Lokalizacja: Dąbrowa/Niepołomice

Postprzez D@MI@N17 » czwartek, 24 wrz 2009, 16:18

ja tezs podpinam sie do tego pytania. a moglbys przeslac link do kalki z lanceram ze zdjęć :?:
Avatar użytkownika
D@MI@N17
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 29 sty 2008, 21:58

Postprzez mulczas » czwartek, 24 wrz 2009, 19:17

Widzę, że dużo osób pyta o kalki, więc zrobie małą reklamę, a co :wink:
Jeśli ktoś chce kalki wybranej załogi lub swoje oryginalne oklejenie to zapraszam na PW, gg lub www.mf-zone.pl , istnieje również możliwość zrobienia modelu w/w załogi.

... po reklamie :P
Avatar użytkownika
mulczas
N2
 
Posty: 174
Dołączył(a): czwartek, 15 lut 2007, 19:59
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez Bojka1838 » sobota, 11 gru 2010, 23:52

Wiecie moze gdzie znajde kalke do Puga 206 :?: :?:
Avatar użytkownika
Bojka1838
 
Posty: 34
Dołączył(a): środa, 8 gru 2010, 17:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez mulczas » niedziela, 12 gru 2010, 15:32

Bojka1838 napisał(a):Wiecie moze gdzie znajde kalke do Puga 206 :?: :?:


Mam taką jak z Twojego avatarka, pasi? Skala 1:24, firma Tamiya. W razie czego pisz na PW.
Avatar użytkownika
mulczas
N2
 
Posty: 174
Dołączył(a): czwartek, 15 lut 2007, 19:59
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez Bojka1838 » poniedziałek, 13 gru 2010, 18:11

Wlasnie taka bym chcial miec, planuje zrobic z tego pelnowymiarowa kalke na moj samochod, nie wiem czy sie uda... Ile taka kalka kosztuje :?:
Life is 2 short, to drive boring cars;)
Avatar użytkownika
Bojka1838
 
Posty: 34
Dołączył(a): środa, 8 gru 2010, 17:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez Kris_WRC » poniedziałek, 13 gru 2010, 18:20

Nie ta technologia. Do modeli drukujesz na wodnym papierze, a na samochod stosujesz folie samoprzylepne, gdzie wzory i litery wycina ploter w zaleznosci od budzetu: zwykłe, bannerowe lub wylewane. Projekt jak najbardziej da sie zrobic tylko, ze tanie to raczej nie bedzie no i kwestia sensu, bo na waskim nadwoziu 206 na pewno to nie bedzie wygladac jak WRC i tylko spieprzy efekt.
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez Bojka1838 » poniedziałek, 13 gru 2010, 18:42

Kris_WRC napisał(a):Nie ta technologia. Do modeli drukujesz na wodnym papierze, a na samochod stosujesz folie samoprzylepne, gdzie wzory i litery wycina ploter w zaleznosci od budzetu: zwykłe, bannerowe lub wylewane. Projekt jak najbardziej da sie zrobic tylko, ze tanie to raczej nie bedzie no i kwestia sensu, bo na waskim nadwoziu 206 na pewno to nie bedzie wygladac jak WRC i tylko spieprzy efekt.


Wiem wiem, sklejam modele ale wlasnie mam dostep do plotera i na podstawie kalki moze udalo by sie to jakos fajnie zrobic i dopasowac do 206 :wink:
Life is 2 short, to drive boring cars;)
Avatar użytkownika
Bojka1838
 
Posty: 34
Dołączył(a): środa, 8 gru 2010, 17:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez Kris_WRC » poniedziałek, 13 gru 2010, 18:50

Tak czy tak bedzie to trzeba od podstaw narysowac w corelu wiec szkoda Twojej kasy na kalkomanie, zwłaszcza ze skan z netu Ci do tego wystarczy. Kwestia dobrego obmierzenia auta, porobienia sobie poprawek itd.

Obrazek

A no i jeszcze kwestia wyklejenia tego na aucie, nie ma w sumie duzych powierzchni, ale bez doswiadczenia oklejeniem mozna bardziej oszpecic niz ozdobic auto :)

PZDR
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC


Powrót do Modelarstwo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości