BREWKI

wszystko o tuningu...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Cobra » wtorek, 12 kwi 2005, 11:57

Co to są kłóte tłoki ??? może ktoś wyjaśni na czym ta przeróbka polega??

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=47829373

Swoją drogą ciekawe ile ten silnik jest w stanie wytrzymać jeśli faktycznie ma te 150 KM ?
Janusz Kulig, Marian Bublewicz - pamiętam...
Avatar użytkownika
Cobra
A5
 
Posty: 681
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2004, 18:31
Lokalizacja: Katowice


Postprzez krzychd » wtorek, 12 kwi 2005, 12:56

Silnik bajerancko zrobiony, ale wygląd auta jest żałosny.
KRzychd
Avatar użytkownika
krzychd
N3
 
Posty: 402
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:33
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Zajcev » wtorek, 12 kwi 2005, 20:30

a ja powiem ze jest z gustem zrobiony , tylny zderzak jedynei taki nie ten tego :D ale to jest kwestia gustow , neiakzdemu sie podoba :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I na koneic HARDCORE :

Obrazek



Obrazek
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2209
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Postprzez karcin » wtorek, 12 kwi 2005, 20:37

No dwa ostatnie są nie z tej ziemi poprostu :) Ale koleś miał koncepcje żeby zrobić coś takiego :)
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7430425065d34ed7 Obrazek
Avatar użytkownika
karcin
A6
 
Posty: 1035
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Zajcev » wtorek, 12 kwi 2005, 20:43

Ta BMK'a ( ta 1 z Hardcore ) - nawet nawet;) Gdyby nie ten spoilerek i 6 "rurek" :) jednym słowem "czołg" :)
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2209
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Postprzez WRX_STI » czwartek, 14 kwi 2005, 13:46

Obrazek
Avatar użytkownika
WRX_STI
A5
 
Posty: 637
Dołączył(a): poniedziałek, 21 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Tychy

Postprzez JoannaXP » czwartek, 14 kwi 2005, 23:30

WRX_STI napisał(a):Zadużo wklejania wiec dam Link http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html

OMG :shock:
pozwolisz ze wkleje pare ciekawszych,wygląda to na jakiś nowy styl :D :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek skocznia :lol:
Obrazek
takie mam wrażenie,że ten tuning to byl robiony celowo, taki przesadzony ostro,żeby osmieszyć co niektórych ;] no chyba że komuś to sie podoba i dlatego to robią ,albo taki gust,yhm... :o
"Janusz żyje wśród nas ,my kibice nigdy o Nim nie zapomnimy" [']
Avatar użytkownika
JoannaXP
N4
 
Posty: 2430
Dołączył(a): niedziela, 22 lut 2004, 00:45

Postprzez sumo » czwartek, 14 kwi 2005, 23:36

chyba sie zajme takim tuningiem... czadowy. Jaja jak nigdy :D
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Zajcev » piątek, 15 kwi 2005, 15:00

Mhm , ale pomyśl ile oni pracy w to władowali :) To są traktory a nie samochody :)

Obrazek

Ten to chyba najnowszy model Ursusa :)
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2209
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Postprzez mototom » poniedziałek, 18 kwi 2005, 12:17

A ja myslałem, że tylko w polsce są kasztaniarze. http://www.zubil.net/modules.php?name=N ... cle&sid=72
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1993
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez michal_wrc » poniedziałek, 18 kwi 2005, 19:19

mototom napisał(a):A ja myslałem, że tylko w polsce są kasztaniarze. http://www.zubil.net/modules.php?name=N ... cle&sid=72

Ludzie to mają wyobraźnię...
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RallyMAN » poniedziałek, 18 kwi 2005, 23:04

Nie chcialbym tu nikogo obrażać, ale ja nie rozumiem toku myślenia w ogole ludzi, którzy robią tak samochody i potem nimi jeżdżą... nie rozumiem po prostu... nie rozumiem...
Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez munieck » wtorek, 19 kwi 2005, 11:07

Coz... ja troche rozumiem... w sensie o so mi chozi. Lata mojej mlodszej mlodosci (bo przeciez wciaz jestem mlody!) spedzilem na takiej slaskiej wiosce zabitej dechami. I z moich obserwacji wynika, ze dres nie zdaje sobie sprawy, ze jest dresem. Oni nie maja pojecia, ze takie cos jest smieszne, brzydkie, tandetne. Ba! Im sie wydaje, ze to jest serio odjechane na maksa! Serio, serio, zadnej sciemy. A nawet gdy juz sie znajdzie taki odwazny, zeby takiemu powiedziec, ze, dotychczas w jego mniemaniu maksymalnie odjechana fura, jest maksymalnie buracka, to i tak tego biedak (na prawde biedak, bo zal mi tych ludzi) nie zakuma o co temu gosciowi chodzi. Przeciez wszyscy koledzy sie zachwycaja, gazety tjuningowe pchaja sie oknami, to co ma do powiedzenia jakis miastowy inteligent, ktoremu nie podoba mi sie moj hiper mega odjechany poldek/malec/inny zlom. Przykre, ale prawdziwe. Nic na to nie poradzimy. Gdyby burak wiedzial, ze jest burakiem, to by nim nie byl. No bo kto chcialby byc burakiem? No powiedzcie, kto? Tak wiec, nalezy zalozyc, ze buractwo wynika z niczego innego, jak z niewiedzy... powiecie - no dobra, edukujmy! Dobra... koncze juz ..., zjem sniadanie, wypije kawe, moze mi sie poprawi :twisted:
Nie sztuka zabic muche na przedniej szybie. Na bocznej juz tak :-)
Avatar użytkownika
munieck
N3
 
Posty: 420
Dołączył(a): środa, 12 lis 2003, 17:11
Lokalizacja: Śląsk/Nowy Sacz

Postprzez RallyMAN » wtorek, 19 kwi 2005, 17:10

Zgadzam sie z Toba... ale! przeciez nie wszystkie takie badziewia są ze wsi, niektorzy mieszkaja w centrum miast i jezdza czyms takim...
Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez mototom » środa, 20 kwi 2005, 12:23

Ano niestety taka prawda. Ostatnio kolega z niemiec przyprowadził BMW 3 coupe. Bardzo ładna, dobrzew utrzymana. Gośc zawsze chciał mieć BMW, nieważne jakie, 20 lat bo 20 lat ale BMW. Noi kupił może nie 20letnie ale sporo młodsze. Niewarzne.

Gadam z nim czy cos będzie zmieniał, i mówi, że z wyglądu nic nie z zmienia, nic nie rusza. Nawet silnika nie tyka, niech najpierw to co jest pod maską opanuje(przesiadł się z CC). Może tylko radio na lepsze zmieni. Juz myślę, że mu rozum wrócił, ale nie. Dołorze mu tylko inne większe fele, i na lampy brewki :D :D :D
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1993
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości