FSM 126p Bis rajdowy 700

Dyskusja na ogólne tematy w kategorii "Motoryzacja"

Moderatorzy: SebaSTI, skateman

FSM 126p Bis rajdowy 700

Postprzez ilovemaluch » niedziela, 2 gru 2012, 17:09

Szukam informacji na temat rajdowych Bisów wypuszczanych z Bosmala , mam Bisa i chciałbym zrobić bardziej "enkową" wersje tego malucha ale by był on podobny do tamtych. Czekam na opinie , koszty ew problemy jakie mogą wystąpić.
http://www.youtube.com/watch?v=eJFupaveXJs
Obrazek
Mój Bis czeka obecnie na taki setup:
- głowica CC700
-wentylator na przełącznik
-grzebany gaźnik + większe dysze
-wydech oparty trochę na schemacie inż. Pachonia + termoizolacja
- minimalnie poprawiony dolot
W przyszłości dojdzie może jeszcze wałek.
Wnętrze jak i zawieszenie póki co seryjne. W planach oczywiście zmiany.
Mógłby mi ktoś podać orientacyjną cene klatki słabo rozbudowanej ale wg załącznika J
Bis ma służyć do zabawy ew do kjs cieszyć bardziej jazdą niż walczyć o jakiekolwiek dobre czasy.
Temat będę z czasem bardziej rozbudowywał.
ilovemaluch
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 23 lut 2007, 23:07
Lokalizacja: HECZNAROWICE


Re: FSM 126p Bis rajdowy 700

Postprzez Cendra » niedziela, 2 gru 2012, 23:46

W filmie wspominają o hamulcach tarczowych w Bisach, pierwsze słyszę, żeby stosowano takie seryjnie.
Skoda Citigo 1.0 + LPG '12r.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1141
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Re: FSM 126p Bis rajdowy 700

Postprzez ilovemaluch » wtorek, 4 gru 2012, 01:39

z tego co wiem prototyp miał hamulce tarczowe. Oryginalne produkcyjne bisy mają bębny
ilovemaluch
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 23 lut 2007, 23:07
Lokalizacja: HECZNAROWICE

Re: FSM 126p Bis rajdowy 700

Postprzez adenin333 » wtorek, 22 sty 2013, 12:06

Super malacz :D pośmigał bym sobie takim :D
adenin333
 
Posty: 6
Dołączył(a): poniedziałek, 21 sty 2013, 17:05

Re: FSM 126p Bis rajdowy 700

Postprzez ilovemaluch » środa, 1 maja 2013, 22:16

Maluszek powoli się robi... Modyfikacje pójdą jednak nie co dalej
co już jest:
-Głowica CC700 na zaworach wydechowych Bisa obecnie niższa o ponad 1mm od seryjnej bisowej
-sprężyny tył zgniecione ( w planach Hartowanie)
-lżejszy wydech nie pustak
-Kierownica 3 ramienna Monte Carlo
-Halogeny
-czujnik cieczy wsadzony z poloneza (problemy z grzaniem rozwiązane)
wiele wiele innych, do rzeczy jest sens wystartować w kilku KJS słabo przygotowanym bisem? wtedy mógłbym ocenić czy warto w niego pakować większą ilość pieniędzy na przygotowanie go.
Ciężko takie auto przygotować do klasy legend w 3lidze?
ilovemaluch
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 23 lut 2007, 23:07
Lokalizacja: HECZNAROWICE

Re: FSM 126p Bis rajdowy 700

Postprzez THIM » środa, 1 maja 2013, 22:59

Jak zrobisz twardszą zawiechę, to będziesz sobie świetnie radził w KJS. Tylko malec będzie cierpiał na dziurach, więc musisz dobrze wybierać imprezy w których startujesz.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: FSM 126p Bis rajdowy 700

Postprzez ilovemaluch » środa, 1 maja 2013, 23:52

chodzi o chłodnicę i osłonę chłodnicy ? Zawieszenie już się robi ale nie zbyt niskie. Sklepany resor + dołożone pióro. myślę jeszcze nad zalaniem amortyzatorów hipolem. Co sądzicie o rozpórce przedniej do malucha da coś? Nie przyczepią się na BK jeśli będzie to samoróbka ?
ilovemaluch
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 23 lut 2007, 23:07
Lokalizacja: HECZNAROWICE

Re: FSM 126p Bis rajdowy 700

Postprzez THIM » czwartek, 2 maja 2013, 00:23

Nie, myślę o budzie, zwłaszcza jeśli nie masz klatki. Rozpórka - jestem za ;)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: FSM 126p Bis rajdowy 700

Postprzez ilovemaluch » środa, 5 cze 2013, 07:31

Ostatnio porobiłem nie co z gaźnikiem, założyłem dysze paliwo/powietrze z CC700 (różnice w wielkości dysz dość duże ) +wypolerowany gaźnik i króciec usunięta zastawka od ssania z 2 przelotu , czuć różnicę i to wyraźną idzie ładnie od dołu ale na górnych obrotach nie ma co jeździć. Sądzę że to kwestia wałka rozrządu, znalazłem wałek w firmie REWAR zna ktoś tą firmę? wałek nie jest drogi nie całe 200zł + wysyłka
Da odczuwalną różnicę ten wałek czy to kwestia 1/2km? Opłaca się?
ilovemaluch
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 23 lut 2007, 23:07
Lokalizacja: HECZNAROWICE


Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość