Tory

Dyskusja na ogólne tematy w kategorii "Motoryzacja"

Moderatorzy: SebaSTI, skateman

Tory

Postprzez Anna =P » niedziela, 11 mar 2007, 19:53

Mam pytanie dotyczące torów do jazdy najlepiej w okolicy Krakowa. Niestety nie mam jeszcze prawa jazdy, a chciałabym sobie pojeździć :wink: i proszę o polecenie jakiś miejsc :) z góry dzięki
Avatar użytkownika
Anna =P
N2
 
Posty: 142
Dołączył(a): środa, 21 cze 2006, 21:24


Postprzez THIM » niedziela, 11 mar 2007, 21:36

Wiesz, to zależy, czym chcesz jeździć - gokartem, quadem, pociągiem czy na snowboardzie - różne są tory...
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Anna =P » niedziela, 11 mar 2007, 21:45

chodzi mi o auto :) bo chyba na snowboard nie trzeba mieć prawka, pociągiem też raczej nie, bo to nie w moim stylu, więc raczej wybiorę samochód.
Avatar użytkownika
Anna =P
N2
 
Posty: 142
Dołączył(a): środa, 21 cze 2006, 21:24

Postprzez THIM » środa, 14 mar 2007, 01:04

Racja :)
Pewien chłopiec, Krakowianin, też kiedyś chciał jeździć, więc kiedy podwórko mu przestało wystarczać, zaczął jeździć z tatą do Częstochowy i ujeżdżać gokarta na tamtejszym torze. I wyszedł na ludzi :lol: Domyślasz się, o kogo chodzi?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MSG Racing » środa, 14 mar 2007, 01:15

hm....
Chyba bezie ciężko znaleźć w naszym kraju jakieś tory na których można by sobie pojeździć ale mam na myśli wyścigową jazdę. I na południu takich torów jest mało. Im bardziej na północ tym tego więcej ale i tak mało :?
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3647
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Gokart » sobota, 21 kwi 2007, 21:25

W samym Krakowie przy Stelli-Sawickiego jest plac należący do Automobilklubu - chyba można wynająć.

Tor w Kielcach (Miedziana Góra) - ale praktycznie nie da się wynająć.

Tor kartingowy w Radomiu - poszukaj na tym forum.
Pozdr
Wojtek
Avatar użytkownika
Gokart
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): wtorek, 6 sie 2002, 13:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez ŁukaszWRC » sobota, 21 kwi 2007, 22:00

Gokart napisał(a):W samym Krakowie przy Stelli-Sawickiego jest plac należący do Automobilklubu - chyba można wynająć.


Plac jest, ale opony posprzątane i raczej nie ma widoków, żeby się dało tam pojeździć. Z tego co wiem, to kilku moherom z pobliskiego bloku przeszkadzał hałas rajdówek, a miasto uwzględniło ich skargę.
Avatar użytkownika
ŁukaszWRC
A5
 
Posty: 976
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 22:47
Lokalizacja: RKR

Postprzez rallyspeed » niedziela, 22 kwi 2007, 16:28

W którymś WRC były opisane tory w Polsce i za ile można pojeździć.
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Ohlins » czwartek, 3 maja 2007, 08:38

ŁukaszWRC napisał(a):
Gokart napisał(a):W samym Krakowie przy Stelli-Sawickiego jest plac należący do Automobilklubu - chyba można wynająć.


Plac jest, ale opony posprzątane i raczej nie ma widoków, żeby się dało tam pojeździć. Z tego co wiem, to kilku moherom z pobliskiego bloku przeszkadzał hałas rajdówek, a miasto uwzględniło ich skargę.

z tego co mówili w automobilkklubie to ze jak ich wywalą z tamtad to bedzie można jeździc tam do upadłego bo brama będzie otwarta
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez WRCfan » czwartek, 3 maja 2007, 14:13

Ohlins napisał(a):z tego co mówili w automobilkklubie to ze jak ich wywalą z tamtad to bedzie można jeździc tam do upadłego bo brama będzie otwarta


Do upadłego czyli do przyjazdu patrolu Straży Miejskiej albo Policji :roll:
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1093
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez schwepes » czwartek, 3 maja 2007, 15:16

Kilka osób z Krakowa jeździ co jakiś czas do Częstochowy na tor gokartowy. Ja jeździłem 3-4 lata temu na tym torze i mogę powiedzieć jest dość szybki, wystarczająco szeroki, z możliwością różnej konfiguracji.

Cenowo wychodzi ok. 30zł/osobę. Tor jest dokładnie w Wyrazowie pod Cz-wą, 150km od Krakowa, ~1km od Cz-wy
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Ohlins » piątek, 4 maja 2007, 08:40

schwepes napisał(a):Kilka osób z Krakowa jeździ co jakiś czas do Częstochowy na tor gokartowy. Ja jeździłem 3-4 lata temu na tym torze i mogę powiedzieć jest dość szybki, wystarczająco szeroki, z możliwością różnej konfiguracji.

Cenowo wychodzi ok. 30zł/osobę. Tor jest dokładnie w Wyrazowie pod Cz-wą, 150km od Krakowa, ~1km od Cz-wy

masz może jakieś fotki z tego toru??
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez schwepes » piątek, 4 maja 2007, 11:15

>galeria<
zdjęcia z toru są pod koniec 1. strony, na początku 2., oraz na 5. stronie gdzie jest cała panorama toru.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez schwepes » piątek, 4 maja 2007, 14:55

Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Ohlins » niedziela, 6 maja 2007, 10:11

no podoba mi sie ten tor, właśnie zamierzam jechać na któryś biorę jeszcze pod uwagę tor u szwagra ma może ktoś taka panoramę tego toru da sie go wynająć na parę godzin?? i czy można tam wypożyczyć jakis samochód??
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Następna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość